heet jij tegenwoordig niemandquote:Op maandag 28 maart 2011 19:08 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
[COS#776] waar niemand een nieuwe opent
quote:Op maandag 28 maart 2011 19:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
heet jij tegenwoordig niemand![]()
Mark niemand
Bonsoir monsieur Bollokus. Ça va?quote:
Ça va trés bien, et vous??quote:Op maandag 28 maart 2011 19:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Bonsoir monsieur Bollokus. Ça va?
trés bien aussi, merciquote:
niki!!!!quote:
quote:
quote:
daar was ik alquote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
we zitten De uitzending van ma 28 maart - *live* opdrachten! trouwens
Ben ik toch al lang!!!quote:Op maandag 28 maart 2011 19:56 schreef MaryMouse het volgende:
we zitten De uitzending van ma 28 maart - *live* opdrachten! trouwens
bol weer papa geworden van een kalfje?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Spooky4u het volgende:
Neuken, roken, bier drinken en![]()
![]()
Bevallingen
![]()
![]()
![]()
Allemaal hier in de SC![]()
![]()
piet paniek heeft ook antbioticaquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol weer papa geworden van een kalfje?
ps: je vergeet de medische afdeling: jesje spit, ikke de griep, superkokkie was/is ook ziek
en ik sinds gistermiddag een lichte hersenschuddingquote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
bol weer papa geworden van een kalfje?
ps: je vergeet de medische afdeling: jesje spit, ikke de griep, superkokkie was/is ook ziek
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef jesje1982 het volgende:
Anyway ik ben als enige intern door voor de tweede ronde voor de functie waar ik op heb gesolliciteerd![]()
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik sinds gistermiddag een lichte hersenschudding
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef jesje1982 het volgende:
Anyway ik ben als enige intern door voor de tweede ronde voor de functie waar ik op heb gesolliciteerd![]()
ja, dat moet de TT maar zijn voor de volgende SCquote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
![]()
t is hier echt de ziekenboeg geloof ik
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ja, dat moet de TT maar zijn voor de volgende SC
De ziekenboeg:
waar we met een open been zitten, spit hebben, griep hebben, hersenschuddingen hebben en antibiotica slikken en medicinale wiet roken![]()
Dat past nietquote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
De ziekenboeg:
waar we met een open been zitten, spit hebben, griep hebben, hersenschuddingen hebben en antibiotica slikken en medicinale wiet roken![]()
jemig, hoe is dat gebeurd joh?quote:Op maandag 28 maart 2011 20:14 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en ik sinds gistermiddag een lichte hersenschudding
quote:Op maandag 28 maart 2011 20:15 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
De ziekenboeg:
Gewoon door blijven typen dusquote:
Ik zag een berichtje van Gert dat pablootje echt fenneke isquote:Op maandag 28 maart 2011 20:17 schreef Ceetje.. het volgende:
ik heb vanochtend en vanmiddag effe gekeken, maar er is weer geen zak gebeurd bij de buren hè, behalve dat ene zinnetje dat ze ontcijferd hebben
leuk!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik zag een berichtje van Gert dat pablootje echt fenneke is
echt de ziekenboeg dusquote:Op maandag 28 maart 2011 20:18 schreef Ceetje.. het volgende:
we vergeten MissJ helemaal, die zit met haar zenuwbehandeling bij de tandarts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |