Klopt, Danial zij na afloop ook dat hij er last van had. Komt denk ik ook door de kleine locatie (discotheek). Bij de grote gala's is dat toch altijd wat professioneler opgezet, met lampen recht erboven i.p.v. schuin ernaast en in your face.quote:Op dinsdag 5 april 2011 00:00 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Nice one. Die lampen lijken me trouwens onwijs kut met vechten.
Ik roep bij deze even iedereen (Fokker! of 12) op die zijn picks nog moet maken voor zaterdag!!!!quote:"@DanaWhite Chael can't make it to the party? I'd happily be the American Hero. Put me on TUF (against Michael Bisping), watch the ratings explode."
x2quote:Op woensdag 6 april 2011 23:37 schreef Geo3kant het volgende:
Nick Diaz vs. Paul Daley
Gilbert Melendez vs. Tatsuya Kawajiri
Gegard Mousasi vs. Keith Jardine
Shinya Aoki vs. Lyle Beerbohm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zit Shogun er ook bij zo te zien!Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
quote:Op donderdag 7 april 2011 10:57 schreef Fyodor het volgende:
TUF S13E02:
That's why you here buddy
F#CK kijk ik je spoiler, ik dacht dat het te maken had met de tekst erboven..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgende week zit Shogun er ook bij zo te zien!why whyyyyyy..
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |