Hoeveel wil je hebben voor extravagance?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
OPI DS - Extravagance.
ORLY - Space cadet.
American Apparel - Summer Peach.
American Apparel - Butter.
Omdat mijn voorkeur toch bij creme blijft.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat iemand die twee wegdoet
ik doe space cadet weg omdat mijn handen ern og meer bleekscheet door wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 07:39 schreef Puckzzz het volgende:
Ik snap überhaupt niet dat iemand die twee wegdoet
Ok, ik zal even PMenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:36 schreef tliciouz het volgende:
Maar ik wil hem graag ruilen nagelschaartje.
die van mij is al weGquote:Op woensdag 30 maart 2011 10:37 schreef Sokkepok het volgende:
Wat wil iemand hebben voor Space Cadet? ^^
Ik wil hem graag ruilen.quote:Op woensdag 30 maart 2011 10:37 schreef Sokkepok het volgende:
Wat wil iemand hebben voor Space Cadet? ^^
Hmn, ik heb niet heel veel bijzonders om tegen te ruilen..quote:
ik heb interesse in Butter!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:57 schreef tliciouz het volgende:
OPI DS - Extravagance.
ORLY - Space cadet.
American Apparel - Summer Peach.
American Apparel - Butter.
Gelukkig!quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:31 schreef tliciouz het volgende:
Sharaan lakje is binnen thanks!
En SQ, weet niet of je creme lakjes te ruil hebt?
vast wel, welke kleuren wil je niet?quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:31 schreef tliciouz het volgende:
Sharaan lakje is binnen thanks!
En SQ, weet niet of je creme lakjes te ruil hebt?
Geen paars. En geen zwart. Bruin, rood, roze maar dat heb jij vast niet veel.quote:Op vrijdag 1 april 2011 14:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vast wel, welke kleuren wil je niet?
bijgewerktquote:Op maandag 4 april 2011 13:48 schreef Joysa het volgende:
Nfu oh #49
MO - Peacock green
CG - Party hearty
zijn ook weg
uhhh toch wel leuk eiglijksquote:Op maandag 28 maart 2011 17:36 schreef expiratorial het volgende:
voor eventuele belangstellenden;
opi rumple's wiggin
cg watermelon rind
barry m dusky mauve
catrice sweets for my sweets
Tegen wie heb je het? Volgens mij zijn alle space cadet's al wegquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:34 schreef fehaflits1 het volgende:
oeh ik wil orly space cadet, wat wilt je er voor hebben?
Ik heb space cadet nog wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:20 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Tegen wie heb je het? Volgens mij zijn alle space cadet's al weg
Aan mijn lijstje kan nog Color Club - Bewitched setje toegevoegd worden, inclusief de decals
Ik zal nog eens door mijn stashje spitten om te zien of ik nog wat heb voor Butter!quote:
Graag!quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zal nog eens door mijn stashje spitten om te zien of ik nog wat heb voor Butter!
Oh sorry vergeten te antwoorden! Nee om eerlijk te zijn zat er niet iets bij waarvan ik begon te springen.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zat er niks bij?
Sta je open voor andere finishes dan creme?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |