Nee, niet altijd, er is wel een categorie die sws afvalt. Te jong, te oud, te familie.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar echt altijd ook? Want ik vraag het me nu dus alweer bij jou af.
Iedere keer als ik dit besprak met een vrouw, moesten zij wel beamen dat zij het zich niet bij iedere man afvroegen, en waren ze helemaal verbaasd (of zelfs half geshockeerd) bij de notie dat dit bij mannen dus altijd even door het hoofd gaat.
Nou eigenlijk loog ik, want in het geval van Co wist ik het al.quote:
Het gaat om die eerste split second idd. En ik kan me ook bedenken dat ik er niet aan moet denken om met betrokkene de bedroom mamba te moeten doen, maar dan heb ik er dus wel over nagedacht.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef conleche het volgende:
Nee, niet altijd, er is wel een categorie die sws afvalt. Te jong, te oud, te familie.
En het is niet altijd heel bewust dat ik het me afvraag. Het is gewoon duidelijk vanaf moment 1 dat het er niet inzit. Of dat het duidelijk is dat het in beginsel zou kunnen en in dat laatste geval kan het ook nog naar nee worden bijgesteld, als zo iemand dom lult, of iets anders afknapperigs over zich heeft.
Ben jij die anonieme_fokker steeds?quote:En als ik met iemand op FOK! woorden uitwissel vraag ik het me niet af. Misschien als ik daarna in zijn fobo kijk wel.
Hoewel ik natuurlijk nieuwsgierig ben naar het verdict, zal ik er niet naar vragen, want als je het kwijt wilde, had je het al wel gezegd, je bent tenslotte geen wijf.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:45 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou eigenlijk loog ik, want in het geval van Co wist ik het al.
[..]
Het gaat om die eerste split second idd. En ik kan me ook bedenken dat ik er niet aan moet denken om met betrokkene de bedroom mamba te moeten doen, maar dan heb ik er dus wel over nagedacht.
[..]
Ben jij die anonieme_fokker steeds?
Ik ben natuurlijk kei mysterieus. Maar je hebt geen reden voor eventuele ongerustheid. [dit wilde ik nog even ondersteunen middels een passende smiley, maar dan loop ik het gevaar dat het weer zo tacky en corny wordt.]quote:Op maandag 28 maart 2011 10:55 schreef conleche het volgende:
Hoewel ik natuurlijk nieuwsgierig ben naar het verdict, zal ik er niet naar vragen, want als je het kwijt wilde, had je het al wel gezegd, je bent tenslotte geen wijf.
Wederom die mysteriousness, uiteraard.quote:En nee, ik ben niet de anonieme fokker! Ik zou niet durven. Er was in jouw fobo niet veel te zien toch? Ik ga direct even kijken, of ik me vergis. brb.
Je zocht deze ->quote:Op maandag 28 maart 2011 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
Ik ben natuurlijk kei mysterieus. Maar je hebt geen reden voor eventuele ongerustheid. [dit wilde ik nog even ondersteunen middels een passende smiley, maar dan loop ik het gevaar dat het weer zo tacky en corny wordt.]
Maar als zij zou willen.. zou je haar dan doen?quote:Op maandag 28 maart 2011 11:29 schreef Northside het volgende:
Ja, kan, ervaringsdeskundige. Ik ben niet gay, zij is wel lekker, en toch zijn we al 15 jaar probleemloos vrienden.
Altijdquote:
Precies. De crux zit tussen willen en moeten. Het feit dat een man er niet naar handelt betekent niet dat hij niet zou willen, mits er aan bepaalde randvoorwaarden voldaan wordt (zij is lekker, hij is vrijgezel, geen of kleine kans op gezeur achteraf en nog zo een paar..).quote:Op maandag 28 maart 2011 11:12 schreef Canillas het volgende:
Lijkt wel alsof de meesten het idee hebben dat wanneer er iets van ''spanning'' tussen 2 personen is daar ook meteen iets mee moet gebeuren, of het bepaald moet zijn voor hoe ze met elkaar omgaan; een persoon voelt ''iets'' en dus moet er dit of dat gebeuren. Dat moeten gedeelte is volgens mij niet helemaal waar.
Hoezo 'volgens mannen niet'? Wat een onzin...natuurlijk weet je wel of je het op iemand zou kunnen of niet, (alsof vrouwen niet net zo goed die split-second afweging maken) maar het is helemaal niet zo moeilijk om daar niets mee te doen en gewoon vrienden met iemand te zijn...de rest is loze stoerdoenerij...quote:Op maandag 28 maart 2011 11:42 schreef AgLarrr het volgende:
Volgens mannen niet, volgens vrouwen wel, ergo: het kan dus niet. Zie 100.000 vorige topics, de ladder-theory of de fameuze scene uit "when Harry met Sally".
Ik heb geen vrouwelijke vrienden die ik niet zou kunnen doen. Het feit ik ze kon (en kan!) doen was de enige aanleiding om überhaupt met ze in gesprek te raken. Vrouwen die ik niet aantrekkelijk vind laat ik -m.u.v. standaard sociaal en beleefdheidsverkeer- links liggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 11:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Hoezo 'volgens mannen niet'? Wat een onzin...natuurlijk weet je wel of je het op iemand zou kunnen of niet, (alsof vrouwen niet net zo goed die split-second afweging maken) maar het is helemaal niet zo moeilijk om daar niets mee te doen en gewoon vrienden met iemand te zijn...de rest is loze stoerdoenerij...
ik zie dat jij het durft te beweren jaquote:Op maandag 28 maart 2011 11:47 schreef AgLarrr het volgende:
Ik heb geen vrouwelijke vrienden die ik niet zou kunnen doen. Het feit ik kon (en kan!) doen was de enige aanleiding om überhaupt met ze in gesprek te raken. Vrouwen die ik niet aantrekkelijk vind laat ik -m.u.v. standaard sociaal en beleefdheidsverkeer- links liggen.
Ik durf te beweren dat dit voor veel, zo niet alle, hetero mannen net zo geldt.
Nee dus.quote:Op maandag 28 maart 2011 12:17 schreef STING het volgende:
Ja, zolang er maar van beide kanten geen seksuele aantrekkingskracht is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |