Allebei om 21:20quote:Op zondag 27 maart 2011 21:21 schreef GGMM het volgende:
Zoveel moeite gedaan voor de Op, blijkt dat je te laat bent.
Maar Virgil ookquote:
Maar Virgil vind ik niet zo erg, Hettie is echt vreselijk om naar te kijkenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:29 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Maar Virgil ookhaha.
Straks weer dikke promotie voor zijn website, o.i.d.
Inderdaad, met Dan moet het wel leuk wordenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:34 schreef IbeBen het volgende:
[..]
PompoentjeDit gaat weer een leuke show worden
Dan boeit me altijd maar tot nu toe deze show nog niet. Veel bekenden, ik zie nog weinig spanning, die battles vind ik niet boeiend en ik snap nog niet waar het naartoe gaat.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:38 schreef Kidney_bean01 het volgende:
wat vinden mensen hier tot nu toe van de show? Ik vind het te traag gaan, ik zie teveel oude bekende gezichten, en daarnaast boeit Dan me niet genoeg.... heb dus liever SYTYCD!
Ceequote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan boeit me altijd maar tot nu toe deze show nog niet. Veel bekenden, ik zie nog weinig spanning, die battles vind ik niet boeiend en ik snap nog niet waar het naartoe gaat.
Jups!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef IbeBen het volgende:
Zag ik nou net ook Els uit So you think Seizoen 2?!
Hey heyquote:
Ik zeg ook alleen maar dat ze lief lachtquote:Op zondag 27 maart 2011 21:45 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Nee ik vind dr vervelend, nu al.
Inderdaad, ik zit echt met eenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef IbeBen het volgende:
Sta je in de finale van SYTYCD en haal je hier de 1e ronde niet eens
Alhoewel iedereen vanaf liveshow 1 riep dat zij druit ging heeft ze het tot ronde 5 ofzo volgehouden toen..quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef IbeBen het volgende:
FOTOOOOquote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zit echt met eengezicht achter mijn laptop
Ja maar dit keer is het voor een ander iets he. Groeps battles en zo. Eh, eigenlijk snap ik het ook nog steeds niet. Ik blijf wel kijken, hoor. Want: Dan.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:48 schreef IbeBen het volgende:
Maar iedereen riep dat vanwege haar hoofdquote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Alhoewel iedereen vanaf liveshow 1 riep dat zei druit ging heeft ze het tot ronde 5 ofzo volgehouden toen..
Ik denk dat het een beetje net als The Voice is..quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar dit keer is het voor een ander iets he. Groeps battles en zo. Eh, eigenlijk snap ik het ook nog steeds niet. Ik blijf wel kijken, hoor. Want: Dan.
Iets met fietsenstalling ofzoquote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef pumpkinsoup het volgende:
[..]
Maar iedereen riep dat vanwege haar hoofd
Mja, maar nu zit ze met strenge Dan alleen.quote:Op zondag 27 maart 2011 21:49 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Alhoewel iedereen vanaf liveshow 1 riep dat zij druit ging heeft ze het tot ronde 5 ofzo volgehouden toen..
Najaar denk ik inderdaad..quote:Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef IbeBen het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer de nieuwe So You Think weer begint? Ergens najaar zeker?
Zal wel in het najaar zijn ja. Maar hey, in de UK zijn ze gisteren weer begonnen! Gewoon op de BBC (als je dat kan ontvangen)!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef IbeBen het volgende:
Weet iemand trouwens wanneer de nieuwe So You Think weer begint? Ergens najaar zeker?
Owquote:Op zondag 27 maart 2011 21:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Zal wel in het najaar zijn ja. Maar hey, in de UK zijn ze gisteren weer begonnen! Gewoon op de BBC (als je dat kan ontvangen)!
BBC1, Zaterdag, rond de klok van 8!quote:Op zondag 27 maart 2011 21:54 schreef IbeBen het volgende:
[..]
OwAls het op BBC1 of 2 is kan ik dat wel zien ja
Wanneer en hoe laat is dat?!
Stoerquote:Op zondag 27 maart 2011 21:55 schreef Cee het volgende:
[..]
BBC1, Zaterdag, rond de klok van 8!Eerste auditie-aflevering is gisteren geweest.
He nu je het zegtquote:Op zondag 27 maart 2011 22:10 schreef IbeBen het volgende:
Wat mij trouwens opviel hé, ze hadden het de hele tijd over 100 dansers, maar Dan riep wel nummers om die boven de 100 lagen. Hoorde op een gegeven moment zelfs 112Hoe kan dat, nummerden ze niet door ofzo?
Is t de moeite om terug te kijken?quote:Op zondag 27 maart 2011 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan boeit me altijd maar tot nu toe deze show nog niet. Veel bekenden, ik zie nog weinig spanning, die battles vind ik niet boeiend en ik snap nog niet waar het naartoe gaat.
Dat meisje was ook de enige die mij opviel. Sommige anderen die doorgingen en goed zijn, kende ik helaas al van SYTYCD, dat maakt het programma saai. Je wilt verrast worden door nieuw talent. Schijnbaar is dat er dus niet?quote:Op zondag 27 maart 2011 22:55 schreef Aarti het volgende:
Bah Virgil :S
Het viel me al mee dat "die jongen met die knie" niet voorbij gefreerunned kwam![]()
Meeste indruk maakte het meisje van het internationaal danstheater (dat haar baan kwijt was) op mij. Wat een uitstraling
Helemaal mee eens. Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]
Dat meisje was ook de enige die mij opviel. Sommige anderen die doorgingen en goed zijn, kende ik helaas al van SYTYCD, dat maakt het programma saai. Je wilt verrast worden door nieuw talent. Schijnbaar is dat er dus niet?
Ik vond Dan nu niet boeiend genoeg in zijn eentje. Normaal in de jury van SYTYCD wel, maar ik mis nu andere leden die meebeslissen. Ik bedoel, zo'n Euvgenia, je kan het met haar eens zijn of niet, maar je mist een excentriek karakter bij zo'n beslissing of iemand wel of niet doorgaat. Ik vond het nu erg 'ik noem een nummertje en diegene is wel/niet door'. Maar waarschijnlijk verandert dat volgende week met de coaches.
Al die SYTYCD-ers, jezus sommige zijn zelfs finalisten of winnaars geworden, en die moeten dan nu weer meedoen aan een talentenjacht?? Schijnbaar is er dus niet veel werk in de dansindustrie..
en die Vergil (die dikkere gast met dat petje), wat ziet Dan in hem??? Hij doet steeds hetzelfde trucje. Dan zegt zelf dat de mensen veelzijdig moeten zijn, zie je die jongen iets anders doen dan zijn 'hip hop moves' dan??
Leuk voor je dat jij dat wil, maar nieuw talent moet naar SYTYCD. Dit waren professionele dansers die op uitnodiging van Dan in het programma zitten. Dus dat die al bekend zijn van andere dingen, is niet zo gek.quote:Op maandag 28 maart 2011 00:27 schreef Kidney_bean01 het volgende:
[..]Je wilt verrast worden door nieuw talent. Schijnbaar is dat er dus niet?
Ik zou denken van wel, als je die voorstukjes zag... dit was een inleidend programma waar ze met de botte bijl mensen elimineren. Kans dat dit de saaiste aflevering van de serie is, is dan groot!quote:Ik vond Dan nu niet boeiend genoeg in zijn eentje. .... Maar waarschijnlijk verandert dat volgende week met de coaches.
Bezuinigingen, meer mensen die willen dan plekken....quote:Al die SYTYCD-ers, jezus sommige zijn zelfs finalisten of winnaars geworden, en die moeten dan nu weer meedoen aan een talentenjacht?? Schijnbaar is er dus niet veel werk in de dansindustrie..
Vergil zonder shirt is wat mij betreft het dieptepunt van de serie. Nu al.quote:en die Vergil (die dikkere gast met dat petje), wat ziet Dan in hem??? Hij doet steeds hetzelfde trucje. Dan zegt zelf dat de mensen veelzijdig moeten zijn, zie je die jongen iets anders doen dan zijn 'hip hop moves' dan??
Zijn lichaam schreeuwt gewoon snackbar/McDonalds, en z'n huid ziet er op TV ook niet uit alsof hij goed eet.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 20:27 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vraag me af wat die Virgil allemaal naar binnen stouwt, als hij met al dat gedans nog steeds zo chubby blijft.
quote:
Je kan je nog aanmeldenquote:Op zondag 27 maart 2011 21:51 schreef IbeBen het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!!!!quote:
Ik heb het idee dat het deze keer minder gaat zijn. Weet niet waarom, hoop het gewoonquote:
Volgens mij komt nu the voice taferelen. Dansers dansen een stukje, choreograven zeggen ja of nee of huilen en dan mag de danser op zijn beurt kiezen in welk team van welke choreograaf hij of zij wilt.quote:Op zondag 3 april 2011 19:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanavond weer. En nu dan eindelijk solo's volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |