Ik denk dat je best iemand kan door laten gaan op potentieel. Dat deze auditie niet goed was, ok. Je mag echter wel verwachten dat ze beter kan. Op de X-campus zullen ze geen enkel medelijden meer hebben maar ik denk dat het zonde is om iemand als zij niet de kans te geven op een herkansing.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Sidneysamson het volgende:
Hele verhalen over audities van mensen die door zijn terwijl niemand iets zegt hierover! Dit was erg ERG ERG slecht voor zo'n meid met die ervaring! Als ze een goede auditie had gedaan! Prima! Niet eens voortrekken maar kom op! Dit was vals, uit de toon en gewoon een slechte auditie. Meest onterechte kandidaat die door gaat naar de Xcampus 2010!
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Maar ze haalt het natuurlijk niet vergeleken bij die bijdehante donkere krullenbol die na haar auditie Martijn een knuffel gaf "ik ben blij!" waarna Martijn (waarschijnlijk geheel naar waarheid) zei: "Ik ben ook blij."
Valt mij ook op ja. De 'verhalen rondom de kandidaten' zijn nog uitgebreider dan vorig jaar. Geeft direct een goed beeld van wie er verder komen en/of zelfs de liveshows halen.... verwácht ik......quote:Op zaterdag 20 februari 2010 14:30 schreef Sidneysamson het volgende:
PS. valt me op hoe weinig mensen van de Xcampus ze hebben laten zien!
Inderdaad, ik had iets moois verwacht maar viel dat even tegen. En verder mag je met deze ervaring natuurlijk niet zulke fouten makenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik vind het echt een mooie vrouw, maar ze komt vocaal tekort. Ik deed al snel het geluid zachter omdat het a la 30 Seconds to Mars schreeuwend en snerpend overkwam.
Klopt ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:25 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ik zie er eigenlijk niet echt voortrekken in. Er worden er wel meer doorgelaten waarbij ik denk; No way!! Dus als ze toch denken iets in haar te zien is het niet vreemd dat ze ieder geval nog een kans krijgt. Ik zie altijd maar zo: Bij de Campus kun je ze er altijd nog uitflikkeren!
Klopt, maar de jury wou meer van haar zien omdat ze twijfelden en het eerste nummer te kort was.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:28 schreef TeenageDirtbag het volgende:
Ja en eigenlijk verpestte ze het pas écht totaal bij het 2e nr!
DUHHHHH!!!!quote:Op zondag 21 februari 2010 11:44 schreef Woelli het volgende:
Al wil ik wel even zeggen dat ik wel geloof dat ze kan zingen. Ze zingt natuurlijk niet zomaar bij Angela, maar gewoon op basis van haar auditie heb ik het gevoel dat ze word voorgetrokken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |