quote:Op maandag 28 maart 2011 11:26 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ga jij regelmatig in winkels aan BH's voelen? Bij sommige kun je de kussentjes eruit trekken, dat is spannend. Moet je eens proberen.
Als je de strekking van de TT niet snapt, is dat niet mijn probleem.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:00 schreef Keep_Walking het volgende:
Haal die TT weg.
Kijk, ik kan me ook irriteren aan zijn post, maar ga die gast toch niet bewust treiteren?
Het draait al de hele reeks om Richardquote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef formerjellybean het volgende:
Zal ik eens heel eerlijk wat zeggen, op deze manier draait het steeds om richard terwijl er ook andere mensen zijn die ook het aan willen pakken.
Dit is niet een topic die specifiek om richard draait
Ik heb hem al heel erg vaak gezegd op een normale manier dat hij op moet houden. Heb zelfs een mod ingelicht maar hij gaat gewoon doorquote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat wel. Maar dan moeten we hem gewoon vertellen dat hij zijn bek moet houden en niet de hele tijd moet zeuren, maar niet bewust gaan treiteren. Dat is kinderachtig.
Door gesprek aan te gaan waar hij ook interessant is, je moet het zien als jezelf verkopen en dus van jezelf qua gesprekspartner zo leuk mogelijk over te laten komen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
in t kort: nee
OT: stel he je bent niet zo;n knappe jongen maar wilt wwelleens een telefoon-nummer regelen van een leuk/mooi meisje. Gewoon odmat leuk. Als je knap was zou een meisje waarschijnlijk eerder ja zeggen zoveel begrijp je wel. Maar vertel mij nou eens wat een minder knappe jongen kan doen om toch eens een telefoon-nummer t regelen. Wat moet hij daarvoor uit de kast trekken. Hij ziet een leuk meisje midden op straat/ in de stad. Hoe moet hij dat aanpakken?
Kijk, ik irriteer me ook aan al zijn posts, daarom reageer ik ook nooit op hem. Maar je weet dat hij problemen heeft, dus dan ga je toch niet bewust hem proberen te kwetsen? Vertel hem gewoon om zijn bek te houden.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:04 schreef iwannabehigh het volgende:
Sowieso kan Richard het wel verwachten aangezien hij zo doordramt en de aandacht op zichzelf probeert te vestigen, je kan er van op aan dat mensen zich ooit gaan irriteren en dan gaan ''treiteren'', zoals in dat vorige topic met die kaak enzo. Ook al vind ik het wel gemeen.. zo heel raar is 't niet.
Zo'n 15 delen geleden heb ik al eens geroepen om hem maar te negeren tot op zekere hoogte. Je merkt toch aan alles dat hij dit doet voor de aandacht, vooral z'n ''volgende week een spectaculaire onthulling over een gebeurtenis van eerder deze week''quote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef formerjellybean het volgende:
Zal ik eens heel eerlijk wat zeggen, op deze manier draait het steeds om richard terwijl er ook andere mensen zijn die ook het aan willen pakken.
Dit is niet een topic die specifiek om richard draait
Dat is naar mijn weten al heel vaak gebeurd om steeds hetzelfde te hebben. Ja bepaalde dingen gaan te ver , ben ik het wel eens , maar geef toe hij roept het ook op zichzelf af.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat wel. Maar dan moeten we hem gewoon vertellen dat hij zijn bek moet houden en niet de hele tijd moet zeuren, maar niet bewust gaan treiteren. Dat is kinderachtig.
Ik weet het niet. Gewoon met haar praten op een zelfverzekerde manier? Slim, grappig en interessant zijn? Indruk maken met zijn persoonlijkheid, in plaats van zijn uiterlijk?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
OT: stel he je bent niet zo;n knappe jongen maar wilt wwelleens een telefoon-nummer regelen van een leuk/mooi meisje. Gewoon odmat leuk. Als je knap was zou een meisje waarschijnlijk eerder ja zeggen zoveel begrijp je wel. Maar vertel mij nou eens wat een minder knappe jongen kan doen om toch eens een telefoon-nummer t regelen. Wat moet hij daarvoor uit de kast trekken. Hij ziet een leuk meisje midden op straat/ in de stad. Hoe moet hij dat aanpakken?
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:06 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Kijk, ik irriteer me ook aan al zijn posts, daarom reageer ik ook nooit op hem. Maar je weet dat hij problemen heeft, dus dan ga je toch niet bewust hem proberen te kwetsen? Vertel hem gewoon om zijn bek te houden.
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:05 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Ik heb hem al heel erg vaak gezegd op een normale manier dat hij op moet houden. Heb zelfs een mod ingelicht maar hij gaat gewoon door
edit: gister zelfs weer over zelfmoord
quote:Op maandag 28 maart 2011 15:06 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Zo'n 15 delen geleden heb ik al eens geroepen om hem maar te negeren tot op zekere hoogte. Je merkt toch aan alles dat hij dit doet voor de aandacht, vooral z'n ''volgende week een spectaculaire onthulling over een gebeurtenis van eerder deze week''
Dan mag je wat mij betreft wegblijven, met dat soort onzin. Ik heb er geen zin meer in, ik ga ook niet meer aardig doen. Mensen zoals Schenkstroop verdienen mijn advies, hij niet meer. Hoewel de huidige TT hem aandacht schenkt, is het een mooie en hopelijk afsluitende referentie naar hem toe.
Voor mensen die dit topic niet gevolgd hebben is dit onbegrijpelijk. Dus deze hele reeks is een gesloten kliekje.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:02 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Als je de strekking van de TT niet snapt, is dat niet mijn probleem.
Ik snap er geen hol van iigquote:Op maandag 28 maart 2011 15:11 schreef KIapIoper het volgende:
[..]
Voor mensen die dit topic niet gevolgd hebben is dit onbegrijpelijk. Dus deze hele reeks is een gesloten kliekje.
Dat is moeilijk. Bij mensen die je al kent (sportclub, wat dan ook) is dat makkelijker. Zo heb ik nog een nummer gekregen van iemand uit m'n klas. Ik ben vergeten om welke reden dat is gebeurd, maar het is meestal omwille van een praktische reden, maar dan kan wel het SMS contact beginnen. Het liep bij mij uiteindelijk uit op ontmoetingen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:58 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Het is het waard om alle topics terug te lezen hoor. Vanaf deeltje 10 ofzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik snap er geen hol van iigen ben wel nieuwsgierig
. Samenvatting anyone?
.
ahh nieuw punt koken is dus ook belangrijkquote:Op maandag 28 maart 2011 15:16 schreef Maanvis het volgende:
Je ziet toch wel dat zij alleen met hem neukt omdat ie een durummetje kan maken?
Koken is niet helemaal hetzelfde als een pakje van Knorr opwarmen.quote:Op maandag 28 maart 2011 15:17 schreef formerjellybean het volgende:
ahh nieuw punt koken is dus ook belangrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |