Hoeveel wil je hebben voor extravagance?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
OPI DS - Extravagance.
ORLY - Space cadet.
American Apparel - Summer Peach.
American Apparel - Butter.
Omdat mijn voorkeur toch bij creme blijft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat iemand die twee wegdoet
ik doe space cadet weg omdat mijn handen ern og meer bleekscheet door wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat iemand die twee wegdoet
Ok, ik zal even PMenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:36 schreef tliciouz het volgende:
Maar ik wil hem graag ruilen nagelschaartje.
die van mij is al weGquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:37 schreef Sokkepok het volgende:
Wat wil iemand hebben voor Space Cadet? ^^
Ik wil hem graag ruilen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:37 schreef Sokkepok het volgende:
Wat wil iemand hebben voor Space Cadet? ^^
Hmn, ik heb niet heel veel bijzonders om tegen te ruilen..quote:
ik heb interesse in Butter!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
OPI DS - Extravagance.
ORLY - Space cadet.
American Apparel - Summer Peach.
American Apparel - Butter.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:31 schreef tliciouz het volgende:
Sharaan lakje is binnen thanks!
En SQ, weet niet of je creme lakjes te ruil hebt?
vast wel, welke kleuren wil je niet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:31 schreef tliciouz het volgende:
Sharaan lakje is binnen thanks!
En SQ, weet niet of je creme lakjes te ruil hebt?
Geen paars. En geen zwart. Bruin, rood, roze maar dat heb jij vast niet veel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vast wel, welke kleuren wil je niet?
bijgewerktquote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef Joysa het volgende:
Nfu oh #49
MO - Peacock green
CG - Party hearty
zijn ook weg
uhhh toch wel leuk eiglijksquote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef expiratorial het volgende:
voor eventuele belangstellenden;
opi rumple's wiggin
cg watermelon rind
barry m dusky mauve
catrice sweets for my sweets
Tegen wie heb je het? Volgens mij zijn alle space cadet's al wegquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef fehaflits1 het volgende:
oeh ik wil orly space cadet, wat wilt je er voor hebben?
Ik heb space cadet nog wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het? Volgens mij zijn alle space cadet's al weg
Aan mijn lijstje kan nog Color Club - Bewitched setje toegevoegd worden, inclusief de decals
Ik zal nog eens door mijn stashje spitten om te zien of ik nog wat heb voor Butter!quote:
Graag!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal nog eens door mijn stashje spitten om te zien of ik nog wat heb voor Butter!
Oh sorry vergeten te antwoorden! Nee om eerlijk te zijn zat er niet iets bij waarvan ik begon te springen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zat er niks bij?
Sta je open voor andere finishes dan creme?
Nee, is pas bij de kassa haha!quote:Op woensdag 13 april 2011 10:40 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik was gisteren bij de Kruidvat, daar hadden ze holographic, maar stond niks over 50%..
zal kijken of ik tijd heb om er nog even langs te gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 09:55 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Nee, is pas bij de kassa haha!
Pfoe, volgens mij ook Silver.. ik weet het niet zeker!quote:Op donderdag 14 april 2011 09:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
zal kijken of ik tijd heb om er nog even langs te gaan
Weet je of er nog meer lakken in de 50% gaan?
Ik weet het al van de aqua base, de base/topcoat, een groene metalic kleur en bleu monday..
heb namelijk wel bordjes gezien van wat er 50% is in een kleinere kruidvat, maar nog niet in de kruidvat met 2 meter Gosh
Wil vanaaf best voor je kijken? Dat was die rode toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
Iemand die voor mij Teeez - Femme Fatale wil kopen en opsturen?
Doe je ook aan overkopen? Of ruil je lieverquote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga nog eens een lijstje neerraggen:
Milani Hi-res
Milani totally cool
Milani dress maker
Milani tailor made
Opi color so hot it berns
Orly poison Apple
Color club groove thang
Color club i always get my man-darin
Opi take THE stage
Nfu oh 260
China glaze midnight mission
China glaze recycle
Zoya Kelly
Zoya Yasmeen
Opi Ali's big break
Gosh gasoline
Inderdaad die rode. Als je voor mij wil kijken; heel graagquote:Op donderdag 14 april 2011 17:38 schreef milka82 het volgende:
[..]
Wil vanaaf best voor je kijken? Dat was die rode toch?
Die is zooooooo mooiquote:Op zondag 17 april 2011 15:40 schreef Sharana_LV het volgende:
China Glaze - Emerald Sparkle gereserveerd voor zoeper
Update:quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
OPI Nieuwe Katy perry roze glitter (teenage dream)
OPI Nieuwe MPJ (niet holo, duh)
OPI Ski teal we drop 1x gelakt
CG below deck 1x gelakt
CG Awaken 1x gelakt
CG Hey doll 1x gelakt
CG dorothy who? nieuw
Wat wil je voor Claire's mood polish wild/calm hebben?quote:Op woensdag 20 april 2011 17:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Update:
Claire's mood polish excited/bored 1x gelakt
Claire's mood polish Wild/calm 1x gelakt
CC magic attraction 1x gelakt
CC Age of Aquarius 1x gelakt
Claire's chunky gold 1x gelakt
Geupdate lijstje, er zijn weer wat lakjes wegquote:Op donderdag 14 april 2011 11:29 schreef Sharana_LV het volgende:
Catrice - Blues Brother
Catrice - Sold out forever
China Glaze - Aqua Baby
China Glaze - Carnaval Lights
China Glaze - Code Orange
China Glaze - Jingle Bells
China Glaze - Jolly Holly
China Glaze - Lighthouse
China Glaze - Mistletoe Kisses
China Glaze - Pink Champagne
China Glaze - Starboard
Essence - 02 I Love My Jeans
Herome - Honolulu
Herome - Madrid
Herome - Qubec
Herome - Rio de Janeiro
Herome - Shanghai
OPI - Blushingham Palace
OPI - Bronzed to perfection
OPI - Cuckoo for this Color
OPI - Glitzerland
OPI - Gold Lang Syne
OPI - My Private Jet (bruine versie)
Orly - Candy Cane Lane
Ik wil morgen wel kijken voor je?quote:Op donderdag 28 april 2011 18:05 schreef Debsterr het volgende:
Iemand hier die nog aan Holographic kan komen?
Heel graag! Met 1 ben ik al blij, maar 2 mag ookquote:Op donderdag 28 april 2011 18:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ik wil morgen wel kijken voor je?
Is goedquote:Op donderdag 28 april 2011 18:15 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel graag! Met 1 ben ik al blij, maar 2 mag ook.
Jammer de pammer! Misschien andere dames die mij willen helpen?quote:
PM over below deck!quote:Op maandag 18 april 2011 16:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
OPI Nieuwe Katy perry roze glitter (teenage dream)
OPI Nieuwe MPJ (niet holo, duh)
OPI Ski teal we drop 1x gelakt
CG below deck 1x gelakt
CG Awaken 1x gelakt
CG Hey doll 1x gelakt
CG dorothy who? nieuw
* Sokkepok calls shotgun op space cadet en seche vite!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:25 schreef -ladybird- het volgende:
Hallo allemaal,
Hierbij mijn ruil/verkooplakjes:
CG Kaleidoscope him out (holo)
Orly Space Cadet
Orly Halleys Comet
Essie Eternal Optimist (nude kleur)
Catrice - Be My Millionaire
Catrice - Talk about Barrie
Catrice - Pebble Beach (mat grijs)
MNY - nr 669 (donkerbruin-grijs met shimmer)
Konad - Glitter Top Coat
Seche Vite Topcoat - helemaal nieuw
Ben vooral op zoek naar China Glaze lakjes!
Oeh! caleidoscope him out! Wants! Waar ben je naar op zoek?quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:25 schreef -ladybird- het volgende:
Hallo allemaal,
Orly Space Cadet
Orly Halleys Comet
Konad - Glitter Top Coat
Seche Vite Topcoat - helemaal nieuw
Sorry, deze is al weg! (via de PM) Zal ff lijst updaten.quote:Op maandag 2 mei 2011 01:10 schreef Mss het volgende:
[..]
Oeh! caleidoscope him out! Wants! Waar ben je naar op zoek?
PM terug!quote:Op zondag 1 mei 2011 20:48 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
* Sokkepok calls shotgun op space cadet en seche vite!
Update lijst!quote:Op vrijdag 29 april 2011 20:25 schreef -ladybird- het volgende:
Hallo allemaal,
Orly Space Cadet (gereserveerd)
Orly Halleys Comet
Konad - Glitter Top Coat
Seche Vite Topcoat - helemaal nieuw (gereserveerd)
Balenquote:Op maandag 2 mei 2011 09:57 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Sorry, deze is al weg! (via de PM) Zal ff lijst updaten.
Nee hoor, staat een streep doorheen!quote:Op maandag 2 mei 2011 11:42 schreef Mss het volgende:
[..]
Balen. Hij staat wel alsnog in je lijstje he...
Dat is mobiel niet te zienquote:Op maandag 2 mei 2011 12:21 schreef -ladybird- het volgende:
[..]
Nee hoor, staat een streep doorheen!
ik ik ik voor atlantis! wil je hem verkopen?quote:Op maandag 2 mei 2011 13:25 schreef expiratorial het volgende:
te ruil;
China Glaze Atlantis,2 maal gebruikt
China Glaze Watermelon Rind, 2 maal gebruikt
OPI Rumple's Wiggin, 1 maal gebruikt
Sta open voor alles
Ik was heel hard op zoek omdat ik hem op korte termijn wou hebben en gebruiken (had anders geduldig elke week weer in Amersfoort gekeken) maar kan hem nu overnemen van een kennisje, die dan zelf later wel weer een nieuwe koopt.quote:Op woensdag 4 mei 2011 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zijn er meerdere mensen opzoek naar circus confetti?
Ik heb hem al, maar kom morgen misschien langs kruidvat en wil wel even kijken.
Als je bij mij wat leuks ziet wil ik zoya mimi wel ruilenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
1x gelakt Hard candy -Fabuluxe
1x gelakt CG Emerald Sparkle
1x gelakte Zoya mimi
Ik wil eigenlijk niet ruilenquote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als je bij mij wat leuks ziet wil ik zoya mimi wel ruilen
hoeveel voor emerald sparkle?quote:Op vrijdag 6 mei 2011 14:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
1x gelakt Hard candy -Fabuluxe
1x gelakt CG Emerald Sparkle
1x gelakte Zoya mimi
klopt maar ik dacht ik zet m er gewoon bij. wie weet wat er gebeurtquote:Op vrijdag 13 mei 2011 22:06 schreef AlbinoBambi het volgende:
@expiratorial Boozyshop heeft een kortingsactie op Diamond Cosmetics, dus dan kan je een nieuwe voor niet zo heel veel.
je hebt nooit gezegd wat je te ruil hadquote:Op zaterdag 14 mei 2011 00:11 schreef expiratorial het volgende:
i know maar ik had niks voor je te ruil
Ik heb liquid leather wel voor je. Wat heb je te ruil?quote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef expiratorial het volgende:
En ik zoek;
Diamond Cosmetics
chainmail charm
China Glaze
liquid leather
recycle
en een Seche vite topcoat
t aller aller allerliefste ruilen maar als t niet anders kan,dan moet ik wel kopen
Beiden niet mijn ding, sorry.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:26 schreef expiratorial het volgende:
op t moment nog rumple's wiggin van opi en watermelon rind van china glaze
even aangepastquote:Op vrijdag 13 mei 2011 21:04 schreef expiratorial het volgende:
En ik zoek;
Diamond Cosmetics
chainmail charm
China Glaze
liquid leather
recycle
en een Seche vite topcoat
t aller aller allerliefste ruilen maar als t niet anders kan,dan moet ik wel kopen
Ik heb interesse in Silver Shatter, hoeveel wil je ervoor? Of wil je alleen ruilen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
In de aanbieding:
1x OPI Serena Williams Glam Slam DuoPack
Silver Shatter
Ik pm je even!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb interesse in Silver Shatter, hoeveel wil je ervoor? Of wil je alleen ruilen?
Welke is dat duopack? Die groene heb ik al, die andere twee wil ik heel graag hebben!quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
In de aanbieding:
Silver Shatter
Ik wil Silver Shatter ewlquote:Op woensdag 18 mei 2011 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
In de aanbieding:
Silver Shatter
Ik wil die andere 2 ook nog maar ze zijn uitverkocht bij TDquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:03 schreef Mss het volgende:
[..]
Welke is dat duopack? Die groene heb ik al, die andere twee wil ik heel graag hebben!
heb er nog een paarquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:03 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ik wil Silver Shatter ewl
edit: oh te laat
Geld is overgemaaktquote:Op woensdag 18 mei 2011 13:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Er zijn nog 2 shatters voor de liefhebbers!
Rotterdam? Moet je naar de Mooi gaan. Die heeft ze vaak langer, en meerquote:Op woensdag 18 mei 2011 18:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Als er nog silver shatter over is, heb ik ook interesse.
Zelfs bij de Sephora waren ze uitverkocht (en ik daar bereid zijn om veel te veel te betalen.. Hebben ze het niet)
Nee Den Haag. Maar morgen moet ik naar Leiden, daar zit een Mooi op het station. Toch maar even kijkenquote:Op woensdag 18 mei 2011 19:32 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Rotterdam? Moet je naar de Mooi gaan. Die heeft ze vaak langer, en meer
Ha, vanavond was 'ie heul leegquote:Op vrijdag 20 mei 2011 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
Ik liep vanmorgen tegen een vol rek Essence aan, en heb een extra Circus Confetti meegenomen voor de liefhebster!
black onyx en lady in black zijn hetzelfde lakje, dus je kunt die eventueel ook nemenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:32 schreef expiratorial het volgende:
and the search continues;
china glaze - white on white
opi - black onyx (ik wou eerst liquid leather van cg maar na wat research habe ich dese toch liever)
t zal kopen worden want ben out of ruilmogelijkheden
Aangepast: weer wat verkocht en toegevoegd!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 13:38 schreef -ladybird- het volgende:
Orly Space Cadet
Orly Halleys Comet
Konad - Glitter Top Coat
Konad - Special Polish zilver
China Glaze Cashmere Creme
Update: Konad toegevoegd
Beide niet meer beschikbaar.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:47 schreef -Bubseltje- het volgende:
In de aanbieding:
Silver Shatter
Is die nog te koop? Ga vrijdag naar Duitsland en wil wel even voor je kijken.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:19 schreef Sokkepok het volgende:
Ik ben op zoek naar P2 - Elegant
Iemand deze toevallig over?
Ik wil ruilen en kopen. ^^
Mjeh, ik hoorde dat 'ie eruit zou gaan. Maar als de DM 'm nog heeft, graag!quote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:51 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Is die nog te koop? Ga vrijdag naar Duitsland en wil wel even voor je kijken.
Alleen wel nieuwprijs (+verzenden) dan, maar daar kun je je geen buil op vallen bij P2![]()
(even gekeken naar swatch: hebbuh!)
Ik wil ook, dus ik kijk welquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:19 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mjeh, ik hoorde dat 'ie eruit zou gaan. Maar als de DM 'm nog heeft, graag!
ik heb momenteel de volgende nog:quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:50 schreef Milone het volgende:
PM me als er nog chinaglaze te koop zijn.
Ik ben vooral op zoek naar Emerald sparkle, maar elke andere kleur is meer dan goed!
Ik heb hem gevonden, maar het is een heel andere kleur dan die die ik op internet zag. Het is een nude kleur zonder shimmer of iets dergelijks. Heb er wel 1 meegenomen, maar ga er van uit dat dit niet is wat je wilde hebben. (dus hou hem met liefde zelfquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:19 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Mjeh, ik hoorde dat 'ie eruit zou gaan. Maar als de DM 'm nog heeft, graag!
Hmmn, dan hebben ze 'm er toch uit gehaaldquote:Op vrijdag 3 juni 2011 22:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb hem gevonden, maar het is een heel andere kleur dan die die ik op internet zag. Het is een nude kleur zonder shimmer of iets dergelijks. Heb er wel 1 meegenomen, maar ga er van uit dat dit niet is wat je wilde hebben. (dus hou hem met liefde zelf)
Op de foto van alle p2lakken die ik in het sc-topic heb geplaatst is het de tweede van links
haha daar wil ik best een foto van zien!quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:46 schreef BeauBeauty het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een OPI Black Shatter liggen waar ie vanaf wil?? Kom net thuis tot de ontdekking dat het potje niet goed dicht heeft gezeten en het is nu 1 grote crackle
http://imageshack.us/photo/my-images/146/img00972201106061834.jpg/ (copy/paste deze link)quote:Op zondag 5 juni 2011 23:12 schreef younailedit het volgende:
[..]
haha daar wil ik best een foto van zien!
oeh jammerquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef BeauBeauty het volgende:
[..]
http://imageshack.us/photo/my-images/146/img00972201106061834.jpg/ (copy/paste deze link)
*Snif*
Sorry trouwens voor de ontzettende crappy kwaliteit van de foto, gemaakt met mn blackberry. Maar het feit dat je door het flesje heen kan kijken zegt genoeg lijkt me
Hihi dat ziet er wel een beetje gek uitquote:Op maandag 6 juni 2011 18:47 schreef BeauBeauty het volgende:
[..]
http://imageshack.us/photo/my-images/146/img00972201106061834.jpg/ (copy/paste deze link)
*Snif*
Sorry trouwens voor de ontzettende crappy kwaliteit van de foto, gemaakt met mn blackberry. Maar het feit dat je door het flesje heen kan kijken zegt genoeg lijkt me
heb je 'm zelf niet dicht gedraaid of is dat in de winkel gebeurd?quote:Op woensdag 1 juni 2011 17:46 schreef BeauBeauty het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een OPI Black Shatter liggen waar ie vanaf wil?? Kom net thuis tot de ontdekking dat het potje niet goed dicht heeft gezeten en het is nu 1 grote crackle
Mijn vriend denk ikzelf, ik kan het me alleen ECHT niet voorstellen. Ik verdenk stiekem mn zusje maar die is onschuldig tot het tegendeel bewezen is.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je 'm zelf niet dicht gedraaid of is dat in de winkel gebeurd?
is er ook een verkeerde versie dan?quote:Op maandag 6 juni 2011 17:03 schreef younailedit het volgende:
heeft er nog iemand een Nubar Diamont te koop? (graag goede versie)
dat ligt er aan of ik die door de brievenbus geperst krijg. Zo ja, dan 92 centquote:Op woensdag 8 juni 2011 22:02 schreef AlbinoBambi het volgende:
SQ, ik heb wel interesse in Catherine Arley 671 (lila flash!). Wat zouden verzendkosten voor 1 lakje zijn?
ja, ik kan 'm best zonder postzegels op de bus doen maar dan betaal je nog meer denk ikquote:Op woensdag 8 juni 2011 23:00 schreef AlbinoBambi het volgende:
Whaha, bijna net zoveel als het lakje, stom gedoe is dat verzenden altijd. Je komt niet toevallig langs Utrecht/Amersfoort binnenkort?
Hii, dat lijkt me geen goed idee nee. Ik gaat er even over denken en PM je nog wel. Thanks.quote:Op woensdag 8 juni 2011 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik kan 'm best zonder postzegels op de bus doen maar dan betaal je nog meer denk ik
ik wil CA 671 wel!quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:41 schreef Stormqueen het volgende:
*spamt*
http://link.marktplaats.nl/456153569
heb nog meer ads staan daar
Die heb ik anders nog wel voor jequote:
ook eentje voor mij? want had je erover ge-pm't toch.....?quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
ja de arleys waren binnen tien minuten weg, sorry
Telt die als een weg voor mij, of voor iemand anders? *hoeft niet meer na te denken en wil hem hebben*quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:01 schreef Stormqueen het volgende:
ja de arleys waren binnen tien minuten weg, sorry
ja, alleen niet welkequote:Op donderdag 9 juni 2011 22:29 schreef expiratorial het volgende:
yay!![]()
en ik had je pm"t voor een mini opi he?
Ohh ik dacht dat Albino hem niet wouquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
ja die zijn voor expi en albino, duhh
Yeuy! Verzendkosten voor 2 of 3 lakjes zijn zeker nog meer? Want anders moet ik er nog maar iets bij kiezen.quote:Op donderdag 9 juni 2011 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
ja die zijn voor expi en albino, duhh
Bij deze gereserveerdquote:Op donderdag 9 juni 2011 22:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat Albino hem niet wou
Priem anders neem ik hem wle van jou over!
Thnaks! Ik ga zo weer richting Alkmaar en nieuwe woning dus ben wss het hele weekend niet online, dan weet je waarom ik niet reageer, maar ik wil em sowieso wel!quote:Op vrijdag 10 juni 2011 08:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij deze gereserveerdIk pm je later nog wel.
No problemo ! Heb ook druk weekend dus komt goed uitquote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Thnaks! Ik ga zo weer richting Alkmaar en nieuwe woning dus ben wss het hele weekend niet online, dan weet je waarom ik niet reageer, maar ik wil em sowieso wel!
PM mij maar de rekening mevrouwtjequote:Op vrijdag 10 juni 2011 11:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
No problemo ! Heb ook druk weekend dus komt goed uit
Ik heb interessequote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef milka82 het volgende:
Ik heb
Opi- Not like the movies
In de aanbieding,ruilen/kopen.
Tis niet mijn kleur...
Tuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 20:42 schreef milka82 het volgende:
Uhm,okee,als is dat had geweten,hij staat al een poosje op de go list!
Nagelschaartje is eerlijk eerst,dus graag een PM (kan jou niet als eerste pm-en,ben mobiel)
ik had je gemaild over die studio m paarse lak, heb niks terug, is hij al weg? (reneequekel at hotmail dot com had ik mee gemaild)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef DeltaCephei het volgende:
Als er iemand red/navy/turqoise shatter heeft
Je hebt mail als het goed isquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:37 schreef younailedit het volgende:
[..]
ik had je gemaild over die studio m paarse lak, heb niks terug, is hij al weg? (reneequekel at hotmail dot com had ik mee gemaild)
Oeee yay!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
Posh wordt weer gemaakt door Zoya dus die zal waarschijnlijk wel weer makkelijker te verkrijgen zijn.
Yeps!quote:Op donderdag 7 juli 2011 12:08 schreef Joell het volgende:
passen de Catherine Arley's door de brievenbus?
OK IK ZWICHT!quote:Op donderdag 7 juli 2011 09:03 schreef Sharana_LV het volgende:
China Glaze die weg mogen:
Phat Santa
Aqua Baby
First Class Ticket
Senorita Bonita
Jolly Holly
Pool Party
Peace on Earth
Mistletoe Kisses
Harmony
108 Degrees
Lighthouse
Classic Camel
Carnival Lights
Sunset Sail
Mommy Kissing Santa
Jingle Bells
Zoya:
Mimi
Irene
Mitzi
Nu de rest nog uitzoeke
quote:China Glaze die weg mogen:
Phat Santa
Aqua Baby
First Class Ticket
Senorita Bonita voor Incantrix
Jolly Holly
Pool Party voor Incantrix
Peace on Earth
Mistletoe Kisses
Harmony
108 Degrees
Lighthouse
Classic Camel
Carnival Lights
Sunset Sail
Mommy Kissing Santa
Jingle Bells
Zoya:
Mimi
Irene Gereserveerd voor SQ
Mitzi
OPI:
Teal the cows come home voor Incantrix
Berry Berry Broadway
Digeridoo your nails?
My private jet bruin
Ridge filler voor Incantrix
Skull & Glossbones
Gold Lang Syne
What's with the cattitude
Gargantuan Green Grape
Houston we have a purple
Wing it
Yoga-ta Get this Blue
Models Own:
Jade stone
Orly:
Galaxy Girl voor Incantrix
Royal Navy
Candy Cane Lane
Color Club:
Bewitching set incl decals
Herome:
Honolulu
Qubec
Shanghai
Rio de Janeiro
Rode stempellak (weet even de naam niet)
Herome stempel en schraper
Catherine Arley:
802 voor Joell
672 voor Joell
Catrice:
Blues Brother
Sold out forever
Essence:
I love my jeans
Nail art: metallics 4 ever
Nail art: silver surfer
Nail art pen zwart
Nail art stylist voor nagelversiering
Je hebt PM!quote:Op vrijdag 8 juli 2011 14:02 schreef MiniVla het volgende:
[..]
OK IK ZWICHT!
Zat al eeuwen met Carnival Lights in mijn hoofd. PM!
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:19 schreef tliciouz het volgende:
Ik heb besloten om al mijn lakjes op een paar na de deur uit te doen. Zal ze als ik zo thuis ben alles erop zetten!
Omdat ik ga verhuizen en het geld dan goed kan gebruiken, en omdat ik altyd dezelfe kleurtjes pak. Vind het anders zonde dat ze maar in mijn helmer liggenquote:
Begrijpelijk. Waarheen ga je verhuizen?quote:Op dinsdag 12 juli 2011 13:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Omdat ik ga verhuizen en het geld dan goed kan gebruiken, en omdat ik altyd dezelfe kleurtjes pak. Vind het anders zonde dat ze maar in mijn helmer liggen
Gewoon hier in Arnhem, alleen van een kamer van 4 bij 4 naar een hele grote bovenwoning.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:23 schreef Sharana_LV het volgende:
Vandaag is de 2e lading ruillakjes op de bus gegaan!
CG Peace on earth, OPI Skull & Glossbones, OPI Houston we have a purple heb ik wel interesse inquote:
Yes dear!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 22:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
CG Peace on earth, OPI Skull & Glossbones, OPI Houston we have a purple heb ik wel interesse in. Zijn die er nog?
Jeej, ik wil imageplate M61, je hebt een PM ^^quote:Op maandag 11 juli 2011 13:37 schreef DeltaCephei het volgende:
KONAD imageplates ¤2,50 p.s
m13
m36
m57
m56
m71
m44
m45
m61
m62
m51
m60
[ afbeelding ]
KONAD stempel lakjes!
Ze staan al eventjes, dus ze moeten geschud worden. Dit doet niets af aan het product.
Black Pearl mini, ik denk 3x gebruikt. ¤0,95
White mini, ik denk 2x gebruikt. ¤0,95
Jungle Green 1x gebruikt - nieuwe verpakking. ¤2,75
Red 1 keer gebruikt ¤2,75
Blue 1 keer gebruikt ¤2,75
Sky Blue - nieuw ¤2,95
Wine Red - nieuw ¤2,95
Burgundy (?) - nieuwe verpakking - nieuw ¤2,95
Topcoat - 75% nog over - ¤1,95
Lila - nieuw ¤2,95
Zilver - 1 keer gebruikt - ¤2,75
Ik heb hier nummer 230 Clay-Ton, My Hero wel voor jequote:Op woensdag 13 juli 2011 18:30 schreef Joell het volgende:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar nr 050, 060, 140 en 230 van de Catrice lakjes, die zijn hier niet meer te krijgen.. En ik ben ook op zoek naar de moodpolishes van de Claire's op de groene na![]()
Dus als iemand zich aanbiedt?
PM voor Claire´s moodpolishes en glow in the darkquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:35 schreef Reska het volgende:
Ik heb hier nog wat lakjes in de aanbieding, op zich niet heel veel bijzonders, maar misschien dat iemand toevallig net naar zo'n kleurtje op zoek is:
[ afbeelding ]
Finger paints - Be a pal-ette 3 euro
Claires Mood - lonely/loved 5 euro
Claires Mood - Calm/Wild 5 euro
Gosh - Green Hawaii 5 euro
Claires - Sand art 3 euro
Claires - glow in the dark (potje is beschadigt aan de onderkant, maar niet lek) 2 euro
Ik hoop dat ik een beetje goed zit met mijn prijzen, alles (behalve de Gosh) komt uit een swap en ik heb dus geen idee wat deze gekost hebben.
Verder heb ik hier nog wat extra potjes Essie - Ruby slippers liggen, maar die gaan alleen weg bij een hele goede ruil.
Senk youquote:Op woensdag 13 juli 2011 20:42 schreef Sokkepok het volgende:
[..]
Ik heb hier nummer 230 Clay-Ton, My Hero wel voor je![]()
PM maar als je 'm wilt hebben.
Ik ben alleen morgenochtend t/m vrijdag avond niet thuis
Mitzi?quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Update, alles uit de lijst gehaald wat al verkocht/geruild is:
China Glaze:
Phat Santa
Aqua Baby
First Class Ticket
Jolly Holly
Harmony
108 Degrees
Lighthouse
Classic Camel
Sunset Sail
Mommy Kissing Santa
Jingle Bells
Zoya:
Mitzi
OPI:
Berry Berry Broadway
Digeridoo your nails?
My private jet bruin
Gold Lang Syne
What's with the cattitude
Gargantuan Green Grape
Wing it
Yoga-ta Get this Blue
Models Own:
Jade stone
Orly:
Royal Navy
Candy Cane Lane
Color Club:
Bewitching set incl decals
Herome:
Honolulu
Qubec
Shanghai
Rio de Janeiro
Rode stempellak (weet even de naam niet)
Herome stempel en schraper
Catrice:
Blues Brother
Sold out forever
Essence:
I love my jeans
Nail art: metallics 4 ever
Nail art: silver surfer
Nail art pen zwart
Nail art stylist voor nagelversiering
Heb jij plate m57 nog?quote:
Ben jij dr maar van af!quote:
Jaaaa mitzi is goed geschreven toch?quote:
Ik heb wel interesse in Herome Honolulu, Models Own Jade stone en Catrice Blue's Brother.quote:Op donderdag 14 juli 2011 07:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Update, alles uit de lijst gehaald wat al verkocht/geruild is:
Deze lakjes komen maandag naar je toequote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:36 schreef afivi het volgende:
[..]
Ik heb wel interesse in Herome Honolulu, Models Own Jade stone en Catrice Blue's Brother.
Ik PM je
Ik heb je hier PM voor gestuurd!quote:Op donderdag 14 juli 2011 14:46 schreef Mss het volgende:
Sjaantje, wat wil je voor deze lakjes hebben?
Jolly Holly
Harmony
Lighthouse
Mommy Kissing Santa
Gargantuan Green Grape
Wing it
Jamaar. Die had ik toch gekocht van je?quote:Op donderdag 14 juli 2011 21:28 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Jaaaa mitzi is goed geschreven toch?
En MSS heb net even gekeken ze zijn er alle 6 nog dus pm maar even
SERIEUS!quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:47 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Jamaar. Die had ik toch gekocht van je?
Zijn gereserveerd voor jou!quote:Op zondag 17 juli 2011 12:53 schreef MissJ het volgende:
Sharana, ik ben wel geïnteresseerd in deze, heb je ze nog?
China Glaze:
Aqua Baby
Classic Camel
Sunset Sail
OPI:
Berry Berry Broadway
Digeridoo your nails?
Orly:
Candy Cane Lane
Gelukkig dat hij er isquote:Op zaterdag 16 juli 2011 17:00 schreef Stormqueen het volgende:
sharanamutsmijn zoyaatje is veilig aangekomen, zal zo ook ff betalen trouwens
PM voor China Glaze Ick-a-bodyquote:Op zondag 17 juli 2011 20:15 schreef Joysa het volgende:
Ik heb heul geen tijd meer voor nagellak, dus alvast wat uitgezocht wat weg kan:
Graag PM, ik kan niet veel lezen hier.
Wat zou je willen hebben voor m65, m73 en de 1ste BM set? Losse prijzen graag, want twijfel vooral over BM set nogal.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:10 schreef -Bubseltje- het volgende:
Konad plates:
m04
m08
m10
m15
m21
m22
m30
m49
m51
m56
m59
m60
m64
m65
m66
m67
m69
m73
m80
s01
s09
Essence
[ afbeelding ]
Naamloos
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De 1ste Bundle Monster set behalve bm03
De 2de Bundle Monster set waarvan 1 plate beschadigd is
[ afbeelding ]
De konad stempellakjes:
Goud normaal
Groen normaal
Pastel blauw mini
Pastel roze mini
Psyche roze mini
Rood normaal
Sky Blauw normaal
Wit mini
Wit normaal
Wit Princess
Zilver Princess
Zwart normaal
Zwart goud Princess
En 2 geschifte stempellakjes![]()
Pop groen princess
[ afbeelding ]
Roze normaal
[ afbeelding ]
Essence stempel & scraper
ja hoi! Ik heb trendsetter nodig! Ik PM je!!!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:18 schreef Ninjaninja het volgende:
Hi allemaal, ben nieuw hier, meteen maar een lijstje gemaakt wat ik als nagellak overschot heb; laat maar weten als je ergens in geinteresseerd bent. Alle lak is hooguit een keer op een hand geswatched
China Glaze- Ravisin'Dahling
- Rainbow
- Trendsetter (nieuwe Metro collectie)
- :Lighthouse
- Peri Winkler (klein potje)
Gosh- Chocolate (nog ongebruikt)
Essence- Nail art pen zwart Glitter
- Holographics collectie Prismatic White
- You Rock collectie Mint
- Base Coat voor onder crackle (glitter)
- Glitter special effect topcoat zilver
L'oreal- Jet Set antraciet
Barry M- Glitter Lavender
NYC- Madison Avenue
- Timeless Tangerine
Miss Sporty- Lasting Colours Zwart (nooit gebruikt)
Gallery Colours- Electric Blue
Collection 2000-Lichtroze
Revlon Scented Nail Enamel- Beach
- Coconut Kiss
La Femme Beauty- Crackle lak goudkleurig
Catrice- Blue Cara Ciao
- Uit de Papagena collectie; Paars Birds of Paradise
- Nude collectie Cafe au lait Notre Dame
- Run Forest Run
- Apropos Apricot
- Snow Motion
- Uit de Floralista collectie; Forbidden Apple
Eveline- Holographic paarse lak )smal potje)
Teeez- Blauwe holografische lak
- Diva;s DarknessTurquoise lak
Max Factor- Mini bruine glans lak
Covergirl- Nailslicks Antraciet grijs
Sleek- Lila nagellak
La Colours Colour Craze- Paars roze glitterlak
Pieces nagellak- Goudkleurig
Laat maar weten via PM waar je interesse in hebt.
ik stuur je ook even een pm maar welke set is het?quote:Op maandag 18 juli 2011 22:13 schreef milka82 het volgende:
Oja,ik stempel ook nooit,dus ik heb ook een BM plate set voor de liefhebber.
Ik pm je even!quote:Op maandag 18 juli 2011 22:07 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat zou je willen hebben voor m65, m73 en de 1ste BM set? Losse prijzen graag, want twijfel vooral over BM set nogal.
PM voor Revolution en Wild And Willing.quote:Op maandag 18 juli 2011 22:16 schreef buzzwheedle het volgende:
Thuis een flinke verbouwing gehad gevolgd door een grote opruiming, ruilen of verkopen;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nagellak china glaze p.s. 3,00
lavender lingo, pure elegance, towel boy toy, venti tripe shot latte,style wars
[ afbeelding ]
v, four leaf clover, aqua baby, afterglow
[ afbeelding ]
esssence holographics nieuw gagalectric en blue ray
colour &go lime up, fabuless, glamourous, fatal
[ afbeelding ]
lost in mud, london weather forecast, i sea you,plum play with me, feed the birds
wet 'n wild glitters
[ afbeelding ]
maniac,shockful, so cool, glory, rebel
colorclub revvvolution, wild and willing
[ afbeelding ]
gosh french manicure, pearl, milky way, sparkle, sweet peach, tilly rood
[ afbeelding ]
striping tape zwart en zilver folie en lijm glitters rhinestones
[ afbeelding ]
sjablonen
[ afbeelding ]
stempel en schraper
[ afbeelding ]
stempellak 5 ml zwart,wit of rood essence nailart lak geel zwart
[ afbeelding ]
buffervijl met 3 verschillende kanten
Dank je voor de tip! Fiets ik vrijdag even langsquote:Op dinsdag 19 juli 2011 11:57 schreef PaarsBeestje het volgende:
De Teezz holografische lakjes waren van de week nog gewoon verkrijgbaar bij de drogisterij in Rijswijk Herenstraat overigens. Mocht er een liefhebber zijn enzo.
Niet het Kruidvat moet je hebben, fiets ff door naar de DA erachter, dan staan ze in zo'n draaikolom apart van de andere lakjesquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:47 schreef afivi het volgende:
[..]
Dank je voor de tip! Fiets ik vrijdag even langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |