eensch. Maar ook weer logisch naar de reactie van het kind.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:13 schreef MethClash het volgende:
Echt he, TS kijkt naar RTL4, en ziet hoe die kinderen niet van Jamie's eten genieten![]()
Zwart kind met brilletje:
'We want pizza's and french fries each day!'
![]()
Serieus, als Jamie voor je kookt, dan eet je het godverdomme op, moeilijk he, wat macaroni van een van de beste koks ter wereld naar achter werken![]()
Kom op man.
Jamie Oliver kook JUIST zonder fratsenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef Haque het volgende:
Vind het niet zo gek, kinderen willen simpel eten zonder fratsen.
Wauw. witte macaroni is te moeilijk voor je?quote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef Haque het volgende:
En zonder een halve liter kwijl die bij Jamie Oliver uit zijn bek spat wanneer hij aan het praten is.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef Haque het volgende:
Kriem Friesjhquote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef sinepedraap het volgende:
TS:
[ afbeelding ]
Just like that yeah baby, put that Crème Fraiche right there.
quote:
Ik heb niet gekeken maar een topkok kennende zit er allerlei shizzle doorheen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef MethClash het volgende:
[..]
Wauw. witte macaroni is te moeilijk voor je?
Ja, weet je nog? Die tijd dat er helemaal niemand dood ging? Mooie tijd was dat.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:16 schreef Proletariaat het volgende:
ts er gaan mensen dood en jij klaagt over kinderen die niet willen eten
Wat denk je, dat ie die kinderen kaviaar ofzo voorzet? Jamie gaat daar heen om ze wat te leren eten, een salade ofzo, of een stukje vlees,quote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken maar een topkok kennende zit er allerlei shizzle doorheen.
Precies hierom werken de goede bedoelingen van Jamie niet op deze manier.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:15 schreef Haque het volgende:
Exact, geef die blagen gewoon een gezonde pizza en bak die patat zonder olie of vet in zo'n heteluchtding.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies hierom werken de goede bedoelingen van Jamie niet op deze manier.
Kan hij wel met currys en courgettes aankomen zetten maar zolang er pizza te kiezen
valt is het een verloren race.
Cool story, bro!quote:Op maandag 28 maart 2011 15:09 schreef chroestjov het volgende:
Wie is de chef ook zo een hoogstaand programma, ben een vaste kijker.
Waarom niet relevant, beargumenteer je beschuldigen eens ipv zomaar iets te opperen zonder enige vorm van onderbouwing want internethelden hebben we al genoeg.quote:
Een topkok kan juist met heel eenvoudige dingen zonder gedoe superlekker eten maken. Een prutser heeft allerlei shizzle nodig om z'n incompetentie te verbloemen.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:32 schreef Haque het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken maar een topkok kennende zit er allerlei shizzle doorheen.
Daar moest ik ook aan denken. Het mooiste deel komt er trouwens achteraan:quote:
Dan leer je ze alsnog niet dat gezond eten lekker isquote:Op maandag 28 maart 2011 14:43 schreef chiren het volgende:
[..]
Exact, geef die blagen gewoon een gezonde pizza en bak die patat zonder olie of vet in zo'n heteluchtding.
Problem, fatties? [ afbeelding ]
quote:Op maandag 28 maart 2011 14:45 schreef BasEnAad het volgende:
Je kan de sterren van de hemel koken, maar soms wil ik gewoon pizza.
aan dikke mensen heb jij een hekel hé?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Jamie Oliver![]()
Een van de meest overrated koks die er zijn!
Met zijn gezonde zooi!
Alsof iedereen dik is in onze maatschappij!
Heb jij ooit zijn eten geprobeerd dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:15 schreef CernunnosCeltic het volgende:
Jamie Oliver![]()
Een van de meest overrated koks die er zijn!
Met zijn gezonde zooi!
Alsof iedereen dik is in onze maatschappij!
Mensen met overgewicht worden bevoorrecht!quote:Op maandag 28 maart 2011 17:29 schreef 77uzi77 het volgende:
[..]
aan dikke mensen heb jij een hekel hé?
Ik eet dan nog liever bij subwayquote:Op maandag 28 maart 2011 17:30 schreef Ezio het volgende:
[..]
Heb jij ooit zijn eten geprobeerd dan?
Nee? Muil houden dan
Subway.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:31 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
Ik eet dan nog liever bij subway
Hij is wel overgewaardeerd ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:32 schreef CernunnosCeltic het volgende:
[..]
inderdaad![]()
Maar is nog steeds beter dan jamie olijf![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |