Behoorlijk. En dan ook nog n's doen alsof elk meisje tussen twaalf en zestien hem leuk vindtquote:Op zondag 27 maart 2011 19:36 schreef Tem het volgende:
Wat een kut item van het rtl nieuws...en waarom schiet je in godsnaam in de lucht Tarik uit Zaandam met je militaire kleding van de dump.![]()
Is dat niet Justin Bieber?quote:Op zondag 27 maart 2011 19:38 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Behoorlijk. En dan ook nog n's doen alsof elk meisje tussen twaalf en zestien hem leuk vindt
Ja, had je het daar niet over?quote:
The new axis of evilquote:Op zondag 27 maart 2011 19:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee het item daarvoor. Justin Bieber is de wortel van al het kwaad.
Zoveel maatregelen neemt dit kabinet eigenlijk niet. Ze hebben al aangekondigd om over alles wat maatschappelijk ook maar een beetje van belang is geen maatregelen te nemen deze periode. En gaan ze bijvoorbeeld iets aan de woningmarkt doen dan gaat dat weer alleen om de huurmarkt waar ze het lekker duurder gaan maken maar blijft de koopmarkt geheel buiten schot. Het is allemaal wat simpel en lafjes naar mijn idee. Het is het slechtste van twee werelden naar mijn idee de combinatie van alleen aan de babyboomers denken van CDA en VVD gecombineerd met de boze bange mensen van de PVV.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
Het is sowieso nooit goed, het vorig kabinet had niets want die nam nergens een beslissing over, dit kabinet neemt wel maatregelen, maar dan is het ineens "botte bijl"-aanpak of bezuinigen met de kaasschaaf. Ik vind het eigenlijk wel lekker, zo zonder kiezersgeslijm schoon schip maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |