quote:Op donderdag 7 april 2011 12:34 schreef Geo3kant het volgende:
You can't polish a turd to make it look pretty!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
yep yep, maar ik mis nog de picks van onderstaande Fokkers!quote:
quote:Op donderdag 7 april 2011 18:50 schreef wc-eend het volgende:
Ben er zo... is er een trailer voor het event?
You beat them of!.. wait that didn't sound rightquote:
Wie weet wilde ze hem Rumble Johnson geven.. en dan werd hij weer wrestle fucked.. dat had ik ook niet willen zien dus.. maar wellicht is ie gewoon geblesseerd.quote:
Het was toch volkomen logisch geweest als Koscheck de vervanger was geweest?quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:32 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Wie weet wilde ze hem Rumble Johnson geven.. en dan werd hij weer wrestle fucked.. dat had ik ook niet willen zien dus.. maar wellicht is ie gewoon geblesseerd.
Wel jammer, zie BJ graag vechtenhe will be back.. hopelijk in 'good shape'
TUF13s2quote:Op vrijdag 8 april 2011 08:55 schreef leon303 het volgende:
Nick Diaz vs. Paul Daley
Gilbert Melendez vs. Tatsuya Kawajiri
Gegard Mousasi vs. Keith Jardine
Shinya Aoki vs. Lyle Beerbohm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me sterk dat en zijn oogkas al compleet hersteld is en hij alweer op 100% zit.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Het was toch volkomen logisch geweest als Koscheck de vervanger was geweest?
Hij is de enige Welterweight
- die een grote naam heeft
- nog geen tegenstander heeft
- waarschijnlijk in vorm is, cardio wise
- Fitch nog nooit is tegen gekomen in de kooi
- legitieme contender is voor de title
Of zie ik iets over het hoofdBehalve dat het AKA maatjes zijn
Dit, volgens mij mag hij nog altijd niet trainen, laat staan vechten.quote:Op vrijdag 8 april 2011 10:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat en zijn oogkas al compleet hersteld is en hij alweer op 100% zit.
Om dan vervolgens gepakt te worden door Maynard..?quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:12 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit, volgens mij mag hij nog altijd niet trainen, laat staan vechten.
Tegen Condit was wel leuk geweest, maar dat is een beetje zoals Rampage nu tegen Hamill gaat vechten.. Ik zie liever Maynard winnen van Edgar zodat Penn terug komt op lightweight![]()
Denk dat hij toch een stuk meer kans maakt tegen Maynard dan tegen Edgard voor de 3e keer.. Maynard is wel zo "stom" om te gaan boksen met BJ (maynards boxing skills zijn wel vooruit gegaan en bijna Frankie KO'ed dus)..quote:Op vrijdag 8 april 2011 11:14 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Om dan vervolgens gepakt te worden door Maynard..?
Could very well bequote:Op vrijdag 8 april 2011 10:56 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat en zijn oogkas al compleet hersteld is en hij alweer op 100% zit.
i am calm, i took nothingquote:Op donderdag 7 april 2011 20:45 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC light heavyweight Thiago Silva fined $33,750, license revoked for 12 months
Lol, TKO by cuts all over Diaz face, hahaquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:41 schreef Geo3kant het volgende:
Interview met Daley
En hier een interview met Nick "Contradicts him self too much" Diaz
http://www.mmafighting.com/2011/04/07/nick-diaz-im-the-most-overworked-overtrained-underpaid-figh/
Welcome @ the UPquote:Op zaterdag 9 april 2011 15:08 schreef McNulty het volgende:
mijn picks
Nick Diaz (c) vs. Paul Daley
Gilbert Melendez (c) vs. Tatsuya Kawajiri
Gegard Mousasi vs. Keith Jardine
Shinya Aoki vs. Lyle Beerbohm
Tenenkrommend slecht gebrabbel weer zoals we ondertussen gewend zijn van Nickquote:Op vrijdag 8 april 2011 11:41 schreef Geo3kant het volgende:
En hier een interview met Nick "Contradicts him self too much" Diaz
http://www.mmafighting.com/2011/04/07/nick-diaz-im-the-most-overworked-overtrained-underpaid-figh/
DW wil hem niet hebben.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:37 schreef Opgezwollenlever het volgende:
Ik mag beiden graag zien vechten. Ik denk Diaz net iets liever dan Daley en bovendien zie ik Diaz ook graag naar de UFC gaan dus laat hem maar winnen.
dat is onzin. Hij heeft gezegd dat als Diaz op een aantal vlakken zichzelf aanpast hij hem graag in de UFC zou willen hebben.quote:
dus wil ie hem niet hebben, want Diaz past zich niet aan en dat weet je erg goed.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:46 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is onzin. Hij heeft gezegd dat als Diaz op een aantal vlakken zichzelf aanpast hij hem graag in de UFC zou willen hebben.
Op wat voor een vlakken moet Diaz zich aanpassen dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dus wil ie hem niet hebben, want Diaz past zich niet aan en dat weet je erg goed.
the need for weed, terwijl dat JR altijd stoned is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:36 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Op wat voor een vlakken moet Diaz zich aanpassen dan?
JR ain't fighting, en hij heeft een license voor medical marihuana ..quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
the need for weed, terwijl dat JR altijd stoned is.
zo te horen , a real fighterquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:16 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
JR ain't fighting, en hij heeft een license voor medical marihuana ..![]()
Het gaat inderdaad over zijn blowen maar beetje zijn gedrag gewoon, hij heeft een paar keer gevochten buiten de ring/voor het gevecht, hij werkt niet mee (of niet echt) met pers shit etc..
En zijn broertje Nate "plays the game", en je moet het wel een beetje spelen wil je in de UFC "passen".
vechten is 1 ding, mma is een ander ding.quote:
quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 05:07 schreef Hooidraad het volgende:
Allebei +1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.twitter | facebook | soundcloud | beatport | ello | my studio | Just Bleed
----- RSTRCTD EP, now on BEATPORT! -----
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |