neequote:
ja dat was het bij mij dus ook. meer olie erbij gegoten maar het smaakte daar dus op een gegeven moment ook naar. yoghurt hielp niet meer. ik hou het maar bij remia.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:09 schreef borisz het volgende:
[..]
Mayo was niet helemaal gelukt. Nog iets te dun. Was nu meer slasaus. Smaak was wel lekker
. Maar we hebben een beetje valsgespeeld met de keukenmachine
.
Eenmaal het zelf onder de knie hebben en je wil niet meer andersquote:Op zondag 27 maart 2011 19:13 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ja dat was het bij mij dus ook. meer olie erbij gegoten maar het smaakte daar dus op een gegeven moment ook naar. yoghurt hielp niet meer. ik hou het maar bij remia.
Voor wie is die trofee rechts, Pee?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zat ik nuttig werk te doenTellen van stembiljetten en in tegenstelling tot de andere twee liet ik me niet afleiden door twee bezoekers die zonodig aandacht nodig hadden
Ik riep alleen maar 74! en daarna 63! en 58! en die andere twee waren op slag compleet de tel kwijt.quote:Op zondag 27 maart 2011 19:19 schreef PdeHoog het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zat ik nuttig werk te doenTellen van stembiljetten en in tegenstelling tot de andere twee liet ik me niet afleiden door twee bezoekers die zonodig aandacht nodig hadden
vind het ook niet verkeerd hoor, tot nu toe zelfs lekkerder dusquote:Op zondag 27 maart 2011 19:24 schreef borisz het volgende:
[..]
Eenmaal het zelf onder de knie hebben en je wil niet meer anders![]()
Bij mayo zijn prefab dingen prima hoor. Prefab mayo kan je ook nog goed verbouwen
. Mayo, karnemelk/yoghurt 1:1. En dan nog citroensap erbij, mixen en je hebt al een lekkere saus
.
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik riep alleen maar 74! en daarna 63! en 58! en die andere twee waren op slag compleet de tel kwijt.
Die moest nog worden uitgereiktquote:Op zondag 27 maart 2011 19:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor wie is die trofee rechts, Pee?
quote:Op zondag 27 maart 2011 19:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik riep alleen maar 74! en daarna 63! en 58! en die andere twee waren op slag compleet de tel kwijt.
Helaasquote:
Maar is het wel lekker, die Sajoer?quote:Op zondag 27 maart 2011 20:13 schreef Leintjeuh het volgende:
*burp* poging gedaan tot indisch koken. Medium faal, de Sajoer is niet goed (niet alle kruiden in huis) maar de Perkedel is goed gelukt
Het is eetbaar. Binnen te houden. De smaak staat niet tegen. Maar lekker zou ik het niet noemen. Eerder: redelijk, wel te doen, eetbaar, genoeg ruimte voor verbetering.quote:
Hij stond je goed & profiquote:Op zondag 27 maart 2011 20:08 schreef PdeHoog het volgende:
HelaasIk heb geen toffe trofee gehad. Wel een officiele Vivarium perspas
Doet ut niet.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:03 schreef Leintjeuh het volgende:
www.gifbin.com/bin/032011/1299871944_kid-vs-lion-at-the-zoo.gif
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:32 schreef PdeHoog het volgende:
Kijk eens wat de Vivarium-coordinatiejuf doet tegen een onschuldige fotograaf
[ afbeelding ]
Dealquote:
quote:man ik ben kapot.. ik ga zo plat, anders val ik wel gewoon om..
Maar het was een geweldige editie en we durven nu al te zeggen dat we volgend jaar ons lustrum kunnen vieren![]()
![]()
(voor deze editie was het tot oktober niet zeker of het wel door zou kunnen gaan, daarna konden we de hal niet meer annuleren dus moesten we welachteraf maar goed ook dus
)
De hallen zijn samen 12.000m2 en die zijn aardig in gebruik. Denk dat er maar 15% niet in gebruik was en daar zat onze 'camping' bij in.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef Bluezz het volgende:
SunTavIk kan me voorstellen dat jullie helemaal gesloopt zijn. Wat grOOt is het
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens ook nog wat hangouderen gespotEcht...ze zouden verboden moeten worden..... kijken, kijken, niks kopen!!!!!
[ afbeelding ]
Volgens mij denkt 'ie: waarom kijk je naar een hagedis, als je ook naar dit smakelijke achterwerk kan lonken?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
kom nou maar mee, zegt de man in het blauwe shirt tegen die vrouw, je krijgt geen hagedis
Als ie maar van hagedissenleer is, wel.quote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl/topic
"Oooh van deze wil ik nieuwe schoenen, en een handtas!"
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens ook nog wat hangouderen gespotEcht...ze zouden verboden moeten worden..... kijken, kijken, niks kopen!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 27 maart 2011 21:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
kom nou maar mee, zegt de man in het blauwe shirt tegen die vrouw, je krijgt geen hagedis
Nou, jouw normale repetoire is nog erger dan dit hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 21:50 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
deze en 'hey baby' wil ik nooit nooiit nooooooiiittttt meer horen!!
Leef je nog danquote:Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga afsluitenkom misschien morgen avond nog wel ff binnen vallen als ik nog leef
ik heb geen repertoirequote:Op zondag 27 maart 2011 21:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, jouw normale repetoire is nog erger dan dit hoor
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef golfer het volgende:
De originele zanger zingt het ook al een tijdje niet meer:
Hoeren en Sloeren met de sportschoolquote:Op zondag 27 maart 2011 22:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Even teruggelezen.
Het tafelgezelschap was niet dronken, maar 'gewoon' jong. Op je vijfentwintigste denk je kennelijk nog dat kinderen willen een vanzelfsprekendheid is, in plaats van een keuze.![]()
Maar verder wel erg leuk, tussen de 'jonkies'. Goed op stap geweest ook met ze. Was met de sportschool.
Uit eten in een all you can eat, met je personal trainer, is ook wel een hele ervaring.quote:
quote:Op zondag 27 maart 2011 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Uit eten in een all you can eat, met je personal trainer, is ook wel een hele ervaring.
Enorm veel broccoli gegeten.
Euh jeuj, en daarna flink doorgezakt met tomatensapjes?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Uit eten in een all you can eat, met je personal trainer, is ook wel een hele ervaring.
Enorm veel broccoli gegeten.
Hij ging op tijd naar huis.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:20 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Euh jeuj, en daarna flink doorgezakt met tomatensapjes?
ik wou dat ik dat kon zeggen.quote:
Welke had je? En waarom ging-ie verrot? Hoe merkte je dat?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef z80 het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat kon zeggen.![]()
geen enkele foto is gelukt vandaag. de lens is dus niet in 1 keer gesneuveld, maar heeft het de hele ochtend niet goed gedaan.
en bij de laatste foto's voordat ik richting beestjes zou gaan ging deze helemaal stuk.
in foto een vraag neer gezet of er nog ergens een 70-200 F2.8 voor canon stof ligt te verzamelen.
Heb nog wel een antieke 35-70 Canon lens, maar die hoort bij mijn antieke analoge AE-1.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:40 schreef z80 het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat kon zeggen.![]()
geen enkele foto is gelukt vandaag. de lens is dus niet in 1 keer gesneuveld, maar heeft het de hele ochtend niet goed gedaan.
en bij de laatste foto's voordat ik richting beestjes zou gaan ging deze helemaal stuk.
in foto een vraag neer gezet of er nog ergens een 70-200 F2.8 voor canon stof ligt te verzamelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door golfer op 27-03-2011 23:52:29 ]There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Hij plast overalquote:
Nee, plas.quote:
pffquote:
Slaap lekker!quote:Op maandag 28 maart 2011 00:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ik heb de engelse instructies voor als er brand is uit mn hoofd geleerd (moet ik dinsdag opdreunen) en val hopelijk straks in slaap.
welterusten
Jij ballerina geweest?quote:Op maandag 28 maart 2011 00:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Black Swan gekeken. Aparte film. Kon ook niet helemaal objectief kijken als ex-ballerina. Er werd zo belabberd gedanst. Wel een mooie verhaallijn. Stof tot nadenken.
Lang, lang geleden. Toen ik 16/17 was. Toegelaten op de academie. Broodmager, meer talent dan ambitie. Gelukkig wist ik me daaraan te ontworstelen, aan Het Juk van Het Talent.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij ballerina geweest?
'Portman deed maar 5% van het ballerina-werk'
Ik vond het eerste deel leuk, tweede deel was me teveel thriller. Schijnt dat 95% van de shots van Natalie Portman middels een stunt/ballerina double was gedaan. Vind ook dat ze voor haar acteerprestaties geen oscar had mogen winnen. Balletdansen heeft niks met acteren te maken. Dat is doen, niet doen alsof.
Erg gayquote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef borisz het volgende:
Hoe men in 1910 over de brandweer in het jaar 2000 nadacht
[ afbeelding ]
Tijd voor
Klopt wel aardig. Blusvliegtuigen.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:58 schreef borisz het volgende:
Hoe men in 1910 over de brandweer in het jaar 2000 nadacht
[ afbeelding ]
Tijd voor
P en Muffin
Nope. En de dierenarts wil dit soort dingen wel kijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, goed dat je gegaan bent en goed dat de dierenarts nog ff wilde kijken.
Maar de dierenarts heeft nu dus ook geen idee waar het aan ligt meteen?
Ach gossie toch, wat een gedoe toch weer.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
Terug van de dierenarts. Blaas zat niet overvol, maar was gevuld. Nu leeg. Urine nagekeken. Geen bloed. Geen gruis. Wel bacterien dus nu gaat er een kweek gemaakt worden. Darmkanaal zag er ook normaal uit. Extra shot antibiotica. Extra shot pijnstiller. Bye bye 160 EUR
Maar wel weer een muffin die weer rustig is
Jakkes.Ballerina's zijn echt niet mooi.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:49 schreef Duderinnetje het volgende:
Lang, lang geleden. Toen ik 16/17 was. Toegelaten op de academie. Broodmager, meer talent dan ambitie. Gelukkig wist ik me daaraan te ontworstelen, aan Het Juk van Het Talent.![]()
Pee, ik vind het zo goed dat je meteen handelt. Veel mensen wachten maar wat af met dieren, terwijl je als eigenaar toch echt moet handelen naar de omstandigheden.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef PdeHoog het volgende:
Terug van de dierenarts. Blaas zat niet overvol, maar was gevuld. Nu leeg. Urine nagekeken. Geen bloed. Geen gruis. Wel bacterien dus nu gaat er een kweek gemaakt worden. Darmkanaal zag er ook normaal uit. Extra shot antibiotica. Extra shot pijnstiller. Bye bye 160 EUR
Maar wel weer een muffin die weer rustig is
Nou ja, er is nu die kweek van de urine gezet. Als daar een uitslag van komt donderdag dan ga ik wel aandringen op een langdurigere oplossing.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pee, ik vind het zo goed dat je meteen handelt. Veel mensen wachten maar wat af met dieren, terwijl je als eigenaar toch echt moet handelen naar de omstandigheden.
Ik denk wel dat je moet aansturen op een diagnose die het grotere plaatje dekt. Er is met Muffin iets meer aan de hand dan 'blaasgruis', lijkt me. En tot nu toe zijn alle lapmiddelen behoorlijk tijdelijk gebleken. Alas buitenstaander vind ik dat er nogal gelummeld wordt door de dierenarts. Wat is het lange-termijn-plan?
Geen idee of het onzin is, maar ik denk dat die symptomen heel anders zouden zijn. Je ziet hem echt heel onrustig heen en weer lopen, hele verhalen mauwen, van bak naar bak naar aanrecht (handdoek) naar gootsteen hobbelen om maar te proberen zijn plasje te doen.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:19 schreef golfer het volgende:
Ik heb, als utra-kattendokterleek, een beetje het idee dat Muffin misschien net helemaal goed gecastreerd is en dat ie daarom in een soort krolse bui zijn pies/geursporen wil verpreiden?
Of is het nu echt complete onzin wat ik schrijf?
Heb je ook gelijk in. Het behandelplan klinkt heel plausibel.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:21 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou ja, er is nu die kweek van de urine gezet. Als daar een uitslag van komt donderdag dan ga ik wel aandringen op een langdurigere oplossing.
Ik vind het vervelend, maar ik snap mijn dierenarts ook wel. Symptoom 1: er is blaasgruis....dat los je op. Symptoom 2: de ontlastig is knetterhard....dat los je op. Nu zijn we bij symptoom 3. Dat wordt onderzocht.
Het is net als troubleshooting in de IT. Dat doe je ook stap voor stap en niet alle parameters in 1x veranderen want dan weet je niet wat er de oorzaak is geweest.
Dat klinkt ook wel plausibel. Toch jammer dat je niet gewoon even aan die beesten kunt vragen wat er nou echt aan de hand is en wat ze voelen.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:23 schreef PdeHoog het volgende:
Dierenarts had het over een mogelijke vicieuze cirkel: doordat de blaas geirriteerd is, krijgt-ie aandrang. Doordat-ie gaat maar het wat pijnlijk is, doet-ie kleine plasjes waardoor-ie aandrang houdt en op een gegeven moment kan dat in de kattenbrein compleet opgeblazen worden tot een compleet "help, ik kan niet meer plassen"-idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |