Ik dacht dat koelvloeistof groen wasquote:Op maandag 28 maart 2011 20:13 schreef Cucumissativus het volgende:
Da's koelvloeistof, de radiator zal wel lek zijn.
Ik kan uit ervaring zeggen dat het spul rood is als het onder je auto ligt (ook al het erin gaat trouwens).quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ik dacht dat koelvloeistof groen wasHet ruikt overigens wel olieachtig btw en is ietwat vettig
Ai, klinkt niet best dus. Wat gaat zoiets wel niet kosten?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Executioner het volgende:
Versnellingsbakolie of stuurbekrachtingsolie gok ik zo...
Ja, als je met je hoofd onder de motorkap staat, lijkt het linksonder vandaan te komenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Dennis101 het volgende:
Heb je al gekeken waar het onder je auto ligt/waar het vandaan komt?
Het kan een slangetje van een paar euro zijn, of een nieuwe radiator van 150 euro.....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Djeez het volgende:
[..]
Ai, klinkt niet best dus. Wat gaat zoiets wel niet kosten?
Juist, 100% zeker 1 van die 2.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef Executioner het volgende:
Versnellingsbakolie of stuurbekrachtingsolie gok ik zo...
Dus straks schakelt of stuurt hij niet meer. Zou het een keerrinkje kunnen zijn of is er veel meer kapot?quote:
Hoe moeten wij dat nou weten? Maar nogmaals, heb je al eens gekeken waar het ongeveer vandaan komt?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dus straks schakelt of stuurt hij niet meer. Zou het een keerrinkje kunnen zijn of is er veel meer kapot?
De boardcomputer van mijn BMW gaf ook weleens aan Kühlmittel Prüfen, maar dat heb ik nooit zo letterlijk genomen.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef loveli het volgende:
Als het zoetig smaakt is het koelvloeistof. Proost.
keerring in vbak is altijd kut of de motor moet er makkelijk af kunnenquote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Dus straks schakelt of stuurt hij niet meer. Zou het een keerrinkje kunnen zijn of is er veel meer kapot?
Auto staat nu al enkele dagen stil en lekt nog steedsquote:Op maandag 28 maart 2011 20:22 schreef Cucumissativus het volgende:
Lekt het ook als de auto uren stil staat, of alleen als de motor net warm is geweest?
Nee, gewoon een schakelbakquote:Op maandag 28 maart 2011 20:24 schreef Snackie017 het volgende:
Is het trouwens een automaat TS ? als ik me niet vergis is ATF namelijk vaak wel rood en normale versnellingsbak olie niet.
Als het je rembekrachtigingscylinder is, dan blijft hij wel sturen, maar je zal bij het inparkeren een heel interessant geknars horen...Een nieuwe cylinder is 300 euro als ik me goed herinner. Maar je kan mazzel hebben, en het kan ook een lekkende slang zijn....garage!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:19 schreef Djeez het volgende:
[..]
Edit.quote:Op maandag 28 maart 2011 20:56 schreef Q-Festival het volgende:
Zou makkelijk rembekrachtigings olie kunnen zijn kijk daar eens naar.
Op mijn werk worden mijn handen dagelijks vies, dus daar ben ik niet bang voorquote:Op maandag 28 maart 2011 21:27 schreef OxygeneFRL het volgende:
Nee dan worden zijn handjes vies....dat is toch bah!
Zou het?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:54 schreef Djeez het volgende:
Het potje voor de stuurbekrachtiging is overigens leeg, dus ik vermoed dat het daar ergens aan ligt
Koelvloeistof bestaat toch echt in meerdere kleuren....quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik kan uit ervaring zeggen dat het spul rood is als het onder je auto ligt (ook al het erin gaat trouwens).
een 1.6 die op diesel loopt...quote:Op dinsdag 29 maart 2011 02:12 schreef TeringHenkie het volgende:
TS tankt rode diesel en heeft nu een lekkende tank. TS wordt morgen door de douane van z'n bed gelicht.
Maar wat is het dan wat ze gaan maken?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:41 schreef Djeez het volgende:
Ik heb voor morgen een afspraak met de officiële Hyundaidealer. Deze kan hem klaarmaken voor 160 euro, inclusief manuren, onderdelen en hydrauliekolie. Valt me dus 100% mee, had op minstens 500 gerekend
Hydraliekleiding tbv koeling stuurbekrachtigingquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:46 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Maar wat is het dan wat ze gaan maken?
Valt nog mee dus. En bij een universeelgarage was het ws. nog een paar tientjes goedkoper (al zou ik het voor dit bedrag ook gewoon bij de dealer laten doen).quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:41 schreef Djeez het volgende:
Ik heb voor morgen een afspraak met de officiële Hyundaidealer. Deze kan hem klaarmaken voor 160 euro, inclusief manuren, onderdelen en hydrauliekolie. Valt me dus 100% mee, had op minstens 500 gerekend
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |