Al eens een fabrieksinstellingen-reset gedaan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:14 schreef Hyundai het volgende:
Klein vraagje: op internet staat dat in Maart de Galaxy S een update naar 2.3 gaat krijgen. Heb dit verder niet meer bijgehouden, maar is 'ie al uitgerold?
En, mijn Galaxy S loopt echt ongelofelijk vaak vast. Ik wil 'm verder niet rooten of iets dergelijks dus ik moet het maar doen met wat Samsung doet. Maar toch, zijn er belangrijke fixes in 2.3 zodat mijn telefoon niet meer belachelijk vaak vastloopt?
Ik kan tegenwoordig niet eens fatsoenlijk meer een WhatsApp of smsberichtje sturen..
Eigenlijk niet. Zal ik zometeen maar eerst mijn data backuppen, dan firmware upgraden en dan fabrieks reset?quote:Op zaterdag 2 april 2011 18:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al eens een fabrieksinstellingen-reset gedaan?
Wel even al je data backuppen voordat je dat doet.
MyBackup Pro backupt al je apps, appdata, bookmarks, smsjes, enz.quote:Op zaterdag 2 april 2011 19:55 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Zal ik zometeen maar eerst mijn data backuppen, dan firmware upgraden en dan fabrieks reset?
Ben ik dan al mijn apps kwijt of gaan die mee in de backup. Ik wil echt alles gebackupt hebben, tot aan mijn wachtwoorden aan toe.
Nou ik heb het nu dus wel nodig. En niet alleen vanwege Kies, maar dat kreng genaamd Galaxy S loopt constant vast. En ik vind het belachelijk dat ik een product helemaal moet gaan rooten en lagfixen om het fatsoenlijk te laten werken. Ik verwacht dat zo'n apparaat out-of-the-box gewoon prima werkt, maar het kreng loopt constant vast. Ik hoop dan ook dat de mijne een uitzondering is, anders is het echt een onverkoopbaar product.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Waarom sync je je contacten dan niet met je Gmail-account?
Nooit meer Samsung door KIES? Ik heb KIES echt helemaal nooit gebruikt, en ook nooit nodig gehad hoor.
Sinds eind augustus.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:36 schreef Pino112 het volgende:
Vanaf hoelang heb je hem al?
Welke firmware heb je? (Instellingen -> Over deze telefoon).
Kan ook via *#1234#
Ja, en hij vraagt ook direct op een update. Maar ik wil dus eerst de boel backuppen, maar dat kloteding kan de contactenlijst niet inladen. Ik wil eigenlijk gewoon de hele telefoon gebackupped hebben..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:40 schreef Pino112 het volgende:
Er zijn sowieso al updates uit, dus KIES zou moeten kunnen updaten.
KIES herkent je SGS dus wel?
Heb je je contacten op je telefoon staan? Of gedeeltelijk op je SIM?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:41 schreef Hyundai het volgende:
[..]
Ja, en hij vraagt ook direct op een update. Maar ik wil dus eerst de boel backuppen, maar dat kloteding kan de contactenlijst niet inladen. Ik wil eigenlijk gewoon de hele telefoon gebackupped hebben..
Ik zou niet weten hoe dat moetquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heb je je contacten op je telefoon staan? Of gedeeltelijk op je SIM?
En waarom niet met Gmail syncen, zoals ik eerder al zei? Is veel makkelijker, meteen je contacten in je lijst na updaten en aanmelden.
Je kan op je Gmailaccount 'klikken', en dan staat er een overzicht met oa 'Contacten', 'Gmail', 'Agenda' enzo. Contacten moet aangevinkt zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:44 schreef Hyundai het volgende:
Ik heb nu bij Instellingen > Account- en synchronisatie-instellingen alles wat er onder Accounts Beheren staat, laten synchroniseren. Is het zo goed?
Daarzoot, bij Instellingen -> Accounts & Synchronisatie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:46 schreef Hyundai het volgende:
Waar moet ik op mijn Gmailaccount klikken.
Ik heb niet zo bijster veel verstand van Android
Ik heb Auto Synchronisatie aangevinkt, en nu zit er ook bij mn Gmail account een groen bolletje. En volgens mij zijn de contacten ook gesynced.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Daarzoot, bij Instellingen -> Accounts & Synchronisatie.
Er staat dat ik 0 contactpersonen heb..quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:54 schreef Pino112 het volgende:
Je kan het dubbelchecken op http://www.google.com/contacts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |