voor de ct20 zijn leuke hybrids te koop als je de weg weetquote:Op dinsdag 12 april 2011 04:25 schreef Straatcommando. het volgende:
Vet apparaat man! Heeft wel een dikke fohn nodig.
je weet dat in japan het stuur aan de andere kant zit he. en dat je de motor dus andersom in moet bouwenquote:Op maandag 11 april 2011 23:32 schreef Pumatje het volgende:
E-keur.. geen ideeniets mee te maken.. verwissel ze wel als ik naar de APK moet.
het is idd beeeetje creme.. zoals ik al zei.. de fiat500 draagt deze origineel.
En betreft de reacties.. ik hoef echt niet enkel hulde. maar ook al zou dit onderhoud zijn. Ik denk niet dat daar iets mis mee is...de motor pak ik volgend jaar aan. de 3sgte die erin komt, komt uit een japanse mr2!
Sjongejonge, Wat ben jij een vervelend opdringerig mannetje zeg.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:29 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
je weet dat in japan het stuur aan de andere kant zit he. en dat je de motor dus andersom in moet bouwen
Weet je nou al welke generatie je hebt? en geen LSD bak er bij begrijp ik ?
zijn dingen om serieus over na te denken.
ben even druk deze week, vanwege mijn werkquote:Op zaterdag 16 april 2011 22:18 schreef MMaddict het volgende:
En voor 400 Pond heb je trouwens een nieuwe LSD via woodsport...
Pumatje, goedwerk.
Ben alleen niet zo gek van in de buitenlucht lassen, veel vervuiling in je bad op die manier (wind) een gaatje kan nog niet zoveel kwaad maar je dorpels gaan zo wel sneller weer roesten.
Hangt af van het werk dat de spuiter moet doen.... en welke spuiterquote:Op zondag 17 april 2011 11:52 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ben eigenlijk benieuwd naar de kosten van de spuiter voor zoiets
Oh, dat is opzich nog wel te doen!quote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef MMaddict het volgende:
[..]
Hangt af van het werk dat de spuiter moet doen.... en welke spuiter
Als je zelf demonteert en hermonteert en voor schuurt etc... dan kan het voor 700-800 euro...
Als je alles uitbesteed moet je minimaal aan zo'n 2000 euro denken.
Edit: Dat is trouwens exclusief enginebay en interieur, die 2000 euro.
errr.. nee.quote:Op zondag 17 april 2011 12:17 schreef MMaddict het volgende:
[..]
Hangt af van het werk dat de spuiter moet doen.... en welke spuiter
Als je zelf demonteert en hermonteert en voor schuurt etc... dan kan het voor 700-800 euro...
Als je alles uitbesteed moet je minimaal aan zo'n 2000 euro denken.
Edit: Dat is trouwens exclusief enginebay en interieur, die 2000 euro.
Kan makkelijk goedkoper. Ik heb laatst een auto laten spuiten die ik zelf kaal en strakgemaakt heb voor 1500 euro. Van binnen en van buiten ook motorruimte en kofferbak.quote:Op zondag 17 april 2011 22:17 schreef Pumatje het volgende:
[..]
errr.. nee.
ik denk niet dat je een fatsoenlijk kwalitatieve laklaag krijgt, met die bedragen.
zet overal maar minimaal 1000 euro voor..
dat van mij kostte om en nabij 2500-3000 euro qua spuiten, en ik heb zelf alles gede en monteerd en er zit een nieuwe voorruit bij.
Voor binnen en buiten, Mmaddict had het alleen over buiten. 2 kanten spuiten is 2 keer die prijs.quote:Op zondag 17 april 2011 22:23 schreef Pumatje het volgende:
dat is al weer 700 euro meer dan dat wat Mmaddict zei.
en zo zijn er onderlingen verschillen..
en als je het zwart laat doen, zullen die prijzen wat sneller gelden. En spuitwerk zwart laten doen, doe ik liever niet. Ik wil jarenlange garantie op de lak en het werk.
maar nu genoeg over prijzen..
Laten we hopen dat het dialect isquote:Op maandag 18 april 2011 22:25 schreef Oksel het volgende:
Tering wat een werk.
Buurjongen had ooit een MR2 Turbo, dat ding ging als 'n jekker..
nee, ik heb dit setje al 2 jaar..quote:Op maandag 2 mei 2011 07:56 schreef Barcaconia het volgende:
Zitten er niet verschillende sterkte/lengte veren bij met verschil tussen voor en achter? Gewoon niet goed gemonteerd misschien.
juist... exact.quote:Op maandag 2 mei 2011 16:37 schreef Barcaconia het volgende:
Je kunt je set al 2 jaar hebben, als je de achterveren ineens voor monteert krijg je dit probleem toch.
Maar ik begrijp dus dat dit niet zo is? Draagarmen kunnen het ook niet zijn,, de veren in volledig omhoog gestelde staat kunnen de auto gewoon niet optillen blijkbaar (mits goed gemonteerd dus...).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |