quote:Op maandag 11 april 2011 00:27 schreef JJH het volgende:
Ik vroeg me serieus af hoe die witte paintjob uit zou pakken, nice!
Ga je hem deze zomer nog rijdend krijgen denk je?
op pagina 1 zie je hem nog in het zwart, ik kan mooi foto's makenquote:Op maandag 11 april 2011 00:41 schreef Sounddragon het volgende:
Mooi projekt, goed aangepakt so far, alleen ben ik meer een zwart-man; ik vond hem in het zwart ernstig veel dikker, maar jij blijkbaar niet![]()
Een oud collega van me had/heeft zo'n ding in het kanariegeel, was hij ook altijd aan aan het prutsen en knutselen qua werktijd; mooie bakken
Ik zat aan het begin van je repo al te kwijlen op hoe mooi die rode achterlichten stonden in die zwarte bak, en had een licht WTF momentje toen ik las dat hij wit ging worden, maar ik oordeel pas als hij af is, zo zie je nog te weinig vind ikquote:Op maandag 11 april 2011 00:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
heb eerst een zwarte honda gehad, toen weer een zwarte honda, en nu een zwarte mr2, die wit is geworden ... vind het erg goed uitgepakt. Moet eerlijk zeggen, twijfelde heel heel erg om hem gewoon zwart te maken.. maar toch
in wit komen sommige lijnen veel beter uit, mits hij wordt strakgemaakt.. wat nu ook is gebeurd![]()
bedankt iig!
haha, hee kappen nou! straks baal ik nogquote:Op maandag 11 april 2011 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik zat aan het begin van je repo al te kwijlen op hoe mooi die rode achterlichten stonden in die zwarte bak, en had een licht WTF momentje toen ik las dat hij wit ging worden, maar ik oordeel pas als hij af is, zo zie je nog te weinig vind ik![]()
Ik heb ook wel een witte auto gehad vroeger, en ik vond het toen ook mooi, maar ik vind zwart eigenlijk op elke auto dé überkleur
Het is ook een mooie auto (model).quote:Op zondag 10 april 2011 14:53 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Gozer... Deze mr2 is nu al 3 jaar in mijn bezit, en heb waarschijnlijk al meer auto's gehad dan je had durven denken ( helaas ik zelf ook vrees ik ) waar ik geregeld bij elke keer dat ik er 1 bezat een motor in heb geswapped.
Vreemd. alle toyota's van na 1988 zijn verzinkt. Zoveel roest móet haast met iets van schade te maken hebben, of op zijn minst met verwaarloosd onderhoud. Dat laatste is heel logisch bij dit soort auto's.quote:Ik ken de Mr2 heel goed, en nee.. elk model zuigt en elk model is evenveel werk.. want ze roesten allemaal, denk je van niet, heb je pech.. dat doen ze wel. Tenzij hij al eerder is opgelapt.
niets 'dus'. je zei dat er NU een 2.0 16v in zat en dat je een 3S-GTE erin wilde zetten. Dat suggereert dat de gte géén 2.0 16v is. dat is het natuurlijk wel. Welke generatie heb je gekocht?quote:en ja, de 3sgte is een 16 klepper.. dus? Die heb ik al 1 aangeschaft.. en komt er volgend jaar in. Ik snap je probleem niet zo. De Tein rijd ik nu ook al een jaar of anderhalf mee, en doet het prima.. als je het gewoon goed verzorgd is er geen vliegroest.
Nou ja stickertuning ging wat te ver OKquote:En stickertuning? Je noemt dit godganse kut project stickertuning? Zou je adviseren het topic nog eens door te lezen alvorens een achterlijke one-liner als deze eruit te gooien.
En wat je advies betreft, op basis van hoe jij praat denk ik dat je sociale issues hebt meneer Auto god.
thanks.. hij gaat nog terug naar de spuiter. ze gaan hem helemaal polijsten, om kleine dingetjes weg te halen en voor wat meer glans.. maakt het af zeg maar. en betreft de koplampen.. daar komen uiteraard nog lijsten omheen !quote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Barcaconia het volgende:
Echt een ontzettend gaaf resultaat van de spuiter. Ik vind de kleur ook heel mooi.
Koplampen wel ontzettend lelijk, komen daar nog lijsten omheen oid? Anders hoop ik dat je vaker met koplampen omlaag rijdt
Ik heb een fiat 600 in die kleur, vandaar dat ik het zo mooi vindquote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef Pumatje het volgende:
[..]
thanks.. hij gaat nog terug naar de spuiter. ze gaan hem helemaal polijsten, om kleine dingetjes weg te halen en voor wat meer glans.. maakt het af zeg maar. en betreft de koplampen.. daar komen uiteraard nog lijsten omheen !![]()
maar de kleur! ja ik ben er ook echt heel erg blij meede kleur van de Fiat500
![]()
ik moet enkel eerst stroom hebben voordat ik de koplampen omlaag krijgen er zit nog geen accu in. moet ik morgen maar eens gaan halen ja
nee i sar je niet. ik zie alle foto's maak je niet druk.quote:Op maandag 11 april 2011 22:23 schreef Pumatje het volgende:
enkel lederen stoelen en nepcarbon.. kun je een hele boel foto's neit zien of ben je nu expres aan het sarren?
een integraquote:Op maandag 11 april 2011 23:33 schreef Anne het volgende:
Nee. Ik vind dat wit niet mooi. Je had beter een Integra kunnen kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |