ja dan ben je al ingelogd en ben je ook al door de verificatie heen dus hoef je niet apart weer in te loggen om te betalenquote:Op woensdag 30 maart 2011 12:41 schreef Nevermind.. het volgende:
[..]
Ik moest inloggen toen ik de appstore binnen wilde via mijn apple ID.
Daarna even gezocht naar apps. Toen een betaalde app gedownload en dit ging zonder inloggen.
Met een computer.quote:Op woensdag 30 maart 2011 15:14 schreef Nevermind.. het volgende:
Hoe krijg je HD music video's op een iPhone 4?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ten percent faster with a sturdier frame
Ah, nice! Fijn dat we nu eindelijk ook kunnen communiceren Amsterdam Zuidoost en Rotterdam Zuid.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:24 schreef braddofiel het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)pril-naar-de-iphone/
Binnenkort kunnen ook de iPhone-gebruikers zich aansluiten bij de BlackBerry pingcultuur![]()
wi3 piingUh dann,,? :$:$
Uhh.. Wáárom in godsnaam. We hebben WhatsApp, Ping, en sinds een korte tijd ook die messenger van MSN.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:24 schreef braddofiel het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)pril-naar-de-iphone/
Binnenkort kunnen ook de iPhone-gebruikers zich aansluiten bij de BlackBerry pingcultuur![]()
wi3 piingUh dann,,? :$:$
Nuttige informatie, neem ik mee voor de volgende OP.quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:17 schreef ScarFace- het volgende:
Internet werkt wel nice in het park op een bankje
quote:Op woensdag 30 maart 2011 18:51 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nuttige informatie, neem ik mee voor de volgende OP.
Kan ik eindelijke chattuhhh met een irritante collega die resoluut weigert WhatsApp of PingChat op zijn CrapBerry te installerenquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Uhh.. Wáárom in godsnaam. We hebben WhatsApp, Ping, en sinds een korte tijd ook die messenger van MSN.
en alle pubers en kantoorpikkiesquote:Op woensdag 30 maart 2011 18:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ah, nice! Fijn dat we nu eindelijk ook kunnen communiceren Amsterdam Zuidoost en Rotterdam Zuid.
Ik heb ook wel eens dat mijn batterij niet goed oplaadt. Na uitzetten staat het percentage dan vaak op 98 of 99% en dan een kwartier bijladen en het is weer 100. Geen idee waarom dat is eigenlijk. Heb het misschien 1x per 2 weken ofzoquote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Mijn batterij is echt tering sinds 4.3.1.. laadt terwijl ik hem in Flightmode heb staan van 23:00 - 9:00 maar tot 90-95% op en is binnen no-time weer leeg.
quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:38 schreef Merkie het volgende:
Is alweer ontkracht.
http://www.bgr.com/2011/0(...)phone-on-april-26th/
Waarschijnlijk vooral een kwestie van een foute batterij-indicatie. De batterij helemaal leeg laten lopen kan wel helpen. Apple raadt aan dat sowieso eens per maand te doen. Overigens duurt het laatste stukje opladen altijd wel het langst (maar een kwartier voor 1% is wel erg veel).quote:Op woensdag 30 maart 2011 20:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens dat mijn batterij niet goed oplaadt. Na uitzetten staat het percentage dan vaak op 98 of 99% en dan een kwartier bijladen en het is weer 100. Geen idee waarom dat is eigenlijk. Heb het misschien 1x per 2 weken ofzo
Overigens is mijn batterijduur verder nog prima
Goed punt. Omdat ik mijn telefoon elke avond in de dock stop is het eigenlijk nooit 'leger' dan 35%. Zal hem eens leegmaken inderdaad, thanksquote:Op woensdag 30 maart 2011 20:44 schreef Orbis het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vooral een kwestie van een foute batterij-indicatie. De batterij helemaal leeg laten lopen kan wel helpen. Apple raadt aan dat sowieso eens per maand te doen. Overigens duurt het laatste stukje opladen altijd wel het langst (maar een kwartier voor 1% is wel erg veel).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |