Jij weet gewoon dat je over anderhalve week mama bent!!!!!quote:
10 dagenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 15:01 schreef Jeetjejom het volgende:
[..]
Jij weet gewoon dat je over anderhalve week mama bent!!!!!
Das ook lekker makkelijkquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:03 schreef mefke79 het volgende:
\Maar meer dan 'neem op tijd rust' kwam er niet uit.
Volgende week donderdag...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:57 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ben lekker van mn kwaaltjes af, maar iets van 3 dagen misselijk geweest met vlagen..
wel moe, maar dan ging ik gewoon om half 9 naar bed
wanneer heb je een echo jufjannie?
Hier meten ze ook altijd hoor! En ik heb even gegoogled, het aantal cm + 4 moet ongeveer het aantal weken zijn dat je bent. Ik had de laatste keer (dacht) 33 cm, en dat was dus goed....quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:47 schreef mefke79 het volgende:
Dat meten doen ze hier altijd. Van schaambeen naar bovenkant baarmoeder...ben ik de enige waarbij ze dat doen?
Bij mij stond er bij 21wk dubieus bij leven maar dat hebben ze ingevuld omdat ik zelf had aangegeven het maar heel soms te voelen en nog vaak te twijfelen of het wel het kindje was.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:55 schreef The_Tankgirl het volgende:
Nienna, gefeliciteerd
Bij mij meten ze ook pas sinds de laatste paar keer op.. alleen zie ik nu pas op de zwangerschapskaart dat er bij 17 weken bij leven: 'dubieus' staat??
Als ik de kaart goed lees is het bij mij als volgt:
22w2d : 21cm
26w2d: 25cm
29w5d: 29cm
32w5d 34cm
Dit haal ik eruit, want er staat nogal wat gekrabbel erbij
Mef, wat erg dat je zo'n onbeschofte VK hebt. Het zou echt mijn angst dan zijn om die persoon bij de bevalling te krijgen :S Je gaat er nog erg goed mee om in ieder geval
Ah, bedankt voor de uitleg, niet dat ik mij zorgen maak want we zijn nu alweer heel wat weekjes verder.. maar toch een rare notering op de kaart vind ikquote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:57 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Bij mij stond er bij 21wk dubieus bij leven maar dat hebben ze ingevuld omdat ik zelf had aangegeven het maar heel soms te voelen en nog vaak te twijfelen of het wel het kindje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |