Met een oke laat je een meisje denken dat je boos bent/dat zij iets fout doet, waardoor ze meer aandacht aan je gaat besteden(in het ideale geval)quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:25 schreef drunk_on_shadows het volgende:
Met Ok hou je niet een gesprek op gang...
Misschien is dat juist de bedoeling....quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:25 schreef drunk_on_shadows het volgende:
oke > ok > aha > jaja ergo het zal welquote:Op maandag 4 april 2011 22:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Wil je dat alsjeblieft uitleggen?
quote:Op dinsdag 5 april 2011 01:25 schreef drunk_on_shadows het volgende:
quote:Op dinsdag 5 april 2011 02:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Misschien is dat juist de bedoeling....
Vandaar dat ik dat zei: ze denken zelf dat ze wel het gesprek op gang houden met een OK.quote:Op maandag 4 april 2011 21:37 schreef Gary_Oak het volgende:
Ik doe dat altijd als ik een oninteressant verhaal te horen krijg. Je moet toch op de een of andere manier het gesprek gaande houden.
Dit dus!quote:Op maandag 28 maart 2011 08:24 schreef mstx het volgende:
Dat betekent dat hem jouw verhaal geen reet boeit.
Dit. Ik doe dit ook vaak. Mijn ex vond het ongeïnteresseerd overkomen terwijl ik het juist doe om aan te geven dat ik luister. Wedervragen stellen vind ik onbeleefd midden in een verhaal van een ander.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:17 schreef Sealnova het volgende:
Oke
Omdat Niets zeggen helemaal onbeleefd is
2de stop woord...quote:Op dinsdag 5 april 2011 18:11 schreef Niekess het volgende:
Jongens, meisjes kennen de truck van Oke nu wel.
Kom met een tweede stop woordje en interesseer je echt in het verhaal.
auwwwquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:56 schreef xSummergirlx het volgende:
Toen ik heel veel moed verzameld had, en het face to face uitmaakte met mijn vriendje, was ook het enige wat ik kreeg 'oké.'
quote:Op maandag 28 maart 2011 08:24 schreef mstx het volgende:
Dat betekent dat hem jouw verhaal geen reet boeit.
Ja, toen liep hij weg. Toen kreeg ik een smsje met 'het was leuk voor zolang het duurde.'quote:
jouw antwoord op de sms was okquote:Op dinsdag 5 april 2011 22:58 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ja, toen liep hij weg. Toen kreeg ik een smsje met 'het was leuk voor zolang het duurde.'
Ja.quote:Op dinsdag 5 april 2011 22:59 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
jouw antwoord op de sms was ok
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |