quote:Sorry, this page is unavailable at the moment.
kan ik dat kopenquote:Sorry, this page is unavailable at the moment.
Due to maintenance, the iBOOD website or parts of it are temporarily unavailable. Please try again later.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/quote:Op maandag 28 maart 2011 09:46 schreef muhahaha het volgende:
Iemand linkje naar wat er langs is geweest? ;P
Lekkere dag om onderhoud te plegenquote:Due to maintenance, the iBOOD website or parts of it are temporarily unavailable. Please try again later.
ie as in browser?quote:
doe eens ctrl+f5, vermoedelijk valt ie bij jou dan ook doodquote:Op maandag 28 maart 2011 10:04 schreef charmed_angel het volgende:
Hier doet-ie het nog steeds en die stomme Castelijn en Beerens Rijbewijs etui staat er nog steeds op
quote:Hou je vizier op scherp! We zijn druk bezig om de #iboodhunt snel weer op gang te krijgen!
nee dat doe ik niet, want dat blauwe balkje wordt steeds minder, dus hij werkt nog wel gewoonquote:Op maandag 28 maart 2011 10:05 schreef mschol het volgende:
[..]
doe eens ctrl+f5, vermoedelijk valt ie bij jou dan ook dood
echt?? Dat is morgen?quote:Op maandag 28 maart 2011 10:11 schreef Jimbo het volgende:
en dood
de dagaanbieding na de hunt is een 3ds voor 200eur trouwens
Onbekend!quote:Op maandag 28 maart 2011 10:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ok thx... maar de hunt duurt toch heel de dag?
Hendig toch, een butt-plug die muziek maaktquote:Op maandag 28 maart 2011 10:37 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
moet je daar op gaan zitten ofzo?!
en maar brommen met dat dingquote:Op maandag 28 maart 2011 10:38 schreef lipjes het volgende:
[..]
Hendig toch, een butt-plug die muziek maakt
9 euro met 2 euro verzendkosten.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Iemand die weet hoe duur madagascar voor de ps3 was?
Ow en omdat het hier ook over andere dagaanbieders gaat,voor de mannen onder ons (en de stoere vrouwen):
http://www.1dayfly.com/nl(...)burgring#description
Toch niet moeten gaan slapen danquote:Op maandag 28 maart 2011 11:05 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
9 euro met 2 euro verzendkosten.
snel??quote:
Vanacht was een drama idd.... goedemorgen trouwensquote:Op maandag 28 maart 2011 11:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
snel??
moet je je voorstellen dat ze vannacht van alles 1 ding hadden.
moggequote:Op maandag 28 maart 2011 11:50 schreef Keiki het volgende:
[..]
Vanacht was een drama idd.... goedemorgen trouwens
Die kussens zijn wel voorbijgekomen toch?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
mogge
Heb tussendoor een paar keer de ogen open gehad om even te spieken of ik al kussens gemist had.... gelukkig niet het geval
dat is jammer....quote:Op maandag 28 maart 2011 12:00 schreef 1299 het volgende:
Ja is zonder HD. Is iig goedkoper dan bij de wehkamp waar hij normaal het goedkoopst is.
1 keer.. en toen was ik te laat door naar de idealpagina.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die kussens zijn wel voorbijgekomen toch?
Ik heb nog een A110 overquote:Op maandag 28 maart 2011 12:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat is jammer....
Ik zocht er nog 1 voor mijn ouders maar met harde schijf
en ik wil een goeie game!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:24 schreef Djankie het volgende:
pff gare game. Ik wil weer een goeie fotocamera!!
Ja, tussen 3 en 4 dacht ik.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:05 schreef tralalala het volgende:
Is de prullenbak vannacht nog langs geweest?
quote:Op maandag 28 maart 2011 12:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mocht iemand nog die Panasonic FP2 camera in het roze willen hebben, laat het me weten
prijs?quote:Op maandag 28 maart 2011 12:26 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Mocht iemand nog die Panasonic FP2 camera in het roze willen hebben, laat het me weten
[..]
Ja, tussen 3 en 4 dacht ik.
Hij was verbazingwekkend snel weg
Ik had hem toen weken geleden gekocht in de veronderstelling dat het een zwarte zou zijn.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:26 schreef Keiki het volgende:
iemand had vanacht een roze camera gekocht![]()
Eerste plaatje was namelijk zwart...
jaaaaa die wil ik ookquote:Op maandag 28 maart 2011 12:31 schreef Jimbo het volgende:
van mij mag seizoen 1 van V wel weer langs komenscheelde een hoop geld.
Ik heb hem toen voor 80 euro gekocht, en aangezien hij amper gebruikt is, zou ik zeggen rond de 75.quote:
Ik heb soms het idee dat er soms gewoon bedrijfjes achter zitten die (al dan niet met scriptjes) de boel wegkapen.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:34 schreef Keiki het volgende:
volgens mij heb je meer kans om de lotto te winnen dan zo'n tv te kopen...
Waren echt binnen de seconde weg
Ja is meestal zo bij de huntquote:Op maandag 28 maart 2011 12:39 schreef Mirjam het volgende:
is alle toffe shit vannacht al langs geweest ofzo?
ik zie nu enkelt roep langskomen die niemand wil
iddquote:Op maandag 28 maart 2011 12:39 schreef Mirjam het volgende:
is alle toffe shit vannacht al langs geweest ofzo?
ik zie nu enkelt roep langskomen die niemand wil
Ze moeten toch wat neerzette, anders wordt ie helemaal niet verkochtquote:
Mwa, ik heb een pokerset van 100 euro maar dat is wel echt goede kwaliteit i.t.t. ditquote:Op maandag 28 maart 2011 12:45 schreef Djankie het volgende:
100 euro voor een poker setje is idd veel
nee joh niet over nadenken, gewoon kopen!quote:Op maandag 28 maart 2011 12:49 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Grapig ding dat star wars poker, maar je kan wel aan de gang blijven
Jij ook graag, zodat wij de volgende aanbieding krijgenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
nee joh niet over nadenken, gewoon kopen!
ik ben wel nerd maar star wars goodiesquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Djankie het volgende:
[..]
Jij ook graag, zodat wij de volgende aanbieding krijgen
Ik haat star wars, maar lijkt me best grappig. Lichtgevende poker set :-Dquote:Op maandag 28 maart 2011 12:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ben wel nerd maar star wars goodies
zekers....quote:Op maandag 28 maart 2011 13:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Deze heb ik al voor de Xbox 360. Wel goede prijs.
Iets dat goedkoper is te verkrijgen in de MediaMarkt :/quote:
klopt; verzending is vaak te veel in verhouding met prijs van het product danquote:Op maandag 28 maart 2011 13:10 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Iets dat goedkoper is te verkrijgen in de MediaMarkt :/
Zij mogen wel eens brievenpost aanbieden, vind ik
ja enkel komen hier bloemen uitquote:Op maandag 28 maart 2011 13:13 schreef Nizno het volgende:
Kortom dit is gewoon een adapter dat in het stopcontact gaat en dan je iPod ofzo oplaad via een USB in de adapter?
Nope. sommige producten komen rechtstreeks vanaf de fabriek meen ik op het forum gelezen te hebben.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef gaatie het volgende:
Kan je de verzendkosten eigenlijk combineren tijdens een hunt?
Neequote:Op maandag 28 maart 2011 13:17 schreef gaatie het volgende:
Kan je de verzendkosten eigenlijk combineren tijdens een hunt?
ik wacht op de kussens!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef Carmw het volgende:
Ik hoop dat er nog een laptop voorbij komt! Maar die zijn waarschijnlijk allemaal al geweest
ach neem er dan nog 1 voor geval dat deze stuk gaat...quote:Op maandag 28 maart 2011 13:24 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hartslagmeterhorloge gekocht, omdat ik doe fietsen en rennen en zulks
Same here...en ook geen wii.. al die spellen mogen wel weglbijvenquote:
een leuk wii spel is wel handig, ken ik hem mijn vriendin kado doenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:27 schreef Carmw het volgende:
[..]
Same here...en ook geen wii.. al die spellen mogen wel weglbijven
HP Compaq Presario Laptop met Windows 7, HD LED Scherm en HDMIquote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef Carmw het volgende:
Ik hoop dat er nog een laptop voorbij komt! Maar die zijn waarschijnlijk allemaal al geweest
quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef Carmw het volgende:
Hier is je laptop!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef Carmw het volgende:
Goed bekeken, maar kans is vrij klein gok ik dat er iets van HP/Samsung/ASUS langs komt.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:30 schreef Carmw het volgende:
Moet het nou net een compaq zijnDaar wil ik juist vanaf!
1366x768 (WXGA Wide)quote:
Istie dan ;-)quote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef Carmw het volgende:
Tis jammer genoeg net de laptop die ik nu hebquote:
http://www.dealextreme.co(...)2&pagesort=relevencequote:Op maandag 28 maart 2011 13:43 schreef Koningin het volgende:
Ik moet eigenlijk nog wat nieuwe usb sticks voor een leuke prijs...
Het lijkt mij beter om gewoon via NL te bestellen.. De USB Sticks uit China zijn nooit 100% te vertrouwen (omdat het vaak om namaak gaat)quote:Op maandag 28 maart 2011 13:43 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)2&pagesort=relevence
gewoon in nl halen ... ( nietzoals hierboven word gezegt in China ivm fake memory etc..)quote:Op maandag 28 maart 2011 13:43 schreef Koningin het volgende:
Ik moet eigenlijk nog wat nieuwe usb sticks voor een leuke prijs...
Ik refresh nu handmatig, omdat de refreshfunctie van iBOOD niet echt werkt... (Het werkte afgelopen nacht nog wel soepeltjes)quote:
Mn zusje van 7.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Die originele prijzen kloppen echt voor geen meter. Wie betaalt er nou 90 euro voor een plastic bak met een slot erop?
Wel Termo comfort hequote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Die originele prijzen kloppen echt voor geen meter. Wie betaalt er nou 90 euro voor een plastic bak met een slot erop?
http://www.debijenkorf.nl(...)e-termo-comfort.htmlquote:Op maandag 28 maart 2011 13:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Whehe, ik trek m'n opmerking terug... Maar het blijft geldklopperij natuurlijkquote:Op maandag 28 maart 2011 13:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.debijenkorf.nl(...)e-termo-comfort.html
Bij de bijenkorf betaal je ook 120 euro voor polo's die bij andere winkels 75 kostenquote:Op maandag 28 maart 2011 13:49 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.kofferplus.nl/(...)4038161895f8f3cbba24quote:Op maandag 28 maart 2011 13:49 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
http://www.travelbags.nl/(...)8/49/sort/naz/page/1
Adviesprijs is écht 90 euro.
van 31 cm hoog... uhuhquote:
http://www.komplett.nl/Ko(...)eekly&src=wm_110328aquote:Op maandag 28 maart 2011 14:05 schreef Carmw het volgende:
[..]
Ah, das duidelijkMaar ja, geen behoefte aan
Jammer van de GPU, resolutie en 0,3mp webcam :/quote:Op maandag 28 maart 2011 14:06 schreef Sjechov het volgende:
[..]
http://www.komplett.nl/Ko(...)eekly&src=wm_110328a
Dikke laptop
Daar is de prijs dan ook naar he.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:09 schreef exaCtly het volgende:
[..]
Jammer van de GPU, resolutie en 0,3mp webcam :/
Net iets boven het budgetquote:Op maandag 28 maart 2011 14:06 schreef Sjechov het volgende:
[..]
http://www.komplett.nl/Ko(...)eekly&src=wm_110328a
Dikke laptop
jammer dat ze geen betere hebben voor minder geld alleenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:11 schreef Downstar het volgende:
Goedkoopste prijs voor deze Mediaspeler volgens pricewatch is 258; nette aanbieding dus
1 |
ja maar niemand download FULL FULL HD filmsquote:Op maandag 28 maart 2011 14:17 schreef Jimbo het volgende:
[..]
jammer dat ze geen betere hebben voor minder geld alleen
fuck dat 500gbpassen net 10 full hd brays op
nog niet veelquote:Op maandag 28 maart 2011 14:20 schreef Djankie het volgende:
[ code verwijderd ]
[..]
ja maar niemand download FULL FULL HD films
Ik denk dat mensen die 1080P downloaden, gewoon rips downloaden van 10-14 gig. Hiervan passen er dus een stuk of 25?![]()
Heb 1 TB in mijn computer. Ik heb ook niet meer nodig, ik verwijder alle 720-1080p filmpjes die ik download gelijk nadat ik ze heb gezien.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
nog niet veel
maar ok voor series is zo iets wel leuk, moet je ze ook niet op 720 - 1080p downloaden
toch, 2tb in zn ding gooien.
hehequote:Op maandag 28 maart 2011 14:26 schreef Djankie het volgende:
[..]
Heb 1 TB, in mijn computer. Ik heb ook niet meer nodig, ik verwijder alle 720-1080p filmpjes die ik download nadat ik ze heb gezien.
Een oude pentium 4 gewoonte, dit ik niet kan afleren
dingen zijn best tofquote:
voor de schaarquote:
Koop je er 3.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef Hi_flyer het volgende:
Als ze nou es normale verzendkosten hanteren, wil ik er wel een kopen....
Als je meerdere dingen koopt gewoon, heb je maar één keer verzendkosten.quote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef Hi_flyer het volgende:
inden ze standaard track & trace gebruiken is het een prima deal die verzendprijs...quote:Op maandag 28 maart 2011 14:47 schreef Hi_flyer het volgende:
Neem er dan ff 10, zijn we zo klaar.quote:
hijs wel handigquote:
tuurlijk, iedereen zit te f5enquote:
voordat geld haal je een nieuwe van een goedkoop merk die evenlang mee gaatquote:Op maandag 28 maart 2011 15:03 schreef Sjechov het volgende:
Fijn refurbished ....
Die mogen ze ook houden.
niet onder water, anders zouden er geen waterdruppels op zittenquote:Op maandag 28 maart 2011 15:11 schreef RacerDKB het volgende:
Nemen ze die foto's van scheermesjes altijd onder water soms, die dingen zijn altijd zeiknat.
Tweakers heeft het iBood-topic dicht gegooid tijdelijkquote:Even een time-out van 10 minuten. Zodat jullie allemaal even rustig terug kunnen lezen wat voor woordendiarree er allemaal geplaatst is. Misschien kunnen we dan met zijn allen wat zinnigere dingen posten ipv elk hersenscheet wat in je opkomt
het zou een uitspraak van Danny kunnen zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 15:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Tweakers heeft het iBood-topic dicht gegooid tijdelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |