quote:Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef chroestjov het volgende:
TS kan niet multitasken, TS is geen vrouw.
Ja blijkbaar, viel me vies tegen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Dan ben je dus te dom om twee dingen tegelijk te doen.
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:02 schreef Chriz2k het volgende:
TS is supermooi en ik wil voor altijd samen met haar zijn.
Nee helaas, beetje jammer dat het niet gefilmd is want het zou er wel hilarisch uit hebben gezien denk ik.quote:
Volgens synoniemen.net is vallen een synoniem van struikelen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik viel dan ook niet, ik struikelde alleen maar even.
Je kunt toch struikelen zonder te vallen? GODVERDOMME.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens synoniemen.net is vallen een synoniem van struikelen.
Zozo leuk toontje.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt toch struikelen zonder te vallen? GODVERDOMME.
huahuahuahhauhuahuahuaa LOL!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:28 schreef Zolder het volgende:
ts is het wel gewend wit spul over zich heen te krijgen.
Denk ik wel, ik zie geen geslachtsdelen in ieder geval.quote:
Wat zijn eigenlijk wel goede bijdragen aan dit topic?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
Alhoewel dat niet wil zeggen dat ik dit een goede bijdrage vind aan dit topic
Weet ik veel man.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:16 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk wel goede bijdragen aan dit topic?
Die heeft iedereen al (behalve jij).quote:Op zondag 27 maart 2011 23:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Waarom zijn er nog geen foto's van TS als een van de eerste posts zegt dat ze bloedmooi is?
Goed zo mongooltje!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Schalks. het volgende:
Oh oké.
Ik ben net met een glas drinken twee trappen opgelopen.
Niks gebeurd.
Wacht maar, op een dag gaat het mis.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Schalks. het volgende:
Oh oké.
Ik ben net met een glas drinken twee trappen opgelopen.
Niks gebeurd.
Had je een schouderklopje verwacht na je "prestatie"?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Haha leuk man, grappen maken over mensen met een handicap.
Wat heeft ie gedaan?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:41 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Had je een schouderklopje verwacht na je "prestatie"?
Oh, ik dacht wat anders.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:47 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
2 héle trappen op gelopen zonder zijn/haar drinken te morsen!!!
quote:Op zondag 27 maart 2011 23:41 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Had je een schouderklopje verwacht na je "prestatie"?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 april 2011 13:54 schreef DumDaDum het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom???Hehehehehe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |