neequote:
ja dat was het bij mij dus ook. meer olie erbij gegoten maar het smaakte daar dus op een gegeven moment ook naar. yoghurt hielp niet meer. ik hou het maar bij remia.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Mayo was niet helemaal gelukt. Nog iets te dun. Was nu meer slasaus. Smaak was wel lekker
. Maar we hebben een beetje valsgespeeld met de keukenmachine
.
Eenmaal het zelf onder de knie hebben en je wil niet meer andersquote:Op zondag 27 maart 2011 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat was het bij mij dus ook. meer olie erbij gegoten maar het smaakte daar dus op een gegeven moment ook naar. yoghurt hielp niet meer. ik hou het maar bij remia.
Voor wie is die trofee rechts, Pee?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zat ik nuttig werk te doenTellen van stembiljetten en in tegenstelling tot de andere twee liet ik me niet afleiden door twee bezoekers die zonodig aandacht nodig hadden
Ik riep alleen maar 74! en daarna 63! en 58! en die andere twee waren op slag compleet de tel kwijt.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zat ik nuttig werk te doenTellen van stembiljetten en in tegenstelling tot de andere twee liet ik me niet afleiden door twee bezoekers die zonodig aandacht nodig hadden
vind het ook niet verkeerd hoor, tot nu toe zelfs lekkerder dusquote:Op zondag 27 maart 2011 19:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Eenmaal het zelf onder de knie hebben en je wil niet meer anders![]()
Bij mayo zijn prefab dingen prima hoor. Prefab mayo kan je ook nog goed verbouwen
. Mayo, karnemelk/yoghurt 1:1. En dan nog citroensap erbij, mixen en je hebt al een lekkere saus
.
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik riep alleen maar 74! en daarna 63! en 58! en die andere twee waren op slag compleet de tel kwijt.
Die moest nog worden uitgereiktquote:Op zondag 27 maart 2011 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor wie is die trofee rechts, Pee?
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik riep alleen maar 74! en daarna 63! en 58! en die andere twee waren op slag compleet de tel kwijt.
Helaasquote:
Maar is het wel lekker, die Sajoer?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
*burp* poging gedaan tot indisch koken. Medium faal, de Sajoer is niet goed (niet alle kruiden in huis) maar de Perkedel is goed gelukt
Het is eetbaar. Binnen te houden. De smaak staat niet tegen. Maar lekker zou ik het niet noemen. Eerder: redelijk, wel te doen, eetbaar, genoeg ruimte voor verbetering.quote:
Hij stond je goed & profiquote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
HelaasIk heb geen toffe trofee gehad. Wel een officiele Vivarium perspas
Doet ut niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
www.gifbin.com/bin/032011/1299871944_kid-vs-lion-at-the-zoo.gif
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk eens wat de Vivarium-coordinatiejuf doet tegen een onschuldige fotograaf
[ afbeelding ]
Dealquote:
quote:man ik ben kapot.. ik ga zo plat, anders val ik wel gewoon om..
Maar het was een geweldige editie en we durven nu al te zeggen dat we volgend jaar ons lustrum kunnen vieren![]()
![]()
(voor deze editie was het tot oktober niet zeker of het wel door zou kunnen gaan, daarna konden we de hal niet meer annuleren dus moesten we welachteraf maar goed ook dus
)
De hallen zijn samen 12.000m2 en die zijn aardig in gebruik. Denk dat er maar 15% niet in gebruik was en daar zat onze 'camping' bij in.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef Bluezz het volgende:
SunTavIk kan me voorstellen dat jullie helemaal gesloopt zijn. Wat grOOt is het
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens ook nog wat hangouderen gespotEcht...ze zouden verboden moeten worden..... kijken, kijken, niks kopen!!!!!
[ afbeelding ]
Volgens mij denkt 'ie: waarom kijk je naar een hagedis, als je ook naar dit smakelijke achterwerk kan lonken?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
kom nou maar mee, zegt de man in het blauwe shirt tegen die vrouw, je krijgt geen hagedis
Als ie maar van hagedissenleer is, wel.quote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic
"Oooh van deze wil ik nieuwe schoenen, en een handtas!"
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens ook nog wat hangouderen gespotEcht...ze zouden verboden moeten worden..... kijken, kijken, niks kopen!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
kom nou maar mee, zegt de man in het blauwe shirt tegen die vrouw, je krijgt geen hagedis
Nou, jouw normale repetoire is nog erger dan dit hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
deze en 'hey baby' wil ik nooit nooiit nooooooiiittttt meer horen!!
Leef je nog danquote:Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga afsluitenkom misschien morgen avond nog wel ff binnen vallen als ik nog leef
ik heb geen repertoirequote:Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, jouw normale repetoire is nog erger dan dit hoor
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef golfer het volgende:
De originele zanger zingt het ook al een tijdje niet meer:
Hoeren en Sloeren met de sportschoolquote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Even teruggelezen.
Het tafelgezelschap was niet dronken, maar 'gewoon' jong. Op je vijfentwintigste denk je kennelijk nog dat kinderen willen een vanzelfsprekendheid is, in plaats van een keuze.![]()
Maar verder wel erg leuk, tussen de 'jonkies'. Goed op stap geweest ook met ze. Was met de sportschool.
Uit eten in een all you can eat, met je personal trainer, is ook wel een hele ervaring.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Uit eten in een all you can eat, met je personal trainer, is ook wel een hele ervaring.
Enorm veel broccoli gegeten.
Euh jeuj, en daarna flink doorgezakt met tomatensapjes?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Uit eten in een all you can eat, met je personal trainer, is ook wel een hele ervaring.
Enorm veel broccoli gegeten.
Hij ging op tijd naar huis.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Euh jeuj, en daarna flink doorgezakt met tomatensapjes?
ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:
Welke had je? En waarom ging-ie verrot? Hoe merkte je dat?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef z80 het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat kon zeggen.![]()
geen enkele foto is gelukt vandaag. de lens is dus niet in 1 keer gesneuveld, maar heeft het de hele ochtend niet goed gedaan.
en bij de laatste foto's voordat ik richting beestjes zou gaan ging deze helemaal stuk.
in foto een vraag neer gezet of er nog ergens een 70-200 F2.8 voor canon stof ligt te verzamelen.
Heb nog wel een antieke 35-70 Canon lens, maar die hoort bij mijn antieke analoge AE-1.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef z80 het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat kon zeggen.![]()
geen enkele foto is gelukt vandaag. de lens is dus niet in 1 keer gesneuveld, maar heeft het de hele ochtend niet goed gedaan.
en bij de laatste foto's voordat ik richting beestjes zou gaan ging deze helemaal stuk.
in foto een vraag neer gezet of er nog ergens een 70-200 F2.8 voor canon stof ligt te verzamelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 27-03-2011 23:52:29 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hij plast overalquote:
Nee, plas.quote:
pffquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb de engelse instructies voor als er brand is uit mn hoofd geleerd (moet ik dinsdag opdreunen) en val hopelijk straks in slaap.
welterusten
Jij ballerina geweest?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Black Swan gekeken. Aparte film. Kon ook niet helemaal objectief kijken als ex-ballerina. Er werd zo belabberd gedanst. Wel een mooie verhaallijn. Stof tot nadenken.
Lang, lang geleden. Toen ik 16/17 was. Toegelaten op de academie. Broodmager, meer talent dan ambitie. Gelukkig wist ik me daaraan te ontworstelen, aan Het Juk van Het Talent.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ballerina geweest?
'Portman deed maar 5% van het ballerina-werk'
Ik vond het eerste deel leuk, tweede deel was me teveel thriller. Schijnt dat 95% van de shots van Natalie Portman middels een stunt/ballerina double was gedaan. Vind ook dat ze voor haar acteerprestaties geen oscar had mogen winnen. Balletdansen heeft niks met acteren te maken. Dat is doen, niet doen alsof.
Erg gayquote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef borisz het volgende:
Hoe men in 1910 over de brandweer in het jaar 2000 nadacht
[ afbeelding ]
Tijd voor
Klopt wel aardig. Blusvliegtuigen.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef borisz het volgende:
Hoe men in 1910 over de brandweer in het jaar 2000 nadacht
[ afbeelding ]
Tijd voor
P en Muffin
Nope. En de dierenarts wil dit soort dingen wel kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, goed dat je gegaan bent en goed dat de dierenarts nog ff wilde kijken.
Maar de dierenarts heeft nu dus ook geen idee waar het aan ligt meteen?
Ach gossie toch, wat een gedoe toch weer.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
Terug van de dierenarts. Blaas zat niet overvol, maar was gevuld. Nu leeg. Urine nagekeken. Geen bloed. Geen gruis. Wel bacterien dus nu gaat er een kweek gemaakt worden. Darmkanaal zag er ook normaal uit. Extra shot antibiotica. Extra shot pijnstiller. Bye bye 160 EUR
Maar wel weer een muffin die weer rustig is
Jakkes.Ballerina's zijn echt niet mooi.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Lang, lang geleden. Toen ik 16/17 was. Toegelaten op de academie. Broodmager, meer talent dan ambitie. Gelukkig wist ik me daaraan te ontworstelen, aan Het Juk van Het Talent.![]()
Pee, ik vind het zo goed dat je meteen handelt. Veel mensen wachten maar wat af met dieren, terwijl je als eigenaar toch echt moet handelen naar de omstandigheden.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
Terug van de dierenarts. Blaas zat niet overvol, maar was gevuld. Nu leeg. Urine nagekeken. Geen bloed. Geen gruis. Wel bacterien dus nu gaat er een kweek gemaakt worden. Darmkanaal zag er ook normaal uit. Extra shot antibiotica. Extra shot pijnstiller. Bye bye 160 EUR
Maar wel weer een muffin die weer rustig is
Nou ja, er is nu die kweek van de urine gezet. Als daar een uitslag van komt donderdag dan ga ik wel aandringen op een langdurigere oplossing.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pee, ik vind het zo goed dat je meteen handelt. Veel mensen wachten maar wat af met dieren, terwijl je als eigenaar toch echt moet handelen naar de omstandigheden.
Ik denk wel dat je moet aansturen op een diagnose die het grotere plaatje dekt. Er is met Muffin iets meer aan de hand dan 'blaasgruis', lijkt me. En tot nu toe zijn alle lapmiddelen behoorlijk tijdelijk gebleken. Alas buitenstaander vind ik dat er nogal gelummeld wordt door de dierenarts. Wat is het lange-termijn-plan?
Geen idee of het onzin is, maar ik denk dat die symptomen heel anders zouden zijn. Je ziet hem echt heel onrustig heen en weer lopen, hele verhalen mauwen, van bak naar bak naar aanrecht (handdoek) naar gootsteen hobbelen om maar te proberen zijn plasje te doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:19 schreef golfer het volgende:
Ik heb, als utra-kattendokterleek, een beetje het idee dat Muffin misschien net helemaal goed gecastreerd is en dat ie daarom in een soort krolse bui zijn pies/geursporen wil verpreiden?
Of is het nu echt complete onzin wat ik schrijf?
Heb je ook gelijk in. Het behandelplan klinkt heel plausibel.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, er is nu die kweek van de urine gezet. Als daar een uitslag van komt donderdag dan ga ik wel aandringen op een langdurigere oplossing.
Ik vind het vervelend, maar ik snap mijn dierenarts ook wel. Symptoom 1: er is blaasgruis....dat los je op. Symptoom 2: de ontlastig is knetterhard....dat los je op. Nu zijn we bij symptoom 3. Dat wordt onderzocht.
Het is net als troubleshooting in de IT. Dat doe je ook stap voor stap en niet alle parameters in 1x veranderen want dan weet je niet wat er de oorzaak is geweest.
Dat klinkt ook wel plausibel. Toch jammer dat je niet gewoon even aan die beesten kunt vragen wat er nou echt aan de hand is en wat ze voelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:23 schreef PdeHoog het volgende:
Dierenarts had het over een mogelijke vicieuze cirkel: doordat de blaas geirriteerd is, krijgt-ie aandrang. Doordat-ie gaat maar het wat pijnlijk is, doet-ie kleine plasjes waardoor-ie aandrang houdt en op een gegeven moment kan dat in de kattenbrein compleet opgeblazen worden tot een compleet "help, ik kan niet meer plassen"-idee.
Komt goedquote:Op maandag 28 maart 2011 01:24 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Heb je ook gelijk in. Het behandelplan klinkt heel plausibel.
Laat onverlet dat je goed bezig bent Pee. Waakzaam blijven.
Ja. En het ergste is: ik vind het zo zielig voor hemquote:Op maandag 28 maart 2011 01:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat klinkt ook wel plausibel. Toch jammer dat je niet gewoon even aan die beesten kunt vragen wat er nou echt aan de hand is en wat ze voelen.
Laat ze maar lekker even tot rust komen. En probeer na jouw enereverende (beurs)dagje zelf ook wat rust te nemen, joh!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik twijfel alleen nu of ik de slaapkamerdeur open zal zetten of niet. Mischien wel goed om even de beestjes tot rust te laten komen.
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 01:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker even tot rust komen. En probeer na jouw enereverende (beurs)dagje zelf ook wat rust te nemen, joh!
Goed idee Pee.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
JaIk ga zo eens lekker in bed liggen. En ik denk dat ik morgen maar thuis ga werken. Dan kan ik wat langer blijven liggen. Geen stress ook.
Goedzo!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:41 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Collega's gemaild. De amerikanen vertel ik het morgenmiddag wel.... (of niet). Nu maar eens ff muffin checken en dan slapen!
Welterusten lieverd.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:41 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Collega's gemaild. De amerikanen vertel ik het morgenmiddag wel.... (of niet). Nu maar eens ff muffin checken en dan slapen!
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:43 schreef golfer het volgende:
Ik ga trouwens ook, nadat ik zoljuist, na confrontatie vanmiddag met ma B., lid ben geworden van de NVVE.
maar jouw auto gaat ook niet hardquote:Op maandag 28 maart 2011 09:08 schreef Anthraxx het volgende:
Goedemorgen.
Heerlijk in het zonnetje door de weilanden gefietst. Deed er ongeveer net zo lang over als met de auto naar mijn werk.
en die van jou wel danquote:Op maandag 28 maart 2011 09:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar jouw auto gaat ook niet hard![]()
heb jij of zij gebeld? Suc6 straks!quote:Op maandag 28 maart 2011 09:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ziekenhuis gebeld, ik moet bloed laten prikken. Vervoer geregeld, want 9 kilometer verderop. Ik woon notabene 500 meter van een poli van een ander ziekenhuis, maar daar hebben ze natuurlijk geen lab briefje.
Hij kan gewoon de maximale toegestane snelheid halen hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 09:19 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar jouw auto gaat ook niet hard![]()
Ik heb gebeld en zij belden heel snel terug.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
heb jij of zij gebeld? Suc6 straks!
ja! Nog niet het max getest, ga ik ook niet doenquote:
gelukkig maarquote:Op maandag 28 maart 2011 09:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hij kan gewoon de maximale toegestane snelheid halen hoor.
Nou, daar heb ik zelf al een hekel aanquote:Op maandag 28 maart 2011 09:26 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gelukkig maaranders ben je zo'n opa'tje die met 70 over de snelweg gaat..
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik heb gebeld en zij belden heel snel terug.
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:25 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Gisteravond was echt geweldig![]()
En vandaag weer een mooie nieuwe dag.
morgen wordt weer n mooie dag! Maar solli duurt van 13u tot 18u, hallooquote:
Linkje?quote:Op maandag 28 maart 2011 09:52 schreef borisz het volgende:
Iboodhunt is bezig. Schijnt een Ipad langs te komen.
Er kwamen al mooie producten voorbij. Deze hunt is qua producten stukken beter dan de vorigen.
quote:Op maandag 28 maart 2011 09:29 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
morgen wordt weer n mooie dag! Maar solli duurt van 13u tot 18u, halloo
www.ibood.com Alleen de server is eruit geknaldquote:
Hmmm...ik zit toch thuis. Laat ik hem eens openstaanquote:Op maandag 28 maart 2011 10:04 schreef borisz het volgende:
[..]
www.ibood.com Alleen de server is eruit geknald
Maar voor de geschiedenis van de producten --> http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl
Jeugdsentimentquote:Op maandag 28 maart 2011 09:34 schreef ColdFeet het volgende:
Z'n dochter zong gister ook mee. En man... Die kerel is 86, maar dat zie je er niet aan af
Succes ermeequote:Op maandag 28 maart 2011 10:12 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hmmm...ik zit toch thuis. Laat ik hem eens openstaan
ik heb/had de eerste sigma die ook op een digitale body kan, de 70-200 apo F2.8quote:Op zondag 27 maart 2011 22:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Welke had je? En waarom ging-ie verrot? Hoe merkte je dat?
Balen manquote:Op maandag 28 maart 2011 10:49 schreef z80 het volgende:
[..]
ik heb/had de eerste sigma die ook op een digitale body kan, de 70-200 apo F2.8
het moment dat deze echt er mee stopte kreeg ik een error melding, en ging het diafragma niet meer dicht.
bij het bekijken van de foto's ervoor blijkt het diafragma steeds later dicht zat.
de lens inmiddels uit elkaar gehaald. de motor die het diafragma aanstuurt is doorgebrand.
dus einde lens.
Ja he, mag ik ook even ziek zijn?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg. Normaal gaat het hier hard overdag. Nu niet
Over 2 uur kan ik je wel weer komen vervelen onlinequote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ow das dus best boring de rest van de middagquote:Op maandag 28 maart 2011 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb te hard doorgewerktIk ben klaar voor vandaag en hoor hier tot 5 uur te blijven
Nou ja, ik eh...vraag el of ik wat eerder naar huis kan of zo.
Leve de bureaucratie!quote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef MissHobje het volgende:
Arme Muffin P! hoop dat het snel beter gaat met het beessie![]()
En Krakje das ook maf dat het niet om de hoek kan dan? niet te regelen op een andere manier?
En verder morninglekker weer straks ff zonnen, krijg al kleurtje
en vanmiddag komt de prikzuster met mijn nieuwe meds en uitleg en mij dan prikken
![]()
Jaquote:Op maandag 28 maart 2011 11:41 schreef MissHobje het volgende:
ow das dus best boring de rest van de middag
Voor zover ik begrijp wil hij gewoon iedere keer het bloed bekijken, hoe meer gegevens, hoe duidelijker. Dus het hoeft niet snel.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:55 schreef Isabeau het volgende:
Volgens mij kan dat gewoon hoor, krak. En dan is het maar moeilijk (voor hun!), maar ze hoeven het niet heel snel te hebben, toch?
Ja, dat kan ook weer niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:12 schreef Isabeau het volgende:
Nou, ik kan wel iets bedenken, maar er is hier iemand terug op therapeutische basis voor de middag en dan doe ik haar werk en heeft ze zelf straks helemaal niets te doen
Nog steeds een prachtige stem die man.quote:Op maandag 28 maart 2011 09:34 schreef ColdFeet het volgende:
Z'n dochter zong gister ook mee. En man... Die kerel is 86, maar dat zie je er niet aan af
Voor de jeugd onder ons moet je eerst uitleggen wat een LP is.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Nog steeds een prachtige stem die man.![]()
Ben al heel lang bewonderaar van hem en ben in 1977 (!!!) naar een concert van hem geweest in de Jaap Edenhal in Amsterdam en heb toen een, niet in de winkel te kopen, LP van hem gekocht.:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:25 schreef Anthraxx het volgende:
Voor de jeugd onder ons moet je eerst uitleggen wat een LP is.
Maar het is dus een bootleg? Aan de Not for sale print linksboven te zien?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:28 schreef golfer het volgende:
[..]
maar je hebt in sommige gevallen w.s. nog gelijk ook.
Geen bootleg, maar door hemzelf, samen met Lou van Rees uitgebracht en door hem zelf verkocht. Het bijbehorende inlegvel met z;'n handtekening zit er niet meer in.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:29 schreef Anthraxx het volgende:
Maar het is dus een bootleg? Aan de Not for sale print linksboven te zien?
oh leuk!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:29 schreef golfer het volgende:
Radio2 staat deze week elke dag in het teken van een ander decennium. Vandaag de hele dag de jaren-60. Dat is dan weer jeugdsentiment voor mij.![]()
Nee hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 12:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Voor de jeugd onder ons moet je eerst uitleggen wat een LP is.
jij bent dan ook geen jeugd meerquote:Op maandag 28 maart 2011 12:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee hoorHeb er eentje van TSO gekocht zaterdag
en bedankt.quote:
Ik ben zo jong als dat ik me voelquote:
Het leven van een student is maar zwaar hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaap beroerde nacht, eerst de halve nacht gedate met het toiletdaarna ging een rookmelder af hier (toch gek dat ik de enige was die daarom polshoogte ging nemen of t loos of echt alarm was) was dus loos, paar studenten die lol hadden met iets in de fik steken ofzo, maar wel in de kamer beneden die van mij, dus mijn kamer rook daarna
maar goed nu n uurtje wakker en aangekleed enzo en straks maar eens naar college en werken
soms wel jaquote:Op maandag 28 maart 2011 12:55 schreef golfer het volgende:
[..]
Het leven van een student is maar zwaar hoor.
feestje gehad gister?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:54 schreef Memento-Mori het volgende:
Gaap beroerde nacht, eerst de halve nacht gedate met het toiletdaarna ging een rookmelder af hier (toch gek dat ik de enige was die daarom polshoogte ging nemen of t loos of echt alarm was) was dus loos, paar studenten die lol hadden met iets in de fik steken ofzo, maar wel in de kamer beneden die van mij, dus mijn kamer rook daarna
maar goed nu n uurtje wakker en aangekleed enzo en straks maar eens naar college en werken
nee anders zou ik er hier ook niet over klagen wss iets verkeerds gegeten ofzo, voelde me iig goed beroerd, sowieso drink ik amperquote:
http://www.peterdehoog.nlquote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Beterschap, MeMo en succes vandaag met alels wat je nog moet doen
* Isabeau zoekt leuke websites om zich mee te vermaken
http://www.reddit.com/quote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Beterschap, MeMo en succes vandaag met alels wat je nog moet doen
http://international.visitscotland.com/nl/scots/wedstrijd/quote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef Isabeau het volgende:
http://www.margriet.nl/quote:Op maandag 28 maart 2011 13:07 schreef Isabeau het volgende:
Heul niet! Ik lees de Margriet nooit!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef Isabeau het volgende:
En al die linkjes passen bij jullie
Ik hou van jullie!
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef Isabeau het volgende:
En al die linkjes passen bij jullie
Ik hou van jullie!
Ik was al op reddit beland, maar daar was ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
Isa,
Beurs afgelopen weekend: http://series.peterdehoog.nl/vivarium2011/
Je hoort wel echt dat er wat 'ouderdomsbarstjes' in zitten, maar zijn timbre blijft geweldigquote:
Ik zat gister naast een mevrouw die 'm bijna 50 jaar geleden al eens in de Ancienne Belgique had gehoordquote:Ben al heel lang bewonderaar van hem en ben in 1977 (!!!) naar een concert van hem geweest in de Jaap Edenhal in Amsterdam en heb toen een, niet in de winkel te kopen, LP van hem gekocht.:
[ afbeelding ]
Mooi Pee! Die auto!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
Isa,
Die auto is wel grappig jaquote:
Uhuh! Er schijnt ook een bak onder te staan om het water op te vangen en terug te pompenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:45 schreef Isabeau het volgende:
Moest daar nou een kleed onder omdat het lekt of zo?
Er wordt gewerktquote:Op maandag 28 maart 2011 11:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ze hebben 7000 goodiebags ingepakt en die waren om een uur of 3 zondag schoon op en toen kwamen er nog mensen binnenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:01 schreef DarkElf het volgende:
leuke foto's P en hartstikke druk was het zie ik!
Leuk overzicht.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef PdeHoog het volgende:
Isa,
Ja hier ook....soort van....geen mail, weinig incidentjesquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef golfer het volgende:
En verander nou eindelijk eens dat copyright van 2008 naar 2011.
Wat goed! Da's service!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Dierenarts belde net even om te informeren naar de status van Muffin
Wat goedquote:Op maandag 28 maart 2011 14:08 schreef PdeHoog het volgende:
Dierenarts belde net even om te informeren naar de status van Muffin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:12 schreef golfer het volgende:
Niet voor zwakke magen:Hoe ziekelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Precies. Alle dieren het circus uit!quote:Op maandag 28 maart 2011 14:19 schreef krakkemieke het volgende:
Ik snap niet helemaal wat het met een verbod op wilde dieren te maken heeft. De rest heeft het ook niet best.
Op welke manier?quote:
Via http://www.circusleed.nl/quote:
Ja, dat krijg je nou eenmaal als je 26 jaar of ouder bent geworden. Dan begint de aftakeling toe te slaan.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
oud wijf..stijve rug. Hele dag kantoor is slecht voor me
je bent laatst weer een jaartje ouder geworden hequote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef FutureFairytale het volgende:
oud wijf..stijve rug. Hele dag kantoor is slecht voor me
Eensgelijks. Ik weet dat ik daar heel naar van word en van het kijken naar dat soort filmpjes worden die beesten ook niet geholpen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:36 schreef DarkElf het volgende:
Ik kijk zulke dingen maar niet![]()
Heb al genoeg van zulke ellende gezien.
plaatjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:36 schreef Sarabi het volgende:
Na 2 maanden niet geshopt te hebben heb ik nu toch een little black dress besteld![]()
Die had ik namelijk nog niet.
En bijpassende pumps.....
Nu hoop ik eigenlijk gewoon dat het allemaal niet past
het begin van het eindequote:Op maandag 28 maart 2011 15:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je nou eenmaal als je 26 jaar of ouder bent geworden. Dan begint de aftakeling toe te slaan.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
beetje lullig als het niet past
lekker hoor. Ik ben ook al een uur klaar maar tis nog maar ff tot 17u. Heb ontzettend trek en baas komt met stroopwafels aanzetten..niet handig!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eensgelijks. Ik weet dat ik daar heel naar van word en van het kijken naar dat soort filmpjes worden die beesten ook niet geholpen.
Ik ben overigens al thuisHad geen zin om de rest van de dag voor spek & bonen daar te zitten; al mijn patiënten waren geweest en het werk was af.
Dat vind ik ook hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef ColdFeet het volgende:
De bovenste is echt 10x zo classy als de onderste
ik zeg de 1equote:Op maandag 28 maart 2011 16:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
Waarvan ik er eentje ga kiezen.
En de pumps
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
He dat sucks dus nog steeds, balen zeg dat het niet ff allemaal wat vlotter en sneller/makkelijker kan. Instanties grrrquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Leve de bureaucratie!
Het ziekenhuis waar ik net geweest ben, heeft een lab formulier meegegeven. Ik kan dan evt naar een locatie die iets dichterbij is. Maar de poli in het dorp hoort bij een ander ziekenhuis. En het is allemaal moeilijk, moeilijk vanwege de kosten. En het duurt langer voor de uitslag binnen is, maar dat is in dit geval niet zo'n probleem.
Da's niet fijn. Moet je dan ook zelf gaan prikken?
ik echo alweerquote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef ColdFeet het volgende:
De onderste heeft (iig op het model) niet zo'n mooie pasvorm.
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
ik echo alweerben gewoon een na-aper
Als ik moet prikken, ben ik ziek, dan moet ik toch een chauffeur hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
He dat sucks dus nog steeds, balen zeg dat het niet ff allemaal wat vlotter en sneller/makkelijker kan. Instanties grrrmaar gelukkig is het nu iets dichterbij
scheelt weer beetje.
En jups moet weer zelf injecteren maar krijg voorlopig prikhulp, het zit hem bij mij in die prik, als ik er over nadenk stelt het geen zak voor, maar het moment van doen! auw, stress, dramazo stom ook hehe. Het leegspuiten kan ik dan weer wel super, maargoed heb er nu 2 ingespoten enne de prik werd ff gezet, ben al voor de helft op de goede weg
als ik het maar met een paar maanden zelf kan ben ik al blij
quote:Op maandag 28 maart 2011 16:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik echo alweerben gewoon een na-aper
Dat dus.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:45 schreef FutureFairytale het volgende:
dat 2e jurkje staat niet eens leuk bij dat model, laat staan hoe het bij 'gewone' mensen zou staan.
Misschien waren het Amerikaanse maten (cups) en hebben ze dat zo vertaald?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef rhubarb het volgende:
500 gr. rode bieten
2 uien
2 eetlepels olie
0,5 dl gehakte tijm
1 eetlepel bruine suiker
1 theelepel zout
peper
Voor de saus:
2 eetlepel boter
3 eetlepels bloem
8 dl melk
1 theelepel zout
3 dl geraspte kaas
12 lasagnebladen
Zouden ze hier overal deciliters mee bedoelen? Halve deciliter tijm lijkt me zo apart...
Lijkt me een d/t kwestie.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef rhubarb het volgende:
500 gr. rode bieten
2 uien
2 eetlepels olie
0,5 dl gehakte tijm
1 eetlepel bruine suiker
1 theelepel zout
peper
Voor de saus:
2 eetlepel boter
3 eetlepels bloem
8 dl melk
1 theelepel zout
3 dl geraspte kaas
12 lasagnebladen
Zouden ze hier overal deciliters mee bedoelen? Halve deciliter tijm lijkt me zo apart...
Een halve kop thijm? Het is geen hoestdrank!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien waren het Amerikaanse maten (cups) en hebben ze dat zo vertaald?
Dankjewelquote:Op maandag 28 maart 2011 16:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat dus.
Ik vind het tweede jurkje net iets te trashy qua look. Die eerste is prachtig. En loooooove the shoes!!
Ik ben gewoon zo doorzichtig en voorspelbaar als het maar kanquote:
8 theelepels melk klinkt weer vrij weinig voor een 4-persoons lasagna. Zouden ze daar wel deciliters of eetlepels bedoelen?quote:Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Lijkt me een d/t kwestie.Een theelepel dus.
Ik keur welquote:Op maandag 28 maart 2011 17:00 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel
En ja denk dat het tweede jurkje zeker met mijn vormen te trashy gaat worden
Maar we zullen zien
Zei de man met de ruitjesbloezen in zijn spijkerbroek.quote:
Nee, de rest lijkt me wel kloppen, dus deciliters, ik bedoelde alleen de tijm.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:01 schreef rhubarb het volgende:
[..]
8 theelepels melk klinkt weer vrij weinig voor een 4-persoons lasagna. Zouden ze daar wel deciliters of eetlepels bedoelen?
Misschien moet hij dan jurkjes gaan dragen?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
Zei de man met de ruitjesbloezen in zijn spijkerbroek.
Dat heeft mijn papa ook altijdquote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:02 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]flikker toch op met je effen overhemden
Die zijn voor mietjes en latente homo's
En bedankt he!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]flikker toch op met je effen overhemden
streepjes?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
flikker toch op met je effen overhemden
Je hebt wat met mannenquote:
Wat is daar nou weer mis meequote:
uiteraard verandert deze mening zodra ik een pak heb met wat effen overhemdenquote:
nee snap ik, tsjah P keuzes idd. en je vriendje gaat dan voorquote:Op maandag 28 maart 2011 17:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
uiteraard verandert deze mening zodra ik een pak heb met wat effen overhemdenDat zal pas worden zodra een zekere Bad Boy helemaal beter is
Op dit moment kan ik niet EN de DA's EN een pak betalen
![]()
Hell yeah! Bad Boy Muffin heeft prio nr. 1quote:Op maandag 28 maart 2011 17:07 schreef DarkElf het volgende:
[..]
nee snap ik, tsjah P keuzes idd. en je vriendje gaat dan voor
Eens met golfer. 2xquote:Op maandag 28 maart 2011 14:07 schreef golfer het volgende:
Leuk overzicht.![]()
En verander nou eindelijk eens dat copyright van 2008 naar 2011.
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:03 schreef PdeHoog het volgende:
flikker toch op met je effen overhemden
Dan ook voor jou eenquote:
Ik heb een cool streepjes-overhemdquote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
...bij wijze van compromisIk vind streepjes vaak mooier dan ruitjes.
Neequote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Kom haar hier, daar heb ik nog wel een gaatje voor
Of zo'n Hawai-shirt.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef DarkElf het volgende:
korte mouwen overhemd![]()
dat kan alleen als je miami woont en bejaard bent ofzo
Niks mis met korte mouwen! Ik loop nu al met opgerolde mouwen een tijdje.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef DarkElf het volgende:
korte mouwen overhemd![]()
dat kan alleen als je miami woont en bejaard bent ofzo
Nou....hehehe...het is een soort van Hawaii-shirtquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
Nou....hehehe...het is een soort van Hawaii-shirtMet allemaal kleurtjes
Nee, dankje. Ik sla even over.quote:
das dan ook beter dan korte mouwenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Niks mis met korte mouwen! Ik loop nu al met opgerolde mouwen een tijdje.
dat is juist leukquote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef PdeHoog het volgende:
Niks mis met korte mouwen! Ik loop nu al met opgerolde mouwen een tijdje.
quote:
Ik twijfel nog. Denk dat ik maar soep ga fabriceren zo. Moet op tijd wegquote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef DarkElf het volgende:
Iets anders, wat eten jullie vanavond?
Ik heb Italiaanse hamburgers gemaakten ga er courgettes bij bakken met veel kruiden en knoflook
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Ik doe het ook nooit goed in jullie ogen
Ik ben nu heel verdrietig
soepquote:Ik twijfel nog. Denk dat ik maar soep ga fabriceren zo. Moet op tijd weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |