Oh, ze hebben dat ene hitje van Louisemuts uit de kluizen gehaald om te laten zien dat ze echt niet zomaar in de jury zitquote:Op zaterdag 2 april 2011 20:06 schreef Cee het volgende:
'The look is a big distraction. It's dated.'
ZEGT CISCO. Hij van de Flava Flav kettingen en de soulglo-krullen. Pot, meet kettle.
Eentje waar ze danst -- en hoe! Daar heb je niet van terug he!quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:07 schreef Malahide het volgende:
[..]
Oh, ze hebben dat ene hitje van Louisemuts uit de kluizen gehaald om te laten zien dat ze echt niet zomaar in de jury zit.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:16 schreef Cee het volgende:
Wisten jullie dat Arlene volgende maand 68 wordt?
Ai papi!quote:
Ik kan niet meer kijken want ik heb 2 dingen ingesteld om op te nemen en m'n dvr conflicteert met het derde programma (SYTYCD) dat ik wil kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:24 schreef Malahide het volgende:
Ik wil telkens iets typen maar dan zijn er al weer drie mensen voorbij gekomen
Nigel gaat cutten!
TOMMY? Tommy de Alaskaan die een Scandiaviër is?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:26 schreef Malahide het volgende:
Er zijn drie kneuzen gecut na de solo's en nu gaan ze hiphoppen.
En Tommy van vorig jaar stond er bij![]()
* fap fap fap*quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
TOMMY? Tommy de Alaskaan die een Scandiaviër is?
*zap zap zap waarom kan ik niet zappen*
Wie moet ik op zijn/haar bek rammen voor je?quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Heb maar met een half oog zitten kijken. Was te druk tegelijkertijd met een discussie voeren
.
Bedankt voor de updates, Mallie.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Malahide het volgende:
Volgende week: Sean Cheesman als gastchoreograafen Top 20 chosen.
En nu is't al weer voorbij.
Weet je wat het lullige is, m'n papieren gids heeft ook 10 over 8 tot 10 over 9 staan. Dus je moet wel de site van BBC in de gaten houden.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Pheno het volgende:
Kan ik een herinnerings-pm instellen om het volgende week niet te missen?
quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Bedankt voor de updates, Mallie.Volgende week ben ik er helaas niet bij, dan zit ik met Mickey Mouse oren op in de Indiana Jones.
Homohaat??quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Wie moet ik op zijn/haar bek rammen voor je?
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 2 april 2011 20:42 schreef Tha_Erik het volgende:
I know, maar ik ben een stier en hij is de rode lap. Ik moet er op af en kan pas stoppen als ie kapot is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |