Ik neem aan dat je vrouwelijke maagden zoekt, maar er zijn geen vrouwen op fok.quote:
In de Soviet-Unie hadden vrouwen geen korte pittige kapsels en kapsonesquote:Op maandag 28 maart 2011 01:46 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je vrouwelijke maagden zoekt, maar er zijn geen vrouwen op fok.
Wel op linda.nl maar dat zijn vrouwen die maagd zijn omdat ze totaal niet geefbaar zijn.
Je hebt een PMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Neequote:Op maandag 28 maart 2011 01:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben nog maagd.
Net als iedereen op fok!
Ik kwam ook op fok via de site http://www.foreveralone.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je hebt een PM
Door je moeder worden ontmaagd telt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Nee
Daarom, Bresjnev was baas.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
In de Soviet-Unie hadden vrouwen geen korte pittige kapsels en kapsones
Kerel ik moet altijd lachen om jouquote:Op maandag 28 maart 2011 01:50 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Door je moeder worden ontmaagd telt niet.
Dank je.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:59 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Kerel ik moet altijd lachen om jou
63 jarige man in de kracht van zijn leven hier. Luister niet naar de bovenstaande loser maar stuur een privé bericht naar mij! Voor de eerste persoon die stuurt heb ik wellicht nog snoepjes in mijn baard.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:03 schreef gamezz het volgende:
hallo ik zal mij even voorstellen ik ben een 64 jarige, spontane alleenstaande man en ik zou graag in contact komen met een spontane, jonge, vrolijke meid. postuur doet er verder niet toe. ik ben een echte levensgenieter, heb geen kinderen en woon op een mooie plek. ik ben nog maagd. heb jij zin in een gezellige kennismaking met mij? stuur mij dan een privé bericht
hallo ja de spontane 64 jarige man hier weer ga jij eens weg met je geintjes vrouwen vallen op spontane mannen en niet over snotapen zoals jij die proberen vrouwen met snoep om te kopenquote:Op maandag 28 maart 2011 02:11 schreef Picchia het volgende:
[..]
63 jarige man in de kracht van zijn leven hier. Luister niet naar de bovenstaande loser maar stuur een privé bericht naar mij! Voor de eerste persoon die stuurt heb ik wellicht nog snoepjes in mijn baard.
MENSEN TRAP HIER NIET IN. DIT IS EEN OPLICHTER. IK HEB EEN BERICHT GESTUURD EN DEZE MAN IS HELEMAAL GEEN 64. WAARSCHIJNLIJK IS HIJ NIET EENS MAAGD. PAS OP UW KINDEREN.quote:Op maandag 28 maart 2011 02:17 schreef gamezz het volgende:
[..]
hallo ja de spontane 64 jarige man hier weer ga jij eens weg met je geintjes vrouwen vallen op spontane mannen en niet over snotapen zoals jij die proberen vrouwen met snoep om te kopen
nogmaals heb je interesse stuur mij een privé bericht ik ben spontaan charmant en gezellig
houd van een goed wijntje op zijn tijd en de autosport kan ik ook erg waarderen
ben jij het weer albertoquote:Op maandag 28 maart 2011 02:19 schreef Picchia het volgende:
[..]
MENSEN TRAP HIER NIET IN. DIT IS EEN OPLICHTER. IK HEB EEN BERICHT GESTUURD EN DEZE MAN IS HELEMAAL GEEN 64. WAARSCHIJNLIJK IS HIJ NIET EENS MAAGD. PAS OP UW KINDEREN.
Zal ik dan over een jaar of 10 mijn maagdenvlies laten repareren?quote:Op maandag 28 maart 2011 06:43 schreef trolololo het volgende:
Ikke, oja ik ga DV ook nog een keer ontmaagden
Nouja gewoon neuken danquote:Op maandag 28 maart 2011 06:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Zal ik dan over een jaar of 10 mijn maagdenvlies laten repareren?
Hosselaar hoor, die stijnquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |