Ja, maar dan heb je alleen de tekst onderstreept. Ik neem toch aan dat ze dat wel zelf had kunnen bedenken..quote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef vosss het volgende:
Op de tekst selecteren en dan op CTRL+U drukken
Ze wilt een doorgetrokken lijn onder haar koptekst.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef erikkll het volgende:
[..]
Ja, maar dan heb je alleen de tekst onderstreept. Ik neem toch aan dat ze dat wel zelf had kunnen bedenken..
Oei, kut....ik weet niet of ik een normale lijn of n vetgedrukte moet hebben :s. En het moet in 1 keer goed zijn, achteraf dingen gaan zitten wijzigen leidt tot problemen met mn opmaak vrees ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef erikkll het volgende:
je typt op een lege regel vijf streepjes: ----- en drukt op enter
word maakt dan zelf een lijn
voor een vetgedrukte lijn typ je vijf underscores _____
Nee dat is het denk ik niet, want dan komt de lijn maar tot waar de tekst eindigt.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:09 schreef vosss het volgende:
Op de tekst selecteren en dan op CTRL+U drukken
never mindquote:Op maandag 28 maart 2011 17:12 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Nee dat is het denk ik niet, want dan komt de lijn maar tot waar de tekst eindigt.
De lijn moet wel echt tot het einde van het blad lopen (nouja tot waar de tekst normaal kan eindigen dus, hij springt wat in en kapt wat af)
Ja, maar alleen de tekst. Ik wil wel dat de lijnen onder al mn kopjes gewoon de hele pagina beslaan (allemaal even lang zijn).quote:Op maandag 28 maart 2011 17:10 schreef Lamborghini_LP640 het volgende:
is daar geen knop voor om je tekst te onderstrepen? selecteer je tekst en dan is er een knop met een onderstreepte U. Dan is je tekst onderstreept als het goed is...
Wat is dat in het Nederlands? Kan het onder 'invoegen' zo gauw niet vinden.quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef ClintOosthout het volgende:
Dan druk je een paar keer op spatie en selecteer je dat ook.
Ja maar dan loop je dus te fucken met je opmaak. Ik wil juist voorkomen dat ik enters en spaties gebruik maar moet nu ff uitsluitend met tabs en de juiste opmaakdingen werken. Anders ziet mn bestand er totaal verneukt uit als ik het ergens anders gebruik.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef ClintOosthout het volgende:
Dat doe ik ook altijd.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef ClintOosthout het volgende:
Ja das dus niet goed denk ik....als je handmatig gaat pielen verneukt Word dat. Er moet toch wel een officiele manier zijn om een streep in te voegenquote:
Sla het dan op als pdf als je klaar bent.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja maar dan loop je dus te fucken met je opmaak. Ik wil juist voorkomen dat ik enters en spaties gebruik maar moet nu ff uitsluitend met tabs en de juiste opmaakdingen werken. Anders ziet mn bestand er totaal verneukt uit als ik het ergens anders gebruik.
Al vaker gezegd: een horizontale lijn. Wacht, ik maak een beeldafdruk.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja das dus niet goed denk ik....als je handmatig gaat pielen verneukt Word dat. Er moet toch wel een officiele manier zijn om een streep in te voegenNiemand hier die dat weet??
Ja, dat ga ik sowieso doen. Maar hij moet toch opnieuw.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Sla het dan op als pdf als je klaar bent.
Dan kijk je even bij afdrukvoorbeeld, en als de opmaak verneukt is heeft word er een paar enters ingegooid. Ga dan met je cursor na die plek en ram een paar keer op delete.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:17 schreef bulbjes het volgende:
[..]
Ja maar dan loop je dus te fucken met je opmaak. Ik wil juist voorkomen dat ik enters en spaties gebruik maar moet nu ff uitsluitend met tabs en de juiste opmaakdingen werken. Anders ziet mn bestand er totaal verneukt uit als ik het ergens anders gebruik.
Hmm denk dat het idd misschien deze lijn is:quote:Op maandag 28 maart 2011 17:24 schreef Unstoppable het volgende:
http://office.microsoft.c(...)gen-HP005189893.aspx
google: word 2003 horizontale lijn invoegen, teeeeeering...
quote:Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef vosss het volgende:
Ik vraag me af naar wat voor functie je op zoek bent als je klaarblijkelijk nog te achterlijk bent om met Word een simpel CV'tje te maken![]()
Met soortgelijke redenering vraag ik me af hoe lang jij al in de bijstand zit.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef vosss het volgende:
Ik vraag me af naar wat voor functie je op zoek bent als je klaarblijkelijk nog te achterlijk bent om met Word een simpel CV'tje te maken![]()
deze dusquote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef erikkll het volgende:
Erger nog, ik weet vrij zeker dat in dat CV bij softwarekennis (o.i.d.) MS Word staatquote:Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef vosss het volgende:
Administratief medewerkerquote:Op maandag 28 maart 2011 17:38 schreef vosss het volgende:
TS heeft die Word niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:47 schreef FredvZ het volgende:
Word heeft daar een mooi knopje voor.
Type je kop en druk daarna op deze knop:
[ afbeelding ]
Precies. Waarom kost dit zo ontzettend veel moeite?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 18:44 schreef vosss het volgende:
TS je zou ook nog een printscreen van je worddoc kunnen maken en er dan in paint een streep onder zetten
Net alsof het bij pages makkelijker gaat, het ligt hier nog steeds aan de gebruikerquote:Op maandag 28 maart 2011 20:21 schreef n8n het volgende:
Of tekstverkingssoftware gebruiken waar je geen topic voor nodig hebt om een basisfunctionaliteit te kunnen gebruiken
InDesignquote:Op maandag 28 maart 2011 20:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Net alsof het bij pages makkelijker gaat, het ligt hier nog steeds aan de gebruiker
quote:
Want we zijn op zoek naar iets eenvoudigers dan Wordquote:
Nog nooit gedaan, koste me welgeteld 3 seconden om het te vindenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Net alsof het bij pages makkelijker gaat, het ligt hier nog steeds aan de gebruiker
We waren op zoek naar iets wat wel werkt, in tegenstelling tot Word; immers TS krijgt wel een lijn op de pagina maar is bang de rest van de opmaak ermee te verkloten.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 17:31 schreef Orbis het volgende:
[..]
Want we zijn op zoek naar iets eenvoudigers dan Word. Ik denk niet dat je iemand die geen streep onder een tekst krijgt, een opmaak moet laten programmeren.
Geniaal, die functie kende ik nog nietquote:Op maandag 28 maart 2011 17:08 schreef erikkll het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |