Eind meiquote:Op maandag 28 maart 2011 17:21 schreef golfer het volgende:
Dames. Er moet hoognodig een kledingcomitee voor Pee worden opgericht om hem de moderne tijd in te krijgen en hem vlot aan te kleden.
Ik zie een mogelijkheid voor jullie.
Ik heb als student voor massa's vrienden als personal shopper gediend; voor de kosten van een goeie lunch nam ik ze mee op sleeptouw in Den Haagquote:Op maandag 28 maart 2011 17:23 schreef PdeHoog het volgende:
Eind meiDan is het vakantiegeld er
En dan wil ik best een keer gaan shoppen met jullie hoor
zeg ik nu heel dapper
Een geroosterde witte boterham met een plakje kipfilet.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef DarkElf het volgende:
Iets anders, wat eten jullie vanavond?
Ik heb Italiaanse hamburgers gemaakten ga er courgettes bij bakken met veel kruiden en knoflook
goed ideequote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb als student voor massa's vrienden als personal shopper gediend; voor de kosten van een goeie lunch nam ik ze mee op sleeptouw in Den Haag
ook best lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Een geroosterde witte boterham met een plakje kipfilet.
Nou, we kunnen ook in Delft shoppen hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb als student voor massa's vrienden als personal shopper gediend; voor de kosten van een goeie lunch nam ik ze mee op sleeptouw in Den Haag
Los heeft laatst een overhemd gekocht bij Marlboro Classics dat jou denk ik ook goed zou staan. Even zoeken...quote:Op maandag 28 maart 2011 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
Nou, we kunnen ook in Delft shoppen hoorIk ben nu wel benieuwd wat ik volgens jullie aan zou moeten
De mr heeft laatst bij de society shop mooie overhemden gekochtquote:Op maandag 28 maart 2011 17:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou, we kunnen ook in Delft shoppen hoorIk ben nu wel benieuwd wat ik volgens jullie aan zou moeten
Een aardbeienblouse voor Pquote:Op maandag 28 maart 2011 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mijn mag ik niet in dat comite met mijn kledingsmaak
Zolang je het bij LBD effen zwart houdt is er niks mis met jouw smaak.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Volgens mijn mag ik niet in dat comite met mijn kledingsmaak
quote:
quote:
Ben bang dat ik dat niet kanquote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef golfer het volgende:
[..]
Zolang je het bij LBD effen zwart houdt is er niks mis met jouw smaak.
je bent lekker bezig vandaagquote:Op maandag 28 maart 2011 17:14 schreef DarkElf het volgende:
korte mouwen overhemd![]()
dat kan alleen als je miami woont en bejaard bent ofzo
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:45 schreef z80 het volgende:
[..]
je bent lekker bezig vandaag![]()
ik heb alleen overhemden met korte mouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |