Zeikerd, je snapt best wat er bedoeld wordtquote:Op donderdag 31 maart 2011 13:14 schreef Keltie het volgende:
Ow sorry.. Ik wist niet dat Nederland niet op de wereld lag..
Het is in ieder geval apart als je er langs rijdt met de trein (naast Station Zaandam). Ben bij dat soort gebouwen vooral bang hoe het er over 25 jaar uitziet.quote:
Het kon gelukkig niet lelijker dan wat er al stondquote:Op donderdag 31 maart 2011 14:25 schreef thettes het volgende:
[..]
Het is in ieder geval apart als je er langs rijdt met de trein (naast Station Zaandam). Ben bij dat soort gebouwen vooral bang hoe het er over 25 jaar uitziet.
Een likje verf doet wonderen.quote:Op donderdag 31 maart 2011 11:43 schreef dralion13 het volgende:
[ afbeelding ]
De bolwoningen in den bosch verslaan die kubuswoningen met gemak
Dat is gewoon 1 complete nachtmerrie!quote:Op zondag 27 maart 2011 22:54 schreef Individual het volgende:
Zo lelijk dat het weer interessant wordt
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 maart 2011 08:26 schreef iewl het volgende:
[..]
Hahaha het is wel lelijk, maar ik had niet verwacht mn eigen gemeentehuis hier te zien!
Dit topic komt steeds dichter bij mijn huisquote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:01 schreef Merkie het volgende:
Yale School of Art and Architecture vind ik gewoon mooi eigenlijk. Maar ik ben dan ook dit gewend:
[ afbeelding ]
Aula TU Delft.
centre pompidou niet kennenquote:Op dinsdag 29 maart 2011 11:53 schreef Moira. het volgende:
"Pompidou Centre" ofzo in Parijs.
De architect vond het een leuk idee om alle pijpleidingen en stalen skeletten en al die andere zooi aan de buitenkant te laten zonder het te bedekken, waardoor er aan de binnenkant een enorme kale lege ruimte ontstond.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |