abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94769458
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:45 schreef Triptamine2 het volgende:
Is dat met die kinderen die net voor hun puberteit al beginnen met hormonen? Kijk, dat is iets waar ik nu wel degelijk op tegen ben. Dat een volwassen persoon zoiets doet snap ik. Je ethisch besef is als dokter volledig weg als je een kind genderveranderende hormonen gaat toedienen.
Nee, ze krijgen puberteitsremmers zodra ze in de puberteit komen, dat is volledig omkeerbaar. Als later blijkt dat ze het toch mis hebben dan stoppen ze daarmee en komen ze alsnog in de mannelijke of vrouwelijke puberteit. Met hormonen wordt pas rond de 16 of later gestart.

Je hebt dan immers een grotere kans om passabel te worden en je hoeft minder te corrigeren. Denk aan het uitblijven van de baard in de keel, baardgroei, het voorkomen van borstgroei.
Er is meer tusssen hemel en aarde, Horatio, dan je ooit gedroomd hebt.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:05:09 #202
286575 Roces18
Chef de party
pi_94769589
Venus je gebruikt wel elke keer vriendin terwijl het gewoon een transseksuele man is. En dan kom je weer met allemaal uitzonderingen als argumenten, zo kan ik er ook nog wat opnoemen. En het kan me ook geen donder schelen als iemand zich laat ombouwen zolang die zich maar geen vrouw noemt terwijl die een man is. Daar gaat deze discussie om en voor de rest niks.
melksommelier en vertrouwenspersoon fok
pi_94769796
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:05 schreef Roces18 het volgende:
Venus je gebruikt wel elke keer vriendin terwijl het gewoon een transseksuele man is. En dan kom je weer met allemaal uitzonderingen als argumenten, zo kan ik er ook nog wat opnoemen. En het kan me ook geen donder schelen als iemand zich laat ombouwen zolang die zich maar geen vrouw noemt terwijl die een man is. Daar gaat deze discussie om en voor de rest niks.
Jij let blijkbaar op het lichaam als je een persoon ontmoet, ik let op de persoonlijkheid.

Een mannelijk lichaam met vrouwelijke hersenen, is dat een man of een vrouw?
Een vrouwelijk lichaam met mannelijke hersenen, is dat een man of een vrouw?

Besef je dat transseksualiteit opzich een uitzondering is (godzijdank). Ik laat je simpelweg zien dat geslacht niet zo zwart-wit is als je zou denken, daar horen transgenderisme, intersex en transseksualiteit nu eenmaal bij.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 18:17:11 #204
286575 Roces18
Chef de party
pi_94770052
Zolang je een mannelijk lichaam hebt ben je een man. Jezus christus snappen jullie dat niet? Hebben jullie dat niet geleerd op de kleuterschool? En dat is gewoon een feit en dan kan je wel aankomen met allemaal onzin om je mening te onderbouwen maar het heeft geen zin.

En tuurlijk let ik op het lichaam als ik iemand ontmoet. Alleen letten op de persoonlijkheid sure, heilig boontje ben jij zeker. Iedereen let op het lichaam.

Als je met 2 geslachtsdelen bent geboren moet je gewoon zelf kiezen en zoniet ben je onzijdig.
pi_94770424
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef Roces18 het volgende:
Zolang je een mannelijk lichaam hebt ben je een man. Jezus christus snappen jullie dat niet? Hebben jullie dat niet geleerd op de kleuterschool? En dat is gewoon een feit en dan kan je wel aankomen met allemaal onzin om je mening te onderbouwen maar het heeft geen zin.

En tuurlijk let ik op het lichaam als ik iemand ontmoet. Alleen letten op de persoonlijkheid sure, heilig boontje ben jij zeker. Iedereen let op het lichaam.

Als je met 2 geslachtsdelen bent geboren moet je gewoon zelf kiezen en zoniet ben je onzijdig.
Grappig dat je je eigen punt als feit ziet en de tegenstelling als mening. Maar ja, als je weigert in te gaan op argumenten dan heeft een discussie geen zin. Je enige argumentatie is in de lijn van "het is gewoon zo". Ik hoop voor je nageslacht dat je zelf geen genderdysfore kinderen zult krijgen.

Nog een misvatting: genderidentiteit is geen keuze.

Denk je eens het volgende in: je rolt om in je slaap en wordt wakker omdat je op je borsten ligt. Je schrikt, staat op en kijkt in de spiegel waarin je een vrouw terug ziet staren. Snel voel je tussen je benen, wat gisteren nog een penis was is nu een vagina. Aan je persoonlijkheid is niets veranderd, je bent nog zo mannelijk als wat.

Hou zou jij je voelen, zou je daar de rest van je leven mee kunnen leven? Zou je alles op alles zetten om je mannelijke lichaam weer terug te krijgen? Zou je jezelf nu als vrouw zien omdat je een vrouwelijk lichaam hebt?

[ Bericht 3% gewijzigd door Venus-Castina op 29-03-2011 18:38:32 ]
pi_94773417
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 17:40 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Verwacht je nu echt dat ik hier serieus op in ga? wat een onnozele vergelijking.
Ja, je bent er toch op tegen? Die vergelijking die ik net maakte is hetzelfde als je een vrouw bent, maar je hebt het mannelijke geslachtsdeel.

quote:
Is dat met die kinderen die net voor hun puberteit al beginnen met hormonen? Kijk, dat is iets waar ik nu wel degelijk op tegen ben. Dat een volwassen persoon zoiets doet snap ik. Je ethisch besef is als dokter volledig weg als je een kind genderveranderende hormonen gaat toedienen.
Nee, ze krijgen puberteits-remmers. Als ze (ik geloof dat het 16 jaar is) kunnen ze beginnen met vrouwelijke/mannelijke hormonen. Dit na vele en vooral langdurige testen/onderzoeken etc. etc.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 19:49:17 #207
286575 Roces18
Chef de party
pi_94774691
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:25 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Grappig dat je je eigen punt als feit ziet en de tegenstelling als mening. Maar ja, als je weigert in te gaan op argumenten dan heeft een discussie geen zin. Je enige argumentatie is in de lijn van "het is gewoon zo". Ik hoop voor je nageslacht dat je zelf geen genderdysfore kinderen zult krijgen.

VROUW + MAN zijn 2 feiten , jezus christus dat is geen mening. Je zegt toch ook niet als iemand buiten zegt dat is een boom. "Nee dat is geen boom, dat is jouw mening - ik vind het een struik :S"

Nog een misvatting: genderidentiteit is geen keuze.
Grappig dat je met iets aan komt wat ik nooit heb geschreven

Denk je eens het volgende in: je rolt om in je slaap en wordt wakker omdat je op je borsten ligt. Je schrikt, staat op en kijkt in de spiegel waarin je een vrouw terug ziet staren. Snel voel je tussen je benen, wat gisteren nog een penis was is nu een vagina. Aan je persoonlijkheid is niets veranderd, je bent nog zo mannelijk als wat.
Het is geen slappe tienercomedy

Hou zou jij je voelen, zou je daar de rest van je leven mee kunnen leven? Zou je alles op alles zetten om je mannelijke lichaam weer terug te krijgen? Zou je jezelf nu als vrouw zien omdat je een vrouwelijk lichaam hebt?

Verwacht je nou dat ik hier serieus op in ga? Hun hebben nooit "het" lichaam gehad en in zo'n tienercomedy wel. Maar als je met zulke domme argumenten komt...
pi_94775211
quote:
5s.gif Op maandag 28 maart 2011 15:22 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:

[..]

Is dat een kerel (geweest)?
Ik zou hem/haar doen. omg, serieus
In de koelkast.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:13:43 #209
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_94776125
quote:
2s.gif Op maandag 28 maart 2011 16:57 schreef Rainb0ws het volgende:

[..]

Jup. Kim (was eerst Tim) Petras.

[ afbeelding ]
Bij hemhaar waren ze op tijd om om te bouwen, als je na de puberteit begint zal je altijd het oorspronkelijke geslacht blijven zien.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:16:26 #210
333374 Lithia
Too serious
pi_94776301
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:13 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Bij hemhaar waren ze op tijd om om te bouwen, als je na de puberteit begint zal je altijd het oorspronkelijke geslacht blijven zien.
Maarja, mag je uberhaupt voor je puberteit hiermee beginnen?
Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:26:56 #211
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94777009
ik hoor ook van gevallen waar het idd bij de geboorte niet duidelijk is wat het geslacht is en dat de ouders dan moeten kiezen. en in sommige gevallen blijkt dan uit alles dat de ouders de verkeerde keuze gemaakt hebben. in zo'n geval kan ik me goed voorstellen dat je daar voor de puberteit mee begint.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 20:46:49 #212
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_94778237
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 20:13 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Dus eigenlijk mogen transseksuelen alleen bestaan als ze na de transitie er een beetje natuurlijk uitzien?
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_94779654
Het idee alleen al. Kom je zo'n goed uitziende chick tegen bij het uitgaan. Beetje mee gepraat allemaal leuk en aardig, kom je er achter dat het vroeger een man is geweest..

Qua persoonlijkheid kan het natuurlijk een leuk persoon zijn, maar dan als maat gewoon zoals je wel meer vrienden hebt, maar het feit dat je omdat het het lichaam van een vrouw heeft je eigenlijk voor de gek houdt kan echt niet.

Ik vind daarom dat transsexuelen open moeten zijn over wie ze zijn. Ik zou best vrienden kunnen worden met een transsexueel omdat je ook vrienden kunt worden met man of vrouw, maar meer dan dat, dus een (sexuele) relatie moet het ook niet worden.
Play hard, go pro.
pi_94780445
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:49 schreef Roces18 het volgende:

Het is geen slappe tienercomedy

Verwacht je nou dat ik hier serieus op in ga? Hun hebben nooit "het" lichaam gehad en in zo'n tienercomedy wel. Maar als je met zulke domme argumenten komt...
Wat jij ziet als een tienercomedie is voor sommigen helaas een pijnlijke werkelijkheid.
Ik probeerde je een opstapje te geven om je te laten inleven in het gevoel wat genderdysforie geeft. Jammer dat je daar weigert op in te gaan.

quote:
Grappig dat je met iets aan komt wat ik nooit heb geschreven
Je schreef zelf dat een intersex persoon kan kiezen tussen man en vrouw.
pi_94780971
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 19:25 schreef hertjesftw het volgende:

[..]

Ja, je bent er toch op tegen? Die vergelijking die ik net maakte is hetzelfde als je een vrouw bent, maar je hebt het mannelijke geslachtsdeel.

Dat ik er op tegen ben, betekend niet dat je vergelijking kant noch wal raakt. Je snapt toch ook het verschil tussen een staart( die niemand heeft). Of een geslacht, waar we er allemaal 1 van hebben?

:{
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
pi_94781085
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:01 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Nee, ze krijgen puberteitsremmers zodra ze in de puberteit komen, dat is volledig omkeerbaar. Als later blijkt dat ze het toch mis hebben dan stoppen ze daarmee en komen ze alsnog in de mannelijke of vrouwelijke puberteit. Met hormonen wordt pas rond de 16 of later gestart.

Je hebt dan immers een grotere kans om passabel te worden en je hoeft minder te corrigeren. Denk aan het uitblijven van de baard in de keel, baardgroei, het voorkomen van borstgroei.
Dan heb ik niks gezegd, al vind ik het nog steeds een enorme beslissing voor een pre-puberaal kind.
Remember to let her into your heart
Then you can start to make it better
Was ooit triptamine, account is verneukt :(
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:36:58 #217
71919 wonderer
pi_94781605
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Dat ik er op tegen ben, betekend niet dat je vergelijking kant noch wal raakt. Je snapt toch ook het verschil tussen een staart( die niemand heeft). Of een geslacht, waar we er allemaal 1 van hebben?

Goed dan. Wat zou je vinden als een man last had van gynacomastie? Dus dat hij een hormoonimbalans heeft waardoor hij vrouwelijke borsten ontwikkelt? Zijn lichaam blijft gewoon gezond en de helft van de mensheid heeft borsten dus erg abnormaal is het ook niet.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
pi_94781746
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:36 schreef wonderer het volgende:

[..]

Goed dan. Wat zou je vinden als een man last had van gynacomastie? Dus dat hij een hormoonimbalans heeft waardoor hij vrouwelijke borsten ontwikkelt? Zijn lichaam blijft gewoon gezond en de helft van de mensheid heeft borsten dus erg abnormaal is het ook niet.
Eh dan doe je zo'n borstverkleining net als Maik van Secret Story en hebben we het er verder niet meer over. Je blijft toch gewoon een man dan toch, iets radicaal anders dan wanneer je je geslacht veranderd.
Play hard, go pro.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:39:40 #219
71919 wonderer
pi_94781797
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:38 schreef Aethereal het volgende:

[..]

Eh dan doe je zo'n borstverkleining net als Maik van Secret Story en hebben we het er verder niet meer over. Je blijft toch gewoon een man dan toch, iets radicaal anders dan wanneer je je geslacht veranderd.
Maar waarom zou dat voor een man met een piemel wel vergoed moeten worden, en voor een man die in een vrouwenlichaam is geboren niet?
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:43:32 #220
328492 Tilboy
Hey! You're an apple!
pi_94782120
quote:
1s.gif Op maandag 28 maart 2011 18:22 schreef ArnosL het volgende:
[ afbeelding ]

Dit was eerst een vent en dat is te zien, volledig mislukt :D
Tis goed dat je het erbij zegt anders had ik het niet gezien!
AFCA CBS
pi_94783393
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:28 schreef Triptamine2 het volgende:

[..]

Foutje van de natuur.. :) Jammer dat je mijn vergelijking niet snapt.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 22:30:56 #222
269262 PalmRoyale
Life's a bitch.
pi_94785860
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 18:17 schreef Roces18 het volgende:
Een mens is meer dan het lichaam waarin hij of zij zich bevind, als jij dat niet inziet dan ben je wel erg simplistisch. En je kunt wel leuk stellen dat het een feit is omdat jij er zo over denkt maar dat maakt het nog niet waar.
"Our rights are not granted by governments. They are inherent to our nature. But it's entirely the opposite for governments: their privileges are precisely equal to only that which we suffer them to enjoy." - Edward Snowden
  woensdag 30 maart 2011 @ 04:02:44 #223
270895 Meneer_du_bir
POMPEND DE WERELD ROND!!!!!1!1
pi_94795271
Wat ik dan niet begrijp, waarom zou je je goede lichaamsdelen inruilen voor verpauperde 2ehandse delen? Word je daar dan gelukkig van? Van iets wat een beetje lijkt op wat het andere geslacht is? Waarom zou je een miskraam willen worden op het gebied van sex? :S Is het zodat andere mensen eindelijk toegeven dat je dan een "echt" meisje bent? Is het omdat je dan beter geaccepteerd kunt worden?

Het probleem is, je zult bijna nooit als normaal meisje/man geaccepteerd worden, niet als ze je geheim kennen, wat ze zullen doen als ze intiem met je zijn. Of als ze vragen om je verleden, Tenzij je echt iemand vindt die ermee kan leven, die je natuurlijk leuk vindt om wie je bent, maar waarom had je dan je lichaam moeten veranderen? Wat maakt jouw lichaam nu uit? Waarom leert men niet te accepteren wat hij/zij heeft?

Leer te accepteren dat je een appel bent uit een steeds grotere rottende boom, want ja, door zoveel mensen met ziektes in leven te houden, houd je dat ook in stand, de zwakkeren blijven leven en mengen zich weer onderling, en opnieuw.
Uiteindelijk ben jij dan het wanproduct, acceptatie is de snelste weg.

Overigens maakt het mij niet uit wat mensen doen met hun leven, dit is eigenlijk alleen ter observatie, ik begrijp ook wel dat ik weinig/niets kan veranderen aan de wereld. Alsook was ik erg verveeld toen ik dit schreef :S

groeten,

Sint en Piet :S

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_94795760
quote:
14s.gif Op woensdag 30 maart 2011 04:02 schreef Meneer_du_bir het volgende:

Leer te accepteren dat je een appel bent uit een steeds grotere rottende boom, want ja, door zoveel mensen met ziektes in leven te houden, houd je dat ook in stand, de zwakkeren blijven leven en mengen zich weer onderling, en opnieuw.
Uiteindelijk ben jij dan het wanproduct, acceptatie is de snelste weg.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mm inderdaad, laten we alle geneesmiddelen tegen ziektes maar in de prullenbak gooien en alle onderzoek naar medicijnen stopzetten. Uiteindelijk zijn dit toch de wanproducten, acceptatie is de snelste weg.

quote:
Wat ik dan niet begrijp, waarom zou je je goede lichaamsdelen inruilen voor verpauperde 2ehandse delen? Word je daar dan gelukkig van? Van iets wat een beetje lijkt op wat het andere geslacht is? Waarom zou je een miskraam willen worden op het gebied van sex? :S Is het zodat andere mensen eindelijk toegeven dat je dan een "echt" meisje bent? Is het omdat je dan beter geaccepteerd kunt worden?
Wil je daar echt een antwoord op? Krijg meer de indruk dat je er op uit bent om die mensen te veroordelen.

quote:
Het probleem is, je zult bijna nooit als normaal meisje/man geaccepteerd worden, niet als ze je geheim kennen, wat ze zullen doen als ze intiem met je zijn. Of als ze vragen om je verleden, Tenzij je echt iemand vindt die ermee kan leven, die je natuurlijk leuk vindt om wie je bent, maar waarom had je dan je lichaam moeten veranderen? Wat maakt jouw lichaam nu uit? Waarom leert men niet te accepteren wat hij/zij heeft?
Door wie je al dan niet geaccepteerd wordt hangt af van je persoonlijke ervaring, van de mensen met wie je omgaat, waar je vrienden maakt, met wie je vrienden maakt en waarnaar je op zoek bent. Dat je in openbare aangelegenheden al dan niet met rare ogen wordt aangekeken is iets waar een transgender zelf over kan beslissen of dat hij/zij dat problematisch vindt. Dat is niet iets dat voor jou als omstander te beschrijven is als 'een probleem'. Het is gebonden aan persoonlijke ervaring.

[ Bericht 22% gewijzigd door Aukje83 op 30-03-2011 06:11:30 ]
  woensdag 30 maart 2011 @ 08:16:07 #225
286575 Roces18
Chef de party
pi_94796493
[quote]1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 21:20 schreef Venus-Castina het volgende:

[..]

Wat jij ziet als een tienercomedie is voor sommigen helaas een pijnlijke werkelijkheid.
Ik probeerde je een opstapje te geven om je te laten inleven in het gevoel wat genderdysforie geeft. Jammer dat je daar weigert op in te gaan.
Oh mijn hemel mens niemand word opeens een man of vrouw terwijl die al 20 jaar hetzelfde is, er zijn hier geen magische lampen en oorbellen hoor.

[..]

Je schreef zelf dat een intersex persoon kan kiezen tussen man en vrouw.

Ik schreef inderdaad dat een intersex kan kiezen in het register of die een man of vrouw wil worden.Jij zegt dat ik zeg dat genderiteit een keuze is, heb ik nergens gezegd dus helaas. Begrijpend leren lezen heet dat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')