Wow, jij hebt al een Relatie gehad. Damn. Zo Jong. Damn. Damn. Damn.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef xSummergirlx het volgende:
Toen ik heel veel moed verzameld had, en het face to face uitmaakte met mijn vriendje, was ook het enige wat ik kreeg 'oké.'
?jij leeft in een tijd waar dat niet normaal is?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wow, jij hebt al een Relatie gehad. Damn. Zo Jong. Damn. Damn. Damn.
Nee, nee, ik vind het juist heel knap van haar dat zij dat al heeft verkregen en heeft mogen ervaren. Zucht, zo jong al.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:08 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
?jij leeft in een tijd waar dat niet normaal is?
Heb jij nog nooit iets met iemand gehad dan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, nee, ik vind het juist heel knap van haar dat zij dat al heeft verkregen en heeft mogen ervaren. Zucht, zo jong al.
Okéquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef Vandaag... het volgende:
Ik oké ook altijd. Betekent dat je saaie verhalen vertelt, take a hint.
Dit klopt en ik bewonder een ieder die het reeds heeft verkregen.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:20 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Heb jij nog nooit iets met iemand gehad dan?
Je bent een meisje, zo lastig zal het niet zijnquote:Op dinsdag 5 april 2011 23:22 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Dit klopt en ik bewonder een ieder die het reeds heeft verkregen.
Ach ja, het was niet heel serieus of wat. Maar wel een relatie ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:05 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wow, jij hebt al een Relatie gehad. Damn. Zo Jong. Damn. Damn. Damn.
Die gast is nu homo neem ik aan?quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:29 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ach ja, het was niet heel serieus of wat. Maar wel een relatie ja.
Dat klopt als een bus. Vreselijk irritant, als mensen je vragen stellen alleen als kapstok voor hun eigen verhaal.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens denken vrouwen ook vaak dat enkel hun verhalen boeiend zijn en wordt er vrijwel nooit iets teruggevraagd. Of, ook heel irritant, dat ze zogenaamd interesse tonen maar niets liever doen dan over zichzelf lullen
voorbeeld:
V: Nog wat leuks gedaan gisteravond?
M: Ja ik ben naar het museum geweest in .... [afgekapt]
V: [onderbreekt] Ohhh wat leuk! Ja ik en mn vriendin zijn vorige maand nog naar een museum in Amsterdam geweest. ohhhh dat was zo leuk! We gingen met de trein naar Amsterdam en toen met de tram naar het museum. [....insert nog 5 minuten aan overloes gewauwel ...] En toen we terug waren hebben we nog even geshopt bij de H&M. En daar heb ik deze broek gekocht.
M: okee
V: Wat ben je kortaf
M: ....(in gedachten deze smilie makend:)
Kan me niks schelen eigenlijk. Ik ben blij dat hij dat deed, zo wist ik dat ik de juiste keuze had gemaakt.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:31 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Die gast is nu homo neem ik aan?
Dat ie alleen oke zei.
100% mee eens.quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:06 schreef RedFever007 het volgende:
Overigens denken vrouwen ook vaak dat enkel hun verhalen boeiend zijn en wordt er vrijwel nooit iets teruggevraagd. Of, ook heel irritant, dat ze zogenaamd interesse tonen maar niets liever doen dan over zichzelf lullen
voorbeeld:
V: Nog wat leuks gedaan gisteravond?
M: Ja ik ben naar het museum geweest in .... [afgekapt]
V: [onderbreekt] Ohhh wat leuk! Ja ik en mn vriendin zijn vorige maand nog naar een museum in Amsterdam geweest. ohhhh dat was zo leuk! We gingen met de trein naar Amsterdam en toen met de tram naar het museum. [....insert nog 5 minuten aan overloes gewauwel ...] En toen we terug waren hebben we nog even geshopt bij de H&M. En daar heb ik deze broek gekocht.
M: okee
V: Wat ben je kortaf
M: ....(in gedachten deze smilie makend:)
Herkenbaar.. Belt vrouwlief mij op met één of ander verhaal en ik zit net achter de laptop of zo "uhhu.. uhuhh... ja... uhuhuhu" , roept ze in één keer "Zeg luister je wel!?!?!"quote:Op dinsdag 5 april 2011 23:10 schreef fratsman het volgende:
"Oke" gaat nog wel, mijn vriendin gaat helemaal beserk als ik te vaak "Hmhm" zeg![]()
"huh.. zei je wat?"quote:Op donderdag 7 april 2011 10:31 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Herkenbaar.. Belt vrouwlief mij op met één of ander verhaal en ik zit net achter de laptop of zo "uhhu.. uhuhh... ja... uhuhuhu" , roept ze in één keer "Zeg luister je wel!?!?!"
Om haar op de kast te jagen antwoord ik dan wel eens "Zei je wat zinnigs dan schat?"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |