quote:Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef chroestjov het volgende:
TS kan niet multitasken, TS is geen vrouw.
Ja blijkbaar, viel me vies tegen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:01 schreef SuperwormJim het volgende:
Dan ben je dus te dom om twee dingen tegelijk te doen.
quote:Op zondag 27 maart 2011 18:02 schreef Chriz2k het volgende:
TS is supermooi en ik wil voor altijd samen met haar zijn.
Nee helaas, beetje jammer dat het niet gefilmd is want het zou er wel hilarisch uit hebben gezien denk ik.quote:
Volgens synoniemen.net is vallen een synoniem van struikelen.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ik viel dan ook niet, ik struikelde alleen maar even.
Je kunt toch struikelen zonder te vallen? GODVERDOMME.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens synoniemen.net is vallen een synoniem van struikelen.
Zozo leuk toontje.quote:Op zondag 27 maart 2011 18:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je kunt toch struikelen zonder te vallen? GODVERDOMME.
huahuahuahhauhuahuahuaa LOL!quote:Op zondag 27 maart 2011 18:28 schreef Zolder het volgende:
ts is het wel gewend wit spul over zich heen te krijgen.
Denk ik wel, ik zie geen geslachtsdelen in ieder geval.quote:
Wat zijn eigenlijk wel goede bijdragen aan dit topic?quote:Op zondag 27 maart 2011 18:47 schreef Breathtaking het volgende:
Alhoewel dat niet wil zeggen dat ik dit een goede bijdrage vind aan dit topic
Weet ik veel man.quote:Op zondag 27 maart 2011 22:16 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat zijn eigenlijk wel goede bijdragen aan dit topic?
Die heeft iedereen al (behalve jij).quote:Op zondag 27 maart 2011 23:33 schreef Verbodsbord het volgende:
Waarom zijn er nog geen foto's van TS als een van de eerste posts zegt dat ze bloedmooi is?
Goed zo mongooltje!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Schalks. het volgende:
Oh oké.
Ik ben net met een glas drinken twee trappen opgelopen.
Niks gebeurd.
Wacht maar, op een dag gaat het mis.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:31 schreef Schalks. het volgende:
Oh oké.
Ik ben net met een glas drinken twee trappen opgelopen.
Niks gebeurd.
Had je een schouderklopje verwacht na je "prestatie"?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:37 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Haha leuk man, grappen maken over mensen met een handicap.
Wat heeft ie gedaan?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:41 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
Had je een schouderklopje verwacht na je "prestatie"?
Oh, ik dacht wat anders.quote:Op zondag 27 maart 2011 23:47 schreef K.A.Bouter het volgende:
[..]
2 héle trappen op gelopen zonder zijn/haar drinken te morsen!!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |