Okequote:Op maandag 28 maart 2011 09:26 schreef clairan het volgende:
Oke, bij deze een oproep aan alle mannen.
Als ik over iets praat en je vind het niet interessant, zeg dat dan gewoon.
ok.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En trouwens, ik heb liever dat iemand oke zegt dan ok. Dat terzijde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
Joh meid, echt?? Vertel!quote:Op donderdag 7 april 2011 10:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En trouwens, ik heb liever dat iemand oke zegt dan ok. Dat terzijde
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:51 schreef n8n het volgende:
[..]
ok.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit meende ik. Als iemand ok zegt typt vind ik dat helemaal kortaf klinkenquote:Op donderdag 7 april 2011 10:53 schreef darpios het volgende:
[..]
Joh meid, echt?? Vertel!
Ik ben benieuwd hoe lang men dat vol houdt op half sarcastische toon... 'Oke', niks mis mee. Maar ok..
![]()
Wat voor reactie verwacht je dan? Of wil je verwachten/krijgen? Is misschien ook wel handig voor dit topic.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
Nee dit meende ik. Als iemand ok zegt typt vind ik dat helemaal kortaf klinken.. 'Oke', niks mis mee. Maar ok..
Ik dacht ik ga ontopic en minder sarcastisch.quote:Op donderdag 7 april 2011 10:59 schreef darpios het volgende:
[..]
Wat voor reactie verwacht je dan? Of wil je verwachten/krijgen? Is misschien ook wel handig voor dit topic.
Oké!quote:Op donderdag 7 april 2011 11:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik dacht ik ga ontopic en minder sarcastisch.
ok.
Dat is een goeie. ff onthouden.quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:05 schreef Flixxy het volgende:
Zeg tegen mn vriendin vaak: 'en nu?'. Dan moet ze een beetje zelfreflecteren en komt ze er vaak wel achter dat het verhaal niemand boeit.
okquote:Op maandag 28 maart 2011 09:26 schreef clairan het volgende:
Oke, bij deze een oproep aan alle mannen.
Als ik over iets praat en je vind het niet interessant, zeg dat dan gewoon.
quote:Op maandag 28 maart 2011 22:43 schreef Godshand het volgende:
Haha herkenbaar.
Ik kan nu een zelfde topic openen over vrouwen en "hihihi"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |