Je kan heel vaak per dag je schoenen wisselenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan maar 1 paar per keer aan hebben
Iedereen doneren aan het help-Myr-aan-Vans fondsquote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu vooral veel allstars, als ik weer geld heb ga ik Vans halen.
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kan heel vaak per dag je schoenen wisselen
Ik heb er niet de echte skateschoenen van, heb gewoon smalle DC's hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind dc's altijd zo verschrikkelijk dik!
Al is hij niet online, ik weet hem te vindenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaja, je hebt je er ook aan gehouden!
MPG's reactie: 'ohnee he..'
Ik heb 6 paar laarzen, 8 paar sneakers, 2 paar pumps en 2 paar sportschoenen..quote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik heb nu 2 paar schoenen en dan nog mijn laarzen voor het werk. Heb nog 1 paar nodig en mijn sport schoenen gebruik ik al niet meer
Hij komt zo online zei ie netquote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al is hij niet online, ik weet hem te vinden.
En ik zie het hem zo zeggen.
Woot xDquote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb 6 paar laarzen, 8 paar sneakers, 2 paar pumps en 2 paar sportschoenen..
ik draag ook maar 4 paar van al mn schoenen hoor, n paar laarzen, n paar ballerina's, n paar etnies en n ander paar sneakertjesquote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik heb nu 2 paar schoenen en dan nog mijn laarzen voor het werk. Heb nog 1 paar nodig en mijn sport schoenen gebruik ik al niet meer
Ik heb één paar schoenen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
Ohja ballerina's, die heb ik ook nog een paarquote:Op zondag 27 maart 2011 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik draag ook maar 4 paar van al mn schoenen hoor, n paar laarzen, n paar ballerina's, n paar etnies en n ander paar sneakertjes
Omg, om eerlijk te zijn: 1 paar goede schoenen, 1 paar oude, 1 paar sport en 1 paar laarzen voor mijn werk, wil nog een paar kisten hebben voor paintballen en zoquote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan spreek ik hem vast nog welquote:
ja ik heb ook overal slippers slingerenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja ballerina's, die heb ik ook nog een paarEn nog slippers, maar die ga ik echt niet tellen
Z'n hoofd was er de hele avond niet bijquote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan spreek ik hem vast nog wel.
Alhoewel, gisteren hapte hij niet eens toen ik op MSN zei dat koffie 40% duurder wordt... dus volgens mij was hij er met zijn hoofd niet helemaal bij.
waar paintball je?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omg, om eerlijk te zijn: 1 paar goede schoenen, 1 paar oude, 1 paar sport en 1 paar laarzen voor mijn werk, wil nog een paar kisten hebben voor paintballen en zo
Te veel whisky?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Z'n hoofd was er de hele avond niet bij
Paintballersunitquote:Op zondag 27 maart 2011 17:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar paintball je?![]()
* littledrummergirl heeft n blauwe maandag gespeeld![]()
Heeft ie niet gehad geloof ik, i dont know why.quote:
ken je de mannen van fubarquote:Op zondag 27 maart 2011 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Paintballersunit, ik doe het ook pas net
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |