Sttttquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
hmm daar verpest je het toch weer een beetjequote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stttt
Alleen om That Man niet aan te hoeven horen vanavond
Slaap lekker manquote:
Some people sometimes learn, some never do.quote:
hoeveel nieuwe heb je wel niet jhoquote:Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
Hierna de laatste nieuwe jingle voor vanavond.
Ik heb totaal 4 nieuwe gemaakt net.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoeveel nieuwe heb je wel niet jho
Neuh, ik had tijd over.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast heeft het hele weekend jingles gemaakt?
Ze zijn allemaal al geweestquote:Op maandag 28 maart 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
Is die nou al geweest of komt die hierna
op die eerste na zijn ze leuk jaquote:
Staat in je VLC hequote:Op maandag 28 maart 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie heeft die laatste ingesproken?
Die is het leukste.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op die eerste na zijn ze leuk ja
oh ik kijk nooit naar mijn vlcquote:
Als je hem minimaliseert komt er steeds een ballonnetje die het zegtquote:Op maandag 28 maart 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik kijk nooit naar mijn vlc
ja dat heb ik maar ik let er nooit opquote:Op maandag 28 maart 2011 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je hem minimaliseert komt er steeds een ballonnetje die het zegt
Nederlands fabrikaatquote:
Heb je meteen weer een goed onderwerp voor in je talkshow tochquote:Op maandag 28 maart 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee ik vind hem echt kut.
krijg een beetje het.. we nemen knetter lekker in de zeik gevoel
en nog meer materiaal gaan aangeven zeker? zou me daar een portie gek zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je meteen weer een goed onderwerp voor in je talkshow toch
Popjequote:
De teksten had ik al heel lang liggen hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
krijg gewoon zin om tim op te bellen en hem uit te schelden
ik vind hem niet leukquote:Op maandag 28 maart 2011 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De teksten had ik al heel lang liggen hoorWaarschijnlijk weet hij het niet eens meer
Ik heb er alleen dit weekend pas jingles van gemaakt.
Komt wel goed schatje.quote:
mag ik godver ook eens een keer? ik hoef toch verdorie niet alles van onzinradio leuk te vindenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje.
Wie is hier nu een dramaqueen
Vakantie is vakantiequote:
jwelquote:Op maandag 28 maart 2011 01:19 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, toch niet de enige echte... klinkerbotsing??
Hoi Popjequote:
Kliboquote:Op maandag 28 maart 2011 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jwel
Wat is er met knettertje??
Weet niet, net was alles nog goed volgens mijquote:Op maandag 28 maart 2011 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jwel
Wat is er met knettertje??
Blijf thuis, maar ik vermaak mequote:Op maandag 28 maart 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vakantie is vakantie
en ga je nog weg of lekker thuis?
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik godver ook eens een keer? ik hoef toch verdorie niet alles van onzinradio leuk te vinden
quote:
Zuig jij niet hard dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik godver ook eens een keer? ik hoef toch verdorie niet alles van onzinradio leuk te vinden
Monopoly weet het toch?quote:
Wat dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
Valt wel op dat ik een plaatje aangevraagd had.. ligt toch niet aan mij hoop ik..
Dragems wist laatst zelfs alles in detail te vertellen over de ontmaagding van Knetter. Die is dus waarschijnlijk behoorlijk goed ingelichtquote:
dragems kan alleen maar dromen en op zijn duim zuigenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dragems wist laatst zelfs alles in detail te vertellen over de ontmaagding van Knetter. Die is dus waarschijnlijk behoorlijk goed ingelicht
Slaap lekkerquote:
Half 2quote:Op maandag 28 maart 2011 01:28 schreef humorduck28 het volgende:
Is het al half 1 ? zoh, dan mot ik aardig naar bed toe, half 5 gaat mn wekker wederom.
dit jaquote:
Ik wist dus niet of mijn Iphone automatisch gesynchroniseerd hadquote:Op maandag 28 maart 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit javandaag de hele dag al in de war
was veulste laat thuis omdat mijn broertje en ik de klokken in emmen niet geloofden en onze eigen telefoon wel
![]()
resultaat, pas eten koken om 7 uur
Huh ik weet nergens van voor de veranderingquote:Op maandag 28 maart 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stokstaart jij rotzak![]()
damn dit blijft gewoon het geilste nummer ever
jouw naam staat erbijquote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huh ik weet nergens van voor de verandering
Als het maar niks met likken is anders flipt Knetter helemaalquote:Op maandag 28 maart 2011 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
Er komen nog 2 kwaliteitsverzoekjes van mijn hand met kwaliteitsreden, dus lees die vooral![]()
Trusten![]()
Nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het maar niks met likken is anders flipt Knetter helemaal
Zal Carooltje wel rotgeintjes met ons uithalenquote:
aaah we staan weer tegen over elkaar in smaakquote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee.
En zeker niet zoiets als nu, want dat is echt om te janken zo slecht
Omdat het niet 8-bit is zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee.
En zeker niet zoiets als nu, want dat is echt om te janken zo slecht
jaaa tuurlijk geef mij maar weer de schuldquote:Op maandag 28 maart 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal Carooltje wel rotgeintjes met ons uithalen
Maar dat geeft niet, je blijft een topuserquote:Op maandag 28 maart 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah we staan weer tegen over elkaar in smaak
Ik zie je voor zulke dingen aan ouwe.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik luister ook echt de hele dag alleen maar 8-bit muziek.
daar zijn de meningen nog over verdeeld. trustenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:34 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, je blijft een topuser
Geen muziek op mijn bruiloftquote:Op maandag 28 maart 2011 01:36 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik zie je voor zulke dingen aan ouwe.
8 bit snes bliepjes op je bruiloft
Komt Dragems geen gitaar spelen dan?quote:
You go girlquote:Op maandag 28 maart 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat keihard meezingen, fuck iedereen in huis
Groot gelijkquote:Op maandag 28 maart 2011 01:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum gaat keihard meezingen, fuck iedereen in huis
Misschien, maar ook door Anouk zou me ook interresant lijkenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:39 schreef Stokstaart het volgende:
Wat zou dit nummer geniaal klinken in het Nederlands IK BEN EEN BITCH EEN LOEDER EEN MOEDER.
Gezongen door Belle Perez
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mams vraagt of het allemaal wel gaat, en of ik na dit nummer wil ophouden met zingen
ze durft de deur niet open te doen
ohhhhquote:Op maandag 28 maart 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mams vraagt of het allemaal wel gaat, en of ik na dit nummer wil ophouden met zingen
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik klink schijnbaar nogal boosquote:
Komende week weer lekker weerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. idd
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Morgen lekker vroeg werken.. ookal is dat over 3 uurtjesquote:
Ik weet hetquote:Op maandag 28 maart 2011 01:48 schreef Stokstaart het volgende:
Justin Bieber is in mij neighbourhoud
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
ik voel met je mee, al hoef ik er niet vroeg uit. diep respect dat je ons nog verblijdt met je aanwezigheidquote:Op maandag 28 maart 2011 01:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Morgen lekker vroeg werken.. ookal is dat over 3 uurtjes
Moet je niet slapen dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Morgen lekker vroeg werken.. ookal is dat over 3 uurtjes
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik weet hetjij bent nu best wel baas, ik wou dat ik jou was
![]()
bieber is sooo![]()
![]()
![]()
Wat heb je jij Knetter?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-1 voor je toch reeds tanende reputatie
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Dank... maar toch vind ik het geen bezwaarlijkheid.. (oef wat klinkt dat zwaar)...quote:Op maandag 28 maart 2011 01:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik voel met je mee, al hoef ik er niet vroeg uit. diep respect dat je ons nog verblijdt met je aanwezigheid![]()
ik heb zin om te bitchen, sorry.. soms heb ik dat gewoon.. na een paar leuke liedjes is het wel over hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 01:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Wat heb je jij Knetter?
-1 voor je toch reeds tanende reputatie
Dat klinkt inderdaad zwaar meneer, props voor jou dat je dromenland nog even laat wachten om met ons van de nacht te genietenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:50 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dank... maar toch vind ik het geen bezwaarlijkheid.. (oef wat klinkt dat zwaar)...![]()
Maar ok. Bieber kuttekop is in Ahoy en hij slaapt in het Compagnie-hotel (dat is ca 1km hiervandaan) dus hij is ECHT in de buurt.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb zin om te bitchen, sorry.. soms heb ik dat gewoon.. na een paar leuke liedjes is het wel over hoor
nee dat kunnen we niet, je mag hier wel komen slapenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar ok. Bieber kuttekop is in Ahoy en hij slaapt in het Compagnie-hotel (dat is ca 1km hiervandaan) dus hij is ECHT in de buurt.
Kunnen jij en Caro geen slachtofferhulp bellen?
Aww helpt eenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:52 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar ok. Bieber kuttekop is in Ahoy en hij slaapt in het Compagnie-hotel (dat is ca 1km hiervandaan) dus hij is ECHT in de buurt.
Kunnen jij en Caro geen slachtofferhulp bellen?
Hm, heb zelfs nog een aanvraag gedaan. zij het niet dat het van Justin Bieber is.. integendeelquote:Op maandag 28 maart 2011 01:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad zwaar meneer, props voor jou dat je dromenland nog even laat wachten om met ons van de nacht te genieten
Nou hier nog een paar danquote:
Pas maar op anders ga ik weer geile plaatjes aanvragenquote:
O hoi schatje we hebben toch een open relatiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
En dat vind ik erg omdat...... ?!quote:Op maandag 28 maart 2011 01:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Pas maar op anders ga ik weer geile plaatjes aanvragen
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Stokstaart
Bericht:
Omdat Knetters zo goed kan zuigen (k)
Dragems zegt dat toch en alles wat Dragems zegt is waarquote:Op maandag 28 maart 2011 01:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
het nummer is leuk!![]()
het bericht niet
[..]
___________________________quote:Op maandag 28 maart 2011 01:57 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dragems zegt dat toch en alles wat Dragems zegt is waar
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer is voor iedereen die zijn/ex haat
Ik haat verder niemand...quote:Op maandag 28 maart 2011 01:58 schreef Stokstaart het volgende:
Dit nummer is voor iedereen die zijn/haar ex haat
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Door je moeder worden ontmaagd telt niet.
Goede variatie juistquote:Op maandag 28 maart 2011 02:01 schreef humorduck28 het volgende:
wat een contrast met de vorige nummer!Had ik zin in
knetter
Bericht:
ik ben ik, jij bent jij. waarom laten we elkaar daarin niet vrij?
Het zal nu wel koud zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 02:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb zin om op een terasje te zitten, glas wijn in mijn hand, sigaret in de ander.. heerlijk mensen kijken.. mannen checken![]()
ook weinig mensen om te bekijken denk ikquote:
I never wanted you so much is dan ook veel crucialerquote:Op maandag 28 maart 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als je gelooft in de liefde vanavond?
hmzz.. rare tekst eigenlijk
Daarom... laat dan engelse tekst engels, en geloof zelf wat je er zelf in hoort...quote:Op maandag 28 maart 2011 02:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
als je gelooft in de liefde vanavond?
hmzz.. rare tekst eigenlijk
quote:Op maandag 28 maart 2011 02:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Daarom... laat dan engelse tekst engels, en geloof zelf wat je er zelf in hoort...(als je daarin gelooft)
Carooltje is er weerquote:
Jaa halfquote:
quote:
Jullie allebei?quote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 02:19 schreef Stokstaart het volgende:
wow wat een geniaal contrast hier
mooie plaat humordock
Herinneringen?quote:Op maandag 28 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze is wel mooi![]()
waarom zijn de mooiste liedjes vaak liefdesliedjes
Meldt zich aan voor kusjekroelen met Knetterquote:Op maandag 28 maart 2011 02:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum wil tegen iemand aankruipen![]()
![]()
weet het ook nietquote:Op maandag 28 maart 2011 02:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
deze is wel mooi![]()
waarom zijn de mooiste liedjes vaak liefdesliedjes
quote:Op maandag 28 maart 2011 02:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Meldt zich aan voor kusjekroelen met Knetter
hoezo? deze heb ik echt aangevraagdquote:
Dat is ondertussen dus een -3 voor jouquote:Op maandag 28 maart 2011 02:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoezo? deze heb ik echt aangevraagdik wou weten wat het was.. het meeste van koelkast is nl wel leuk.. dit dus echt niet he
kon ik toch niet weten? staat nergens bij dat het deze pokke herrie isquote:Op maandag 28 maart 2011 02:26 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dat is ondertussen dus een -3 voor jou
Ergste is dat het een serie foto's en de voorganger is dezequote:Op maandag 28 maart 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
http://forum.fok.nl/fok/post_topic/49
[..]
bieber wil laten zien dat hij al heul wat geleerd heeft tijdens het touren
Ach het verschil met Rob de Nijs is toch nihil? Wat is het probleem danquote:Op maandag 28 maart 2011 02:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kon ik toch niet weten? staat nergens bij dat het deze pokke herrie is![]()
daar gaan mijn kansen bij jouik ga even weg
slaap lekker meis,quote:Op maandag 28 maart 2011 02:36 schreef Beatles het volgende:
Klinkerbotsing en ik gaan slapen, liefs.
Trustenquote:Op maandag 28 maart 2011 02:36 schreef Beatles het volgende:
Slaap lekkerquote:Op maandag 28 maart 2011 02:36 schreef Beatles het volgende:
Van welk bouwjaar ben jij dan?quote:
Die kans acht ik vrij groot jaquote:Op maandag 28 maart 2011 02:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oh ben ik de jongste aanwezige?
Goed moment jaquote:
slaap lekker meisquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Goed moment ja
Slaap lekker meis.![]()
Jullie ook strakkiesquote:Op maandag 28 maart 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker meis, veel plezier in dromenland
humordock is de schuldigequote:Op maandag 28 maart 2011 02:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bieber voor degene die dit leuk vindt... wie vindt dit leuk dan
quote:Op maandag 28 maart 2011 02:47 schreef Viro het volgende:
alle vrouwelijke fok!sters in onz radio vinden mij lief![]()
Ik vind jullie ook allemaal lief![]()
![]()
![]()
Hm, nu kom ik er af, als schuldige, maar nee, dat was niet mijn schuldquote:
Wat een zelfkennis weer zegquote:
dat doe ik nietquote:Op maandag 28 maart 2011 02:49 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, om mij te entherthainen.
thx voor de bevestigingquote:
ik vraag liedjes aan die op dat moment bij mijn stemming passen.. had je dat na al die nachten nog niet door?quote:
Bah wat labiel zegquote:Op maandag 28 maart 2011 02:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vraag liedjes aan die op dat moment bij mijn stemming passen.. had je dat na al die nachten nog niet door?
dat doe ik ook wel, het verzoekje hierna van mij is vrolijkquote:Op maandag 28 maart 2011 02:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bah wat labiel zegDan vraag je toch muziek aan om je op te fleuren?
idd, hij hoort nu in dromenland te zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
Oelala is het alweer maandag
humorduck moet bijna werken
Ik duik dan maar snel mn bed in... bedankt voor allesquote:Op maandag 28 maart 2011 02:56 schreef Stokstaart het volgende:
Oelala is het alweer maandag
humorduck moet bijna werken
jij ook bedanktquote:Op maandag 28 maart 2011 02:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik duik dan maar snel mn bed in... bedankt voor alles
Ik zal er toch aan moeten wennen, dieetschema is dubbel zo sterkt geworden.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
idd, hij hoort nu in dromenland te zijnwordt een zware maandag voor hem
Slaap lekker manquote:Op maandag 28 maart 2011 02:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik duik dan maar snel mn bed in... bedankt voor alles
herkenbaarquote:Op maandag 28 maart 2011 03:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een hekel aan schoolwerk.
En ook een hekel aan mijzelf omdat ik alles uitstel tot het laatste moment_!
Monospoiler moet je niet slapenquote:Op maandag 28 maart 2011 03:04 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb een hekel aan schoolwerk.
En ook een hekel aan mijzelf omdat ik alles uitstel tot het laatste moment_!
quote:Op maandag 28 maart 2011 03:10 schreef Stokstaart het volgende:
Ach wel relaxt wat andere mensen.
Komt ragboer misschien zo ook nog wel ff langs
Die liep toch te zeiken dat hij nooit in het topic kwam des nachts omdat wij er warenquote:
klopt, maar hij vraagt niet aan dus denk dat hij daadwerkelijk slaaptquote:Op maandag 28 maart 2011 03:12 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die liep toch te zeiken dat hij nooit in het topic kwam des nachts omdat wij er waren
Feyenoord linksboven dus goeie fotoquote:
Feyenoord.quote:Op maandag 28 maart 2011 03:15 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Feyenoord linksboven dus goeie foto
ech welquote:
Viro
Bericht:
Voor knetter, come and dance with me...
vind jij vrouwenquote:
vrouwen die hun mening geven wel ja.quote:Op maandag 28 maart 2011 03:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
vind jij vrouwenwat erg voor je
wat zal jouw wereld dan verschrikkelijk zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 03:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
vrouwen die hun mening geven wel ja.
Puttershoek, achterstandwijk enzo.quote:Op maandag 28 maart 2011 03:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat zal jouw wereld dan verschrikkelijk zijnof je moet al in staphorst wonen
Hoekse Waardquote:
Ja zit al een meisje uit Oud Beijerland ook hierquote:
Hijz mooi hequote:Op maandag 28 maart 2011 03:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
stok ik pak je terug voor deze
Haha, nou ik ga hier nie weg nie. Tenzij de boel hier onder water dreigt te lopen,misschien dat ik dan wel weg ga.quote:Op maandag 28 maart 2011 03:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja zit al een meisje uit Oud Beijerland ook hierIk heb dr alleen nog familie wonen maar ben zelf naar rdam gevlucht
zal wel meevallenquote:Op maandag 28 maart 2011 03:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Haha, nou ik ga hier nie weg nie. Tenzij de boel hier onder water dreigt te lopen,misschien dat ik dan wel weg ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |