quote:Op maandag 11 april 2011 00:27 schreef JJH het volgende:
Ik vroeg me serieus af hoe die witte paintjob uit zou pakken, nice!
Ga je hem deze zomer nog rijdend krijgen denk je?
op pagina 1 zie je hem nog in het zwart, ik kan mooi foto's makenquote:Op maandag 11 april 2011 00:41 schreef Sounddragon het volgende:
Mooi projekt, goed aangepakt so far, alleen ben ik meer een zwart-man; ik vond hem in het zwart ernstig veel dikker, maar jij blijkbaar niet![]()
Een oud collega van me had/heeft zo'n ding in het kanariegeel, was hij ook altijd aan aan het prutsen en knutselen qua werktijd; mooie bakken
Ik zat aan het begin van je repo al te kwijlen op hoe mooi die rode achterlichten stonden in die zwarte bak, en had een licht WTF momentje toen ik las dat hij wit ging worden, maar ik oordeel pas als hij af is, zo zie je nog te weinig vind ikquote:Op maandag 11 april 2011 00:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
heb eerst een zwarte honda gehad, toen weer een zwarte honda, en nu een zwarte mr2, die wit is geworden ... vind het erg goed uitgepakt. Moet eerlijk zeggen, twijfelde heel heel erg om hem gewoon zwart te maken.. maar toch
in wit komen sommige lijnen veel beter uit, mits hij wordt strakgemaakt.. wat nu ook is gebeurd![]()
bedankt iig!
haha, hee kappen nou! straks baal ik nogquote:Op maandag 11 april 2011 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zat aan het begin van je repo al te kwijlen op hoe mooi die rode achterlichten stonden in die zwarte bak, en had een licht WTF momentje toen ik las dat hij wit ging worden, maar ik oordeel pas als hij af is, zo zie je nog te weinig vind ik![]()
Ik heb ook wel een witte auto gehad vroeger, en ik vond het toen ook mooi, maar ik vind zwart eigenlijk op elke auto dé überkleur
Het is ook een mooie auto (model).quote:Op zondag 10 april 2011 14:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Gozer... Deze mr2 is nu al 3 jaar in mijn bezit, en heb waarschijnlijk al meer auto's gehad dan je had durven denken ( helaas ik zelf ook vrees ik ) waar ik geregeld bij elke keer dat ik er 1 bezat een motor in heb geswapped.
Vreemd. alle toyota's van na 1988 zijn verzinkt. Zoveel roest móet haast met iets van schade te maken hebben, of op zijn minst met verwaarloosd onderhoud. Dat laatste is heel logisch bij dit soort auto's.quote:Ik ken de Mr2 heel goed, en nee.. elk model zuigt en elk model is evenveel werk.. want ze roesten allemaal, denk je van niet, heb je pech.. dat doen ze wel. Tenzij hij al eerder is opgelapt.
niets 'dus'. je zei dat er NU een 2.0 16v in zat en dat je een 3S-GTE erin wilde zetten. Dat suggereert dat de gte géén 2.0 16v is. dat is het natuurlijk wel. Welke generatie heb je gekocht?quote:en ja, de 3sgte is een 16 klepper.. dus? Die heb ik al 1 aangeschaft.. en komt er volgend jaar in. Ik snap je probleem niet zo. De Tein rijd ik nu ook al een jaar of anderhalf mee, en doet het prima.. als je het gewoon goed verzorgd is er geen vliegroest.
Nou ja stickertuning ging wat te ver OKquote:En stickertuning? Je noemt dit godganse kut project stickertuning? Zou je adviseren het topic nog eens door te lezen alvorens een achterlijke one-liner als deze eruit te gooien.
En wat je advies betreft, op basis van hoe jij praat denk ik dat je sociale issues hebt meneer Auto god.
thanks.. hij gaat nog terug naar de spuiter. ze gaan hem helemaal polijsten, om kleine dingetjes weg te halen en voor wat meer glans.. maakt het af zeg maar. en betreft de koplampen.. daar komen uiteraard nog lijsten omheen !quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Barcaconia het volgende:
Echt een ontzettend gaaf resultaat van de spuiter. Ik vind de kleur ook heel mooi.
Koplampen wel ontzettend lelijk, komen daar nog lijsten omheen oid? Anders hoop ik dat je vaker met koplampen omlaag rijdt
Ik heb een fiat 600 in die kleur, vandaar dat ik het zo mooi vindquote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
thanks.. hij gaat nog terug naar de spuiter. ze gaan hem helemaal polijsten, om kleine dingetjes weg te halen en voor wat meer glans.. maakt het af zeg maar. en betreft de koplampen.. daar komen uiteraard nog lijsten omheen !![]()
maar de kleur! ja ik ben er ook echt heel erg blij meede kleur van de Fiat500
![]()
ik moet enkel eerst stroom hebben voordat ik de koplampen omlaag krijgen er zit nog geen accu in. moet ik morgen maar eens gaan halen ja
nee i sar je niet. ik zie alle foto's maak je niet druk.quote:Op maandag 11 april 2011 22:23 schreef Pumatje het volgende:
enkel lederen stoelen en nepcarbon.. kun je een hele boel foto's neit zien of ben je nu expres aan het sarren?
een integraquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Anne het volgende:
Nee. Ik vind dat wit niet mooi. Je had beter een Integra kunnen kopen.
voor de ct20 zijn leuke hybrids te koop als je de weg weetquote:Op dinsdag 12 april 2011 04:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Vet apparaat man! Heeft wel een dikke fohn nodig.
je weet dat in japan het stuur aan de andere kant zit he. en dat je de motor dus andersom in moet bouwenquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Pumatje het volgende:
E-keur.. geen ideeniets mee te maken.. verwissel ze wel als ik naar de APK moet.
het is idd beeeetje creme.. zoals ik al zei.. de fiat500 draagt deze origineel.
En betreft de reacties.. ik hoef echt niet enkel hulde. maar ook al zou dit onderhoud zijn. Ik denk niet dat daar iets mis mee is...de motor pak ik volgend jaar aan. de 3sgte die erin komt, komt uit een japanse mr2!
Sjongejonge, Wat ben jij een vervelend opdringerig mannetje zeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je weet dat in japan het stuur aan de andere kant zit he. en dat je de motor dus andersom in moet bouwen
Weet je nou al welke generatie je hebt? en geen LSD bak er bij begrijp ik ?
zijn dingen om serieus over na te denken.
ben even druk deze week, vanwege mijn werkquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef MMaddict het volgende:
En voor 400 Pond heb je trouwens een nieuwe LSD via woodsport...
Pumatje, goedwerk.
Ben alleen niet zo gek van in de buitenlucht lassen, veel vervuiling in je bad op die manier (wind) een gaatje kan nog niet zoveel kwaad maar je dorpels gaan zo wel sneller weer roesten.
Hangt af van het werk dat de spuiter moet doen.... en welke spuiterquote:Op zondag 17 april 2011 11:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd naar de kosten van de spuiter voor zoiets
Oh, dat is opzich nog wel te doen!quote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef MMaddict het volgende:
[..]
Hangt af van het werk dat de spuiter moet doen.... en welke spuiter
Als je zelf demonteert en hermonteert en voor schuurt etc... dan kan het voor 700-800 euro...
Als je alles uitbesteed moet je minimaal aan zo'n 2000 euro denken.
Edit: Dat is trouwens exclusief enginebay en interieur, die 2000 euro.
errr.. nee.quote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef MMaddict het volgende:
[..]
Hangt af van het werk dat de spuiter moet doen.... en welke spuiter
Als je zelf demonteert en hermonteert en voor schuurt etc... dan kan het voor 700-800 euro...
Als je alles uitbesteed moet je minimaal aan zo'n 2000 euro denken.
Edit: Dat is trouwens exclusief enginebay en interieur, die 2000 euro.
Kan makkelijk goedkoper. Ik heb laatst een auto laten spuiten die ik zelf kaal en strakgemaakt heb voor 1500 euro. Van binnen en van buiten ook motorruimte en kofferbak.quote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
errr.. nee.
ik denk niet dat je een fatsoenlijk kwalitatieve laklaag krijgt, met die bedragen.
zet overal maar minimaal 1000 euro voor..
dat van mij kostte om en nabij 2500-3000 euro qua spuiten, en ik heb zelf alles gede en monteerd en er zit een nieuwe voorruit bij.
Voor binnen en buiten, Mmaddict had het alleen over buiten. 2 kanten spuiten is 2 keer die prijs.quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Pumatje het volgende:
dat is al weer 700 euro meer dan dat wat Mmaddict zei.
en zo zijn er onderlingen verschillen..
en als je het zwart laat doen, zullen die prijzen wat sneller gelden. En spuitwerk zwart laten doen, doe ik liever niet. Ik wil jarenlange garantie op de lak en het werk.
maar nu genoeg over prijzen..
Laten we hopen dat het dialect isquote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef Oksel het volgende:
Tering wat een werk.
Buurjongen had ooit een MR2 Turbo, dat ding ging als 'n jekker..
nee, ik heb dit setje al 2 jaar..quote:Op maandag 2 mei 2011 07:56 schreef Barcaconia het volgende:
Zitten er niet verschillende sterkte/lengte veren bij met verschil tussen voor en achter? Gewoon niet goed gemonteerd misschien.
juist... exact.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Barcaconia het volgende:
Je kunt je set al 2 jaar hebben, als je de achterveren ineens voor monteert krijg je dit probleem toch.
Maar ik begrijp dus dat dit niet zo is? Draagarmen kunnen het ook niet zijn,, de veren in volledig omhoog gestelde staat kunnen de auto gewoon niet optillen blijkbaar (mits goed gemonteerd dus...).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |