ja dat wel, maar dan is het zonde van de boom daar had iemand met zijn golfje nog omheen kunnen vouwenquote:
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef densmee het volgende:
[..]
ja dat wel, maar dan is het zonde van de boom daar had iemand met zijn golfje nog omheen kunnen vouwen
quote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef densmee het volgende:
[..]
ja dat wel, maar dan is het zonde van de boom daar had iemand met zijn golfje nog omheen kunnen vouwen
Kwam jij die TV nog halen?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je onderhand niet beter een Niva carrosserie op een Landcruiser chassis pas maken?
nu is er weer werk voor jouquote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef densmee het volgende:
[..]
Je link doet het niet.quote:
plat zagen stelt niet veel voor, maar het verlies van die boom wel. het is toch zonde dat een bmw daarop rijd er zijn auto's en vooral hun bestuurders die dat veel meer waard zijnquote:
Ik zou "wordt donateur" nķg iets groter maken. Dan valt het beter op en het leest zo lekker makkelijkquote:
dat staat er niet.quote:Op maandag 28 maart 2011 21:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik zou "wordt donateur" nķg iets groter maken. Dan valt het beter op en het leest zo lekker makkelijk [ afbeelding ]
oe wat is het dan moeilijk om niks te zeggen over tuperwarequote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee dan worden zijn handjes vies....dat is toch bah!
die flapdrol werkt op 300 meter bij mijn baas vandaan, en we beginnen om dezelfde tijdquote:Op maandag 28 maart 2011 21:29 schreef densmee het volgende:
[..]
oe wat is het dan moeilijk om niks te zeggen over tuperware
plastic brand goed hoorquote:Op maandag 28 maart 2011 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die flapdrol werkt op 300 meter bij mijn baas vandaan, en we beginnen om dezelfde tijd
dan is hij er toch op vooruit gegaanquote:Op maandag 28 maart 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij heeft dat witte stronthok verkocht, rijdt nu in en blauwe bishi, zonder plastic
Nee, maar als je onderdelen nodig hebt kan je er eenvoudiger aan komen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef densmee het volgende:
[..]
zo dan zijn niet alleen de assen, vbak en tbak onbetrouwbaar maar de motor ook inderdaad
Lees mijn quote.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |