Je speelt met je modrechten!quote:Op maandag 28 maart 2011 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
Nee, dat was Sneek, copy/pasten vanaf nu.nl mag niet schijnbaar![]()
Ik zal eens ff kijken of ik het legit kan maken
Welnee, ik leer.. en heb hem ff een beetje verbouwd, nu ist mijn koppieraaitquote:
Ben vanavond wel thuis jaquote:Op maandag 28 maart 2011 13:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doe ik!
Ben je nu of vanavond thuis? als jij die TV tilt kan ik hem wel ophalen...
beetje rechttrekken en licht poetsen en je ziet er niks meer vanquote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]![]()
http://www.regionalebrandweereindhoven.nl/html/detail.asp?ID=636
wat een lul om die bmw kort te rijden
Das toch een gewone E30 en geen echte M3?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:05 schreef densmee het volgende:
[ afbeelding ]![]()
http://www.regionalebrandweereindhoven.nl/html/detail.asp?ID=636
wat een lul om die bmw kort te rijden
Ah neeeeeeee... begint het hele drama nu weer opnieuw ??quote:Op maandag 28 maart 2011 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Naaf naar de klote
origineel Lada onderdeel moet er in![]()
levertijd: on-eindig lang![]()
![]()
![]()
ik ziehet al helemala voor me dat ik nu in die Cinq op vbakantie moet (a 5 euro per dagquote:Op maandag 28 maart 2011 18:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ah neeeeeeee... begint het hele drama nu weer opnieuw ??
JA GODVER TINEKE STOND AL KLAAR OM WAT VOOR ME IN TE SCHENKENNE NU DUW JIJ HAAR AAN DE KANT, STOMME DOPVLEUGEL DAT JE DER BENTquote:Op maandag 28 maart 2011 18:24 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti tapt wat te drinken voor Alexxxx in als troost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
leuk he zo'n dierenparkquote:Op maandag 28 maart 2011 10:19 schreef Duvel het volgende:
In het kader van "auto + beestje": een Mazda en een lama.
[ afbeelding ]
ik rijd ook wel eens spook op t erf van Althuisiusquote:Op maandag 28 maart 2011 18:34 schreef Paladijn het volgende:
Over kromme auto's gesproken, hier (google mapzor) stond zonet een auto frontaal op een andere (die was spookrijdend vanaf dat terrein er tegenaan geklapt ofzo
se mutte gewoan opbokke!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:37 schreef Paladijn het volgende:
Op de rechterbaan Lexxx... dus die's gewoon spookrijdend met genoeg overzicht op iemand geklapt
Er stonden geen vrachtwagens zoals op die google maps foto.
Zal vanavond wel eens kijken of 112fryslan pics heeft
Oew!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
JA GODVER TINEKE STOND AL KLAAR OM WAT VOOR ME IN TE SCHENKENNE NU DUW JIJ HAAR AAN DE KANT, STOMME DOPVLEUGEL DAT JE DER BENT![]()
![]()
![]()
te laat ze is alweer wegquote:Op maandag 28 maart 2011 18:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Oew!koffiemeisje
![]()
* Alfisti gaat klaar zitten voor een bakkie pleur
Wat is er naar de klote aan je naaf, wat zijn de klachten en heb je foto's?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Naaf naar de klote
origineel Lada onderdeel moet er in![]()
levertijd: on-eindig lang![]()
![]()
![]()
Ik hoorde de knal toen ik bij de rotonde voor de tunnel stond, neem aan dat een vrachtwagen over die afstand niet spontaan verdwijntquote:Op maandag 28 maart 2011 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
se mutte gewoan opbokke!
en jij weetniet of er ten tijde van het ongeval vrachtwagens stonden
extreem veel slijtage, wiel flikkerde er bijna af en neequote:Op maandag 28 maart 2011 19:21 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat is er naar de klote aan je naaf, wat zijn de klachten en heb je foto's?
Je bedoelt mijn stadsgenoten uit Oosterwei?quote:Op maandag 28 maart 2011 18:32 schreef lipje het volgende:
[..]
leuk he zo'n dierenpark
Ben je ook nog naar je broertjes gaan kijken?
Maar wel overal onderdelen voor te vindenquote:
Niet. De defender waar ik mee rijd heeft in 12 jaar nog nooit grote schade gehad. 1 keer een turbo vervangen en intercooler gespoeld buiten het normale onderhoud.quote:
klopt maar daar hoef je alleen niet 3,5 jaar op een diff te wachtenquote:
PSA dieselblok er in leggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
Als ik een Niva had zou ik waarschijnlijk gewoon 2 Dana assen kopen, 2 cardanassen op maat laten draaien en nooit meer last hebben van moeilijke onderdelen voor de aandrijving (behalve motor en bak dan...).
Maarja, ik heb geen Niva.
zo dan zijn niet alleen de assen, vbak en tbak onbetrouwbaar maar de motor ook inderdaadquote:
zo iets hebben ze van mijn unimog gemaakt. en daar rijden ze nu ralys mee in heel europaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:06 schreef Barcaconia het volgende:
Kun je onderhand niet beter een Niva carrosserie op een Landcruiser chassis pas maken?
en daarmee worden de naven gemaakt?quote:
Simpele E30 Mtech. 1500 euro ofzo?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:55 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Das toch een gewone E30 en geen echte M3?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |