Nou gooi er maar een opdracht in met een vogelspin.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef TimeJumper het volgende:
Spinnen zijn niet mijn onderdeel van beesten zeg maar, zegt laura
Perfecte formulering weer![]()
in loosdrecht huurt ze een stukkie van een boerderijquote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Laura: 'Door mijn boederij" woont ze op een boederij dan? Voor zover ik weet zijn er in Hilversum geen boederijen.
Ze woont niet in hilversum, maar in Loosdrecht volgens mijquote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef freaky40 het volgende:
Laura: 'Door mijn boederij" woont ze op een boederij dan? Voor zover ik weet zijn er in Hilversum geen boederijen.
De slaapkamer zeker.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef Stability het volgende:
[..]
in loosdrecht huurt ze een stukkie van een boerderij
Ze woont landelijk zeg maar, boerderij is een groot woord.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef freaky40 het volgende:
vlakbij portoquote:Op maandag 28 maart 2011 13:12 schreef sjampoeh het volgende:
niemand die weet waar ze zitten in portugal ?
Ik denk Philip want die krijgt sanctie omdat hij zijn geheim heeft verklapt. Dan zouden er misschien dus 2 op de bank zitten net als vorige week: Philip en Joanna.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:09 schreef utrecht1970 het volgende:
Zou een slimme zet zijn als Joanna genomineerd wordt, want dat levert weer inkomsten op.
NL heeft hekel aan Joanna, dus wie er ook tegenover haar komt te staan, kan rekenen op steun. wsl zal het wel weer gerard zijn die er tegenover staat.
Dom kind..En die werkt nog ergensquote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef TimeJumper het volgende:
Spinnen zijn niet mijn onderdeel van beesten zeg maar, zegt laura
Perfecte formulering weer![]()
Volgens mij hadden ze het er al meerdere malen over dat ze het morgen pas te horen krijgen dus zal wel weer "live" in de uitzending zijn dan.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:11 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik denk pas morgen, want we hebben natuurlijk wel een heeeeeel actief weekend gehad.
Dat moeten ze eerst proberen in een uitzending te stoppen.
Want alleen verjaardag van Laura kan je een avondvullend programma van maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |