Dat is ook wel best bijzonder jaquote:Op zondag 27 maart 2011 16:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ook... nu nog een tactische manier vinden om dat te vertellen... al knapte ik eigenlijk al af toen ze na drie regels over lichaamsbeharing begon.
Nee, ik durf toch niet te vliegen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wil je dan ooit de detectiepoortjes op Schiphol nog probleemloos kunnen passeren?.
Ja.quote:
Welke film?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:45 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, geen ouders in huis, geen broertje. Lekker rondje gefietst en nu hangen op de bank met een film
Ja, nou... of ik even al het haar behalve dat op mijn hoofd wilde weghalenquote:Op zondag 27 maart 2011 16:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is ook wel best bijzonder ja
Faster. Weinig diepgang, hoop geweld.quote:
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nou... of ik even al het haar behalve dat op mijn hoofd wilde weghalen![]()
.
Geweldfilmsquote:Op zondag 27 maart 2011 16:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Faster. Weinig diepgang, hoop geweld.
Jaquote:
Ja, nou ja, van mij hoeft borsthaar er ook niet afquote:Op zondag 27 maart 2011 16:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, nou... of ik even al het haar behalve dat op mijn hoofd wilde weghalen![]()
.
Nou, beetje vreemd om iemand die je voor het eerst spreekt meteen daarnaar te vragen en door te laten schemeren dat je eigenlijk geen haar mag hebben op andere plaatsen dan je hoofd... zelfs been- arm- en borsthaar was al een probleem... en dat ga ik toch echt niet weghalenquote:
Wat apartquote:Op zondag 27 maart 2011 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, beetje vreemd om iemand die je voor het eerst spreekt meteen daarnaar te vragen en door te laten schemeren dat je eigenlijk geen haar mag hebben op andere plaatsen dan je hoofd... zelfs been- arm- en borsthaar was al een probleem... en dat ga ik toch echt niet weghalen.
O, nee... ik heb gewoon gezegd dat ik wat nuttigs ging doen en heb de site afgesloten... als zij mij nu niet blokkeert, doe ik dat de volgende keer dat ik daar kom welquote:Op zondag 27 maart 2011 16:47 schreef Myraela het volgende:
Niets tactisch vertellen Damart. Gewoon "Je bent een weird mens, ga weg." werkt prima.
been- en armhaar een probleem?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, beetje vreemd om iemand die je voor het eerst spreekt meteen daarnaar te vragen en door te laten schemeren dat je eigenlijk geen haar mag hebben op andere plaatsen dan je hoofd... zelfs been- arm- en borsthaar was al een probleem... en dat ga ik toch echt niet weghalen.
Nee, dat was op Paiq, de enige datingsite waar ik af en toe nog kijkquote:Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat apartHad iemand gereageerd op je sig?
Jaar geleden had ik daar een account omdat het er in een SC over ging, kreeg ik allemaal jongetjes van 20.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dat was op Paiq, de enige datingsite waar ik af en toe nog kijk.
Kijk, met jou kan ik praten!quote:Op zondag 27 maart 2011 16:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, nou ja, van mij hoeft borsthaar er ook niet af
Nou, het mocht, als het maar geen lange, donkere haren zijn... ik heb donker haarquote:Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
been- en armhaar een probleem?![]()
dan wil ze mij ook niet
Nee... toen ze ontdekte dat ik jurist ben, wilde ze ook meteen even gebruikmaken van juridisch adviesquote:
Vrouwen moeten mooie lange haren en gelakte nagels hebben, torenhoge hakken en geile lingerie dragen.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
Mannen moeten borsthaar hebben, En een stoppelbaardje.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... toen ze ontdekte dat ik jurist ben, wilde ze ook meteen even gebruikmaken van juridisch advies.
Kan geregeld worden.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Vrouwen moeten mooie lange haren en gelakte nagels hebben, torenhoge hakken en geile lingerie dragen.
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Vrouwen moeten mooie lange haren en gelakte nagels hebben, torenhoge hakken en geile lingerie dragen.
meer onderhandelen, denk ikquote:
Hmm...wat gek dat zij nog geen vriendje heeftquote:Nou, het mocht, als het maar geen lange, donkere haren zijn... ik heb donker haar.
Hij moest een uur vooruit, dus nu moet je hem 2 uur lang vooruit draaien.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb net de klok een uur lang teruggedraaid. Klopt het dat het nu 03:14 uur in de nacht is?
Knuffel zequote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
Binkie is weer thuis dus ga hem even platknuffelen
Nee, het is 20:00 's avonds, let eens op johquote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb net de klok een uur lang teruggedraaid. Klopt het dat het nu 03:14 uur in de nacht is?
Onderhandelen? Waarover?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
meer onderhandelen, denk ik![]()
[..]
Hmm...wat gek dat zij nog geen vriendje heeft
Oh gelukkigquote:Op zondag 27 maart 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het is 20:00 's avonds, let eens op joh
Zegt een treinengekquote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Over wat je waar mag laten zittenquote:
O, ik mag niet alles houden?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over wat je waar mag laten zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |