Hoe leidtdie call center baan dan naar succes volgens jou?quote:
Ik ken mensen met alleen HAVO die het verder hebben geschopt dan de gemiddelde HBO-er/WO-er.quote:
Omdat je met een callcentre baan kennis op doet van een organisatie? Je krijgt te maken met sales, met customer support, met processen, met projecten, met techniek en met mensen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:46 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Hoe leidtdie call center baan dan naar succes volgens jou?
Want volgens mij leidt die nergens naar toe, behalve een regelmatig loon. En ga nu niet zeggen een "leidinggevende functie in het callcentre" want dat is net zo
Ik geef gewoon aan hoe het zit, de post boven jou zet je vast aan het denken en moet je gewoon zien als een goed argument en een tipquote:Op zondag 27 maart 2011 18:53 schreef pussywillow het volgende:
Ik heb het licht gezien. Vanaf morgen kies ik voor succes!
Monco, bedankt.![]()
Zó tekenend, inderdaad.quote:Op zondag 27 maart 2011 15:20 schreef pussywillow het volgende:
"Ga eens langs het uitzendbureau, dan heb je zo werk!" is inderdaad ook een goede. RightEn dan kom je daar en dan is het "hallon, kijk maar op de website, groetjens". En als ze wel iets hebben ben je óf "overgekwalificeerd", of je mist ervaring (meestal met iets wat je een aap nog wel zou kunnen leren, maar ja), of je hebt er één of ander specifiek diploma of certificaat voor nodig, of er worden dusdanig rare eisen gesteld dat je het niet met goed fatsoen aan kunt nemen. Je hebt er eigenlijk gewoon niets aan
Zou vrijdag nog wat horen, maar helaas. Nu duimen dat ik vandaag wat hoor.quote:Op maandag 28 maart 2011 08:50 schreef smileyface het volgende:
Hoe staat het bij iedereen met werk zoeken?
ik hoor vandaag of ik morgen capaciteitentesten kan gaan doen (ik mag ze sowieso al doen, alleen de vraag is wanneer er plek is), als die positief verlopen krijg ik een contract aangebodenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:50 schreef smileyface het volgende:
Ik zou me knap lullig voelen als ik door zoiets afgewezen werdquote:Op maandag 28 maart 2011 10:09 schreef Blik het volgende:
[..]
ik hoor vandaag of ik morgen capaciteitentesten kan gaan doen (ik mag ze sowieso al doen, alleen de vraag is wanneer er plek is), als die positief verlopen krijg ik een contract aangeboden
Ik heb er ook een hekel aan, vooral aan een persoonlijkheidstest. Ik ben zelfs al twee keer afgewezen bij een functie vanwege de persoonlijkheidstest. Sommige bedrijven denken blijkbaar dat altijd alles wat uit zo'n dergelijke test komt, ook 100% klopt. Maar mijn ervaring is juist dat er redelijk vaak rare conclusies uit zo'n test komen.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:28 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
Ik zou me knap lullig voelen als ik door zoiets afgewezen werdVertrouw zulke "testjes" niet zo... Succes in elk geval.
Yep, that was mequote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vertrouw het ook niet, zeker een psychologische test niet. Ging het daarbij laatst niet fout met iemand hier? (of was het Blik zelf, bij een andere test?)
Er zijn idd boekjes die adviseren hoe je zo'n test het beste in kunt vullen. Rare conclusie idd, want oneens invullen bij 'ik lieg nooit' is juist een heel eerlijk antwoord. Ik denk dat veel mensen daar 'eens' zouden invullen. Onhoudbaar, uiteraardquote:Op maandag 28 maart 2011 10:36 schreef Blik het volgende:
[..]
Yep, that was me
Heb me nu ook iets meer verdiept in hoe ik zo'n test moet invullen. Puur zakelijk denken en niet je persoonlijke leven bij de beantwoording betrekken. Anders komen er hele bijzondere conclusies uit zo'n test. Zo had ik laatst als conclusie dat ik niet integer zou zijn omdat ik bij de vraag, ik lieg nooit, oneens had ingevuld.
En vul de vragen extreem in, dus veel "absoluut eens" en "absoluut oneens". Als je dat niet doet kom je uiteindelijk over als iemand die overal gemiddeld in scoort, en dat is juist iets wat je niet wilt.
Ik ook trouwens, anderhalf jaar terug, dus dat zal ik niet hier verteld hebbenquote:Op maandag 28 maart 2011 10:30 schreef Viking84 het volgende:
Ik vertrouw het ook niet, zeker een psychologische test niet. Ging het daarbij laatst niet fout met iemand hier? (of was het Blik zelf, bij een andere test?)
Ik mag woensdag op gesprek bij een oude werkgever(detacheringsbureau) om te kijken of we wat voor elkaar kunnen betekenenquote:Op maandag 28 maart 2011 08:50 schreef smileyface het volgende:
Die capaciteiten testen en persoonlijkheids testen vind ik maar niks.quote:Op maandag 28 maart 2011 10:09 schreef Blik het volgende:
[..]
ik hoor vandaag of ik morgen capaciteitentesten kan gaan doen (ik mag ze sowieso al doen, alleen de vraag is wanneer er plek is), als die positief verlopen krijg ik een contract aangeboden
gewoon doorstalkenquote:Op maandag 28 maart 2011 12:22 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb me dus ingeschreven bij een detacheringsbureau voor mensen met een beperking, maar die lui lijken vooralsnog net zo erg als uitzendbureaus. Ik krijg maar geen antwoord op m'n mails, maar ik stalk ze gewoon net zo lang tot ik dat wel krijg
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |