Marijkquote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu!Hoe is het met jou? Heb je een tijdje niet gezien... En hoe is het gegaan met de verhuizing?
Ja dat gaat best hard zoquote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
Ja, heerlijkNog tijd voor een kort 40 graden wasje
En daarna nog een handdoeken was
Daar moet ik echt wat op gaan verzinnen, dat niet iedere keer een schone handdoek nodig is
Gewoon 's ochtends en 's avonds dezelfde handdoek gebruiken...quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
Daar moet ik echt wat op gaan verzinnen, dat niet iedere keer een schone handdoek nodig is
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Marijk
Tsja, wat zal ik zeggen. We zijn verhuisd. Het andere huis (hier dus) is een oude vieze zooi![]()
andersom danquote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon 's ochtends en 's avonds dezelfde handdoek gebruiken...
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon 's ochtends en 's ochtends dezelfde handdoek gebruiken...
Wasrek neerzettenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En even extra haakjes scoren, zodat ze ze op kunnen hangen
Ehm, waar?quote:
Lekker slapenquote:
Slikken!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, de schoonmaakster is wel geweest maar het is allemaal uit de jaren 70 gedateerd en sommige dingen krijg je niet schoon meer zeg maar. Ik snap werkelijk niet dat ze in dit huis zijn gaan wonen in deze walgelijke staatquote:Op zondag 27 maart 2011 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Mooi balen
Hebben ze het niet eerst schoongemaakt voor ze erin trokken? En heb je nog wat gehoord van je solli?
OMGquote:
Ja hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 23:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
En hoi nijnerHeb je een leuk weekend gehad?
quote:
Afspreken als je NIET ongesteld bent?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |