Inderdaad...quote:Op donderdag 31 maart 2011 13:19 schreef jampot het volgende:
[..]
Miui is niet bepaald stock lijkt me? :p
Op site hierboven geprobeerd , geen resultaat, maar'dubbel klikken' werkt wel, wist je vast welquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:30 schreef Pino112 het volgende:
Kan iemand even kijken of de tekst van een site automatisch wordt aangepast aan het scherm als je inzoomt in de browser?
Gewoon een Doc/Darky-ROM?quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:53 schreef rumiii het volgende:
[..]
Op site hierboven geprobeerd , geen resultaat, maar'dubbel klikken' werkt wel, wist je vast wel
Jewel, ik wilde gewoon even kwijt dat het in CM7 wel gewoon wordt aangepast, is echt superhandigquote:Op donderdag 31 maart 2011 16:56 schreef rumiii het volgende:
[..]
nope, sorry, maar werkt dubbel tik dan niet bij jou ?
Dat kan ook met andere, moest je alleen even instelle.quote:Op donderdag 31 maart 2011 16:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jewel, ik wilde gewoon even kwijt dat het in CM7 wel gewoon wordt aangepast, is echt superhandig.
Nee, roms vervangen het gehele systeem.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:37 schreef rumiii het volgende:
Zijn ROMS soort 'LauncherPros' die gaan over heel de telefoon?
CyanogenMod7. Is eigenlijk een hele cleane Android, is nog in bèta, maar het draait als een tiet.quote:Op donderdag 31 maart 2011 18:54 schreef exile79 het volgende:
en kan iemand uitleggen wat cm7 is? Heb het al weer zo vaak voorbij zien komen...
Ach, je hebt ook mensen die zetten er de kleinste dingen neer, hij alleen de belangrijkste prestatiesquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:36 schreef Pino112 het volgende:
Die changelog van CM is gewoon lachwekkend
[..]
Zo maar meteen even updaten dus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 21:42 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook mensen die zetten er de kleinste dingen neer, hij alleen de belangrijkste prestaties
Maar tis wel humor ja (H)
Bijvoorbeeld in Maps, Market enzo? Werkt perfectquote:Op donderdag 31 maart 2011 21:58 schreef Kandijfijn het volgende:
@Pino?
Jij ook de bug dat je geen zoekvak krijgt bij een In-app search? Soms verschijnt die alsnog wanneer je begint met typen.
Ik bedoel als je de snelknop gebruikt (menu lang ingedrukt gehouden).quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:13 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld in Maps, Market enzo? Werkt perfect.
Oh, dat heb ik dus echt nog helemaal nooit gebruikt sinds ik em hebquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:14 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik bedoel als je de snelknop gebruikt (menu lang ingedrukt gehouden).
Werkt dat ook bij jou?
Wat zoek je op dan?quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:16 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik gebruik die functie echt ubervaak![]()
Op een Google telefoon hoor je te zoeken
Vanaf homescreen: Contacten, Apps, muziek, berichten etc. etc.quote:
Hmm, dat kan nog wel eens handig zijn. Eens kijken wat ik er van ga vinden.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:18 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Vanaf homescreen: Contacten, Apps, muziek, berichten etc. etc.
Als ik in market zit: Gewoon longpress menu en je kan gaan zoeken
En heel veel apps kan je gewoon direct gaan zoeken, werkt echt fijn. Maar in Windows/Ubuntu zoek ik ook graag veel i.p.v. kijken waar nodige bestand staat.
Ah, nu snap ik de zoekknop op alle andere toestellen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik wilde eerst zelfs geen Galaxy S, omdat die geen zoekknop had, totdat ik hoorde van verkoper dat je longpress menu kon doen
Lol serieus, ik dacht dat ik nu wel echt alles wist van mn telefoonquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Ik wilde eerst zelfs geen Galaxy S, omdat die geen zoekknop had, totdat ik hoorde van verkoper dat je longpress menu kon doen
2-3 dagen ga je niet halen nu.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:49 schreef jampot het volgende:
Misschien moet ik dan toch maar eens de overstap makenHoe lang doe je ongeveer met de batterij? Heb het idee dat ik nu wel 2-3 dagen ermee kan, dat heb ik nooit eerder gehad.
Nog tips, welke kernel, en evt tutorial oid?
Maar een dag wel, bij zeer intensief gebruik? Dat is toch wel een vereiste :pquote:Op donderdag 31 maart 2011 22:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
2-3 dagen ga je niet halen nu.
Tut staat wel op forum.cyanogenmod.com, ik zoek em even op.
http://forum.cyanogenmod.(...)phones-experimental/
Deze dus, beter uitgelegd kan niet.
Je kan alleen kernels gebruiken die specifiek voor CM7 zijn gemaakt gebruiken. Ik zou degeen gebruiken die in de tut staat.quote:Op donderdag 31 maart 2011 22:58 schreef jampot het volgende:
[..]
Maar een dag wel, bij zeer intensief gebruik? Dat is toch wel een vereiste :p
Kernel tips nog? En backup terugzetten werkt gewoon via MyBackupPro lijkt me? En mocht ik terugwillen naar Doc, is het via een stock eclair/froyo rom?
Je moet Google Apps (Gapps) hebben om je market e.d. te krijgen.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:01 schreef jampot het volgende:
Hij werkt!
En mijn scherm is nog niet optimaal, of is dat bij iedereen nog? Jij gebruikt dus stock radio en kernel begrijp ik?
En ik heb geen markt :p
Zie ik hem nou over het hoofd? Ik log altijd in via de markt, om alle contacten terug te krijgen. Nu via accounts gedaan, maar dat werkt niet. Geen verbinding ofzo. Maar heb wel gewoon wifi.
Dus gewoon wat googlen naar een apk? Ik miste gmail inderdaad ook alquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:19 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Je moet Google Apps (Gapps) hebben om je market e.d. te krijgen.
Die eerste 3 heb ik gedaan, en de 4e ben ik nu van plan. Maar de telefoon wil niet uit, als ik op uitschakelen klik, reboot ie automatisch :p Nu dus al een paar keer gereboot, maar icoontjes blijven wit, en andermaal geen connectie... edit: apn staat er gewoon al.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:35 schreef Kandijfijn het volgende:
Als je nu eerst eens rustig de OP had doorgelezen.
Je flashed de kernel zonder reboot in Odin
Je flashed CM7
Je flashed de laatste update
Je flashed de laatste Google apps waarvoor een directe link staat in de topic-start
Een reboot lost waarschijnlijk je probleem op, hetzelfde 1 keer gehad verder nooit voorgekomen.
Grijze teken gaat waarschijnlijk over internet. APN moet je misschien handmatig instellen.
Ja, die 2 files had ik inderdaad. Misschien heb ik gewoon pech hoor, of moet ik gewoon ff opnieuw flashen.. Nu ook alweer problemen met het connecten. Heb al paar keer battery moeten pullen. Nu eens kijken naar mn externe sd kaart via de pc: ik speel er gewoon muziek mee af (en mn backup zou erop moeten staan :p), maar als ik erheen browse op mn telefoon is ie leeg.. Computer herkent hem nu alleen niet..quote:Op vrijdag 1 april 2011 03:13 schreef Kandijfijn het volgende:
Heb je wel de allerlaatste nieuwste cm7-galaxys-initial-20110318.zip geflashed?
Met deze update? update-cm-7-03312011-NIGHTLY-GalaxyS-signed.zip
Het zijn bekende bugs, maar bugs die bij andere inmiddels zijn opgelost.
Heb namelijk nog geen grote bug tegen gekomen bij mijn tellie
Zie mn edit. externel SD zocht ik naar, maar in CM heet het blijkbaar emmc. Nu moet het lukken. Alsnog wel gek dat mn pc dat kaartje dan niet herkende...quote:Op vrijdag 1 april 2011 03:18 schreef Kandijfijn het volgende:
Staan die gegevens niet in de map ''external SD''
En het klinkt in mijn oren idd. als een slechte flash: Ik zou via Darky's resorection gaan (heb je meteen clockwork e.d.). Wel eerst even een map met Voodoo, met daarin een map Disable voodoo lagfix. Anders gaat hij direct dingen omzetten in Ex4 namelijk aangezien Darky's Res. een Voodoo-kernel heeft.
Duidelijk. Ga ik m'n vingers nog niet aan brandenquote:WARNING
This release contains a lot of bugs and is purposed for testing only. It's not ready for daily use!
Don't flash this rom if you aren't able to solve some problems without our help.
Don't make any feature requests!
Dat T9stijl naam typen in de dailer is alleen van Samsungquote:Op vrijdag 1 april 2011 12:50 schreef jampot het volgende:
Kandijfijn: ik heb inderdaad ook de bug van het missende tekstvak bij zoeken, jammer
En ik mis zowaar een Samsung functie, wie had dat gedacht :p Ik gebruik eigenlijk nooit 'contacten', ik typ altijd de naam van de gene die ik wil bellen in de dialer, t9 style (jaren een nokia gehad, dat ben ik blijkbaar nog niet verleerd :p), en dan direct bellen. Maar dat kan in CM helaas niet.
En de batterij gaat hier enorm hard helaas. Vergeleken met JVK is het voornamelijk mobiele standby, dat de schuldige is. Misschien biedt een nieuwe radio flashen uitkomst?
Soms hebben ze best wat handighedenquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:34 schreef Luco het volgende:
[..]
Dat T9stijl naam typen in de dailer is alleen van Samsung?! Dacht dat dat een standaard Android functie was.
quote:a few days ago we've injected a trojan into #cm7. we've already stolen a lot of userdata and are going to wipe all #cm7 phones today.
Dit mis ik ook allemaal ja...quote:Op vrijdag 1 april 2011 13:45 schreef jampot het volgende:
[..]
Soms hebben ze best wat handigheden
Zoals het swipen in de contacten-app, naar links en rechts voor bel/sms. En de screenshot functie met een knoppencombi..
#aprilfoolsquote:Op vrijdag 1 april 2011 13:52 schreef Pino112 het volgende:
ER ZIT EEN TROJAN IN CM7!
ZE KUNNEN ALLES LEZEN EN OP AFSTAND DE TELEFOON WHIPEN!
Bron:
[..]
ga alle niet oplettende folks even gek maken andersquote:
Perfect.quote:Op vrijdag 1 april 2011 19:54 schreef jampot het volgende:
edit2: kunnen jullie tekst selecteren en kopieren met cm? Hier werkt het niet.
Vaag dan :s hier komt alleen de vergrootte cursor zeg maar in beeld, geen tool om tekst te selecteren.. :s Of zou dat een instelling zijn?quote:
Doe dat maar eens even jaquote:Op vrijdag 1 april 2011 20:10 schreef jampot het volgende:
[..]
Vaag dan :s hier komt alleen de vergrootte cursor zeg maar in beeld, geen tool om tekst te selecteren.. :s Of zou dat een instelling zijn?
Gister kreeg ik alleen maar forced closes van phone.android, toen een factory reset gedaan. Mss moet ik maar ff opnieuw flashen :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |