Daar zit helemaal geen knopje voorquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:57 schreef Pino112 het volgende:
Doe eens handmatig syncen dan.
'In' je gmailaccount optiesknopje -> Nu synchroniseren
SIM blijft altijd behouden. Je kan instellen welke je wilt laten zien, weergaveoptie bij Contactenmenuoptieknopje.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:02 schreef Hyundai het volgende:
Nu heb ik elke contactpersoon twee keer![]()
De SIM contacten blijven gewoon staan toch, ook al doe ik een firmware upgrade?
MyBackup Pro.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:04 schreef Hyundai het volgende:
Kan ik ook de SMSjes backuppen naar SD en SIM? Zodat die bij een firmware upgrade gewoon bewaard worden?
Nee, volledige versie meen ik. Weet niet zeker of de rootopties erin zitten, maar je hebt toch geen root :p Trial is echter maar voor een maandje bruikbaar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Hyundai het volgende:
Maar dat is een trial staat er, die is beperkt oid?
Wanneer je het over 1 maand niet verwijderd hebt, ontploft je telefoon.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:10 schreef Hyundai het volgende:
Maar dat is een trial staat er, die is beperkt oid?
6% valt me nog mee eerlijk gezegd, maar het blijft toch veel: ik had 0% (wel in airplanemode).. :pquote:Op zondag 3 april 2011 07:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een drain van 6% in de nacht, vanaf een uurtje of half 1. Wifi, 3g, sync, alles uit.
Ging bij Doc beter.
@Kandijfijn Het schijnt dat de batterij bij een andere custom kernwoorden langer meegaat omdat je dan kan oc/uv'en. Ervaringen? En hoe bevalt ie überhaupt?
Ik ga straks weer stock CM7, veel extra functies werken amperquote:Op zondag 3 april 2011 07:50 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een drain van 6% in de nacht, vanaf een uurtje of half 1. Wifi, 3g, sync, alles uit.
Ging bij Doc beter.
@Kandijfijn Het schijnt dat de batterij bij een andere custom kernwoorden langer meegaat omdat je dan kan oc/uv'en. Ervaringen? En hoe bevalt ie überhaupt?
Nee hoeft niet, de bootloaders zitten ergens in de PDA bij Galaxy S.quote:Op zondag 3 april 2011 09:59 schreef Pino112 het volgende:
Kandijfijn; jij had het laatst over Heimdall. Moet ik bij de Primary en/of Secundary Bootloader ook iets doen? En Recovery?
Ik heb nu dit:
[ afbeelding ]
Hmm, oke. Ik wou eerst naar JVK flashen, maar doe ik toch maar niet.quote:Op zondag 3 april 2011 17:03 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nee hoeft niet, de bootloaders zitten ergens in de PDA bij Galaxy S.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |