Wanneer eenmaal 80% van de kienders vadsig is, zijn juist de slanke mensen het mikpunt van spot.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Dastan het volgende:
Dat wordt gelukkig ruimschoots gecompenseerd op school, waar ze al snel het mikpunt van de klas zijn.
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:22 schreef Kuraudo het volgende:
[..]
Snake?! SNAAAAAAAAAAAAAAAAAAKEEEEE?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat weiger ik te geloven.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer eenmaal 80% van de kienders vadsig is, zijn juist de slanke mensen het mikpunt van spot.
Ja maar op dunne kinderen is het veel moeilijker mikken.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Wanneer eenmaal 80% van de kienders vadsig is, zijn juist de slanke mensen het mikpunt van spot.
Inderdaad, je valt er ook helemaal niet van afquote:Op maandag 28 maart 2011 17:29 schreef Crutch het volgende:
Lightproducten zijn slecht voor je, het wordt dan ook immers gemaakt om papzakken uit te roeien.
Dat weiger ik te gelovenquote:Op maandag 28 maart 2011 17:25 schreef Dastan het volgende:
Dat wordt gelukkig ruimschoots gecompenseerd op school, waar ze al snel het mikpunt van de klas zijn.
pauperquote:Op maandag 28 maart 2011 17:43 schreef Vermecelli het volgende:
Drinken in de prullenbak gooien.Yea right
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |