Wel goed hoor, je komt als geroepenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
ThuisEerste monsterwas gedraaid, op naar de volgende 2
![]()
Hoe is het hier?
Ik heb geen Ghost, helaas... volgend jaar moet ik maar het iets uitgebreidere Nortonpakket kopen, denk ikquote:Op zondag 27 maart 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Met Ghost kun je je image op (1 of meerdere) DVD branden, bootable maken en terugzetten zonder dat je windoos nodig hebt![]()
Je schijf is dan automatisch opnieuw geformateerd en ontdaan van allen ongerechtigheden.![]()
Omdat je opnieuw opstart heb je ook geen kans dat er zooi in het werkgeheugen zit wat weer terug komt.![]()
Een normale Vista installatie duurt ongeveer 15 minuten om terug te zetten
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Wel goed hoor, je komt als geroepen
Lekker in bedjequote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Ja, ik gebruik het nu sinds eind 2009 en het is wel snel maar verder vind ik het niet het geld waard hoorquote:
Symantec voegt tegenwoordig zoveel overhead toequote:Op zondag 27 maart 2011 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb geen Ghost, helaas... volgend jaar moet ik maar het iets uitgebreidere Nortonpakket kopen, denk ik.
Hai lieverdquote:Op zondag 27 maart 2011 23:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Hoe is het hier?
Heerlijkquote:
Stu!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:08 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, ik gebruik het nu sinds eind 2009 en het is wel snel maar verder vind ik het niet het geld waard hoor
aan jou hebben we altijd wel wat hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 23:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Daar geloof ik niets van
En ik ben zo moe... weet niet of je wat aan me hebt
Ik dacht net dat je verzopen wasquote:
Luiken gaan ook snel dicht na vermoeiend dagje Julianatorenquote:
Hoi lieverdquote:Op zondag 27 maart 2011 23:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Lekker snel thuis dit keer
Ik heb Utrecht verlaten zonder een keer verkeerd te rijden
Neh, niet altijd, zoals nuquote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
aan jou hebben we altijd wel wat hoor![]()
[..]
Ik dacht net dat je verzopen was![]()
Had bijn een koentje geplaatst
Marijkquote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Stu!Hoe is het met jou? Heb je een tijdje niet gezien... En hoe is het gegaan met de verhuizing?
Ja dat gaat best hard zoquote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
Ja, heerlijkNog tijd voor een kort 40 graden wasje
En daarna nog een handdoeken was
Daar moet ik echt wat op gaan verzinnen, dat niet iedere keer een schone handdoek nodig is
Gewoon 's ochtends en 's avonds dezelfde handdoek gebruiken...quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi lieverd![]()
Ja, heerlijkNog tijd voor een kort 40 graden wasje
En daarna nog een handdoeken was
Daar moet ik echt wat op gaan verzinnen, dat niet iedere keer een schone handdoek nodig is
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Marijk
Tsja, wat zal ik zeggen. We zijn verhuisd. Het andere huis (hier dus) is een oude vieze zooi![]()
andersom danquote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon 's ochtends en 's avonds dezelfde handdoek gebruiken...
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gewoon 's ochtends en 's ochtends dezelfde handdoek gebruiken...
Wasrek neerzettenquote:Op zondag 27 maart 2011 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]En even extra haakjes scoren, zodat ze ze op kunnen hangen
Ehm, waar?quote:
Lekker slapenquote:
Slikken!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |