Je kan op je Gmailaccount 'klikken', en dan staat er een overzicht met oa 'Contacten', 'Gmail', 'Agenda' enzo. Contacten moet aangevinkt zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb nu bij Instellingen > Account- en synchronisatie-instellingen alles wat er onder Accounts Beheren staat, laten synchroniseren. Is het zo goed?
Daarzoot, bij Instellingen -> Accounts & Synchronisatie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef Hyundai het volgende:
Waar moet ik op mijn Gmailaccount klikken.
Ik heb niet zo bijster veel verstand van Android
Ik heb Auto Synchronisatie aangevinkt, en nu zit er ook bij mn Gmail account een groen bolletje. En volgens mij zijn de contacten ook gesynced.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarzoot, bij Instellingen -> Accounts & Synchronisatie.
Er staat dat ik 0 contactpersonen heb..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Pino112 het volgende:
Je kan het dubbelchecken op http://www.google.com/contacts
Daar zit helemaal geen knopje voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Doe eens handmatig syncen dan.
'In' je gmailaccount optiesknopje -> Nu synchroniseren
SIM blijft altijd behouden. Je kan instellen welke je wilt laten zien, weergaveoptie bij Contactenmenuoptieknopje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef Hyundai het volgende:
Nu heb ik elke contactpersoon twee keer![]()
De SIM contacten blijven gewoon staan toch, ook al doe ik een firmware upgrade?
MyBackup Pro.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef Hyundai het volgende:
Kan ik ook de SMSjes backuppen naar SD en SIM? Zodat die bij een firmware upgrade gewoon bewaard worden?
Nee, volledige versie meen ik. Weet niet zeker of de rootopties erin zitten, maar je hebt toch geen root :p Trial is echter maar voor een maandje bruikbaar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Hyundai het volgende:
Maar dat is een trial staat er, die is beperkt oid?
Wanneer je het over 1 maand niet verwijderd hebt, ontploft je telefoon.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Hyundai het volgende:
Maar dat is een trial staat er, die is beperkt oid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |