Sttttquote:
slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:
hmm daar verpest je het toch weer een beetjequote:Op maandag 28 maart 2011 01:08 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Stttt
Alleen om That Man niet aan te hoeven horen vanavond
Slaap lekker manquote:
Some people sometimes learn, some never do.quote:
hoeveel nieuwe heb je wel niet jhoquote:Op maandag 28 maart 2011 01:10 schreef djkoelkast het volgende:
Hierna de laatste nieuwe jingle voor vanavond.
Ik heb totaal 4 nieuwe gemaakt net.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoeveel nieuwe heb je wel niet jho
Neuh, ik had tijd over.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:11 schreef Stokstaart het volgende:
Koelkast heeft het hele weekend jingles gemaakt?
Ze zijn allemaal al geweestquote:Op maandag 28 maart 2011 01:14 schreef Stokstaart het volgende:
Is die nou al geweest of komt die hierna
op die eerste na zijn ze leuk jaquote:
Staat in je VLC hequote:Op maandag 28 maart 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wie heeft die laatste ingesproken?
Die is het leukste.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
op die eerste na zijn ze leuk ja
oh ik kijk nooit naar mijn vlcquote:
Als je hem minimaliseert komt er steeds een ballonnetje die het zegtquote:Op maandag 28 maart 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh ik kijk nooit naar mijn vlc
ja dat heb ik maar ik let er nooit opquote:Op maandag 28 maart 2011 01:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je hem minimaliseert komt er steeds een ballonnetje die het zegt
Nederlands fabrikaatquote:
Heb je meteen weer een goed onderwerp voor in je talkshow tochquote:Op maandag 28 maart 2011 01:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nee ik vind hem echt kut.
krijg een beetje het.. we nemen knetter lekker in de zeik gevoel
en nog meer materiaal gaan aangeven zeker? zou me daar een portie gek zijnquote:Op maandag 28 maart 2011 01:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb je meteen weer een goed onderwerp voor in je talkshow toch
Popjequote:
De teksten had ik al heel lang liggen hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
krijg gewoon zin om tim op te bellen en hem uit te schelden
ik vind hem niet leukquote:Op maandag 28 maart 2011 01:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De teksten had ik al heel lang liggen hoorWaarschijnlijk weet hij het niet eens meer
Ik heb er alleen dit weekend pas jingles van gemaakt.
Komt wel goed schatje.quote:
mag ik godver ook eens een keer? ik hoef toch verdorie niet alles van onzinradio leuk te vindenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:19 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje.
Wie is hier nu een dramaqueen
Vakantie is vakantiequote:
jwelquote:Op maandag 28 maart 2011 01:19 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, toch niet de enige echte... klinkerbotsing??
Hoi Popjequote:
Kliboquote:Op maandag 28 maart 2011 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jwel
Wat is er met knettertje??
Weet niet, net was alles nog goed volgens mijquote:Op maandag 28 maart 2011 01:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
jwel
Wat is er met knettertje??
Blijf thuis, maar ik vermaak mequote:Op maandag 28 maart 2011 01:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Vakantie is vakantie
en ga je nog weg of lekker thuis?
quote:Op maandag 28 maart 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik godver ook eens een keer? ik hoef toch verdorie niet alles van onzinradio leuk te vinden
quote:
Zuig jij niet hard dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mag ik godver ook eens een keer? ik hoef toch verdorie niet alles van onzinradio leuk te vinden
Monopoly weet het toch?quote:
Wat dan?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:22 schreef humorduck28 het volgende:
Valt wel op dat ik een plaatje aangevraagd had.. ligt toch niet aan mij hoop ik..
Dragems wist laatst zelfs alles in detail te vertellen over de ontmaagding van Knetter. Die is dus waarschijnlijk behoorlijk goed ingelichtquote:
dragems kan alleen maar dromen en op zijn duim zuigenquote:Op maandag 28 maart 2011 01:24 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dragems wist laatst zelfs alles in detail te vertellen over de ontmaagding van Knetter. Die is dus waarschijnlijk behoorlijk goed ingelicht
Slaap lekkerquote:
Half 2quote:Op maandag 28 maart 2011 01:28 schreef humorduck28 het volgende:
Is het al half 1 ? zoh, dan mot ik aardig naar bed toe, half 5 gaat mn wekker wederom.
dit jaquote:
Ik wist dus niet of mijn Iphone automatisch gesynchroniseerd hadquote:Op maandag 28 maart 2011 01:31 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dit javandaag de hele dag al in de war
was veulste laat thuis omdat mijn broertje en ik de klokken in emmen niet geloofden en onze eigen telefoon wel
![]()
resultaat, pas eten koken om 7 uur
Huh ik weet nergens van voor de veranderingquote:Op maandag 28 maart 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Stokstaart jij rotzak![]()
damn dit blijft gewoon het geilste nummer ever
jouw naam staat erbijquote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Huh ik weet nergens van voor de verandering
Als het maar niks met likken is anders flipt Knetter helemaalquote:Op maandag 28 maart 2011 01:32 schreef djkoelkast het volgende:
Er komen nog 2 kwaliteitsverzoekjes van mijn hand met kwaliteitsreden, dus lees die vooral![]()
Trusten![]()
Nee.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als het maar niks met likken is anders flipt Knetter helemaal
Zal Carooltje wel rotgeintjes met ons uithalenquote:
aaah we staan weer tegen over elkaar in smaakquote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee.
En zeker niet zoiets als nu, want dat is echt om te janken zo slecht
Omdat het niet 8-bit is zekerquote:Op maandag 28 maart 2011 01:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee.
En zeker niet zoiets als nu, want dat is echt om te janken zo slecht
jaaa tuurlijk geef mij maar weer de schuldquote:Op maandag 28 maart 2011 01:34 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Zal Carooltje wel rotgeintjes met ons uithalen
Maar dat geeft niet, je blijft een topuserquote:Op maandag 28 maart 2011 01:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah we staan weer tegen over elkaar in smaak
Ik zie je voor zulke dingen aan ouwe.quote:Op maandag 28 maart 2011 01:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tuurlijk. Ik luister ook echt de hele dag alleen maar 8-bit muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |