Je kan heel vaak per dag je schoenen wisselenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je kan maar 1 paar per keer aan hebben
Iedereen doneren aan het help-Myr-aan-Vans fondsquote:Op zondag 27 maart 2011 17:18 schreef Myraela het volgende:
Ik heb nu vooral veel allstars, als ik weer geld heb ga ik Vans halen.
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Je kan heel vaak per dag je schoenen wisselen
Ik heb er niet de echte skateschoenen van, heb gewoon smalle DC's hoorquote:Op zondag 27 maart 2011 17:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik vind dc's altijd zo verschrikkelijk dik!
Al is hij niet online, ik weet hem te vindenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaja, je hebt je er ook aan gehouden!
MPG's reactie: 'ohnee he..'
Ik heb 6 paar laarzen, 8 paar sneakers, 2 paar pumps en 2 paar sportschoenen..quote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik heb nu 2 paar schoenen en dan nog mijn laarzen voor het werk. Heb nog 1 paar nodig en mijn sport schoenen gebruik ik al niet meer
Hij komt zo online zei ie netquote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Al is hij niet online, ik weet hem te vinden.
En ik zie het hem zo zeggen.
Woot xDquote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb 6 paar laarzen, 8 paar sneakers, 2 paar pumps en 2 paar sportschoenen..
ik draag ook maar 4 paar van al mn schoenen hoor, n paar laarzen, n paar ballerina's, n paar etnies en n ander paar sneakertjesquote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik heb nu 2 paar schoenen en dan nog mijn laarzen voor het werk. Heb nog 1 paar nodig en mijn sport schoenen gebruik ik al niet meer
Ik heb één paar schoenen.quote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
Ohja ballerina's, die heb ik ook nog een paarquote:Op zondag 27 maart 2011 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik draag ook maar 4 paar van al mn schoenen hoor, n paar laarzen, n paar ballerina's, n paar etnies en n ander paar sneakertjes
Omg, om eerlijk te zijn: 1 paar goede schoenen, 1 paar oude, 1 paar sport en 1 paar laarzen voor mijn werk, wil nog een paar kisten hebben voor paintballen en zoquote:Op zondag 27 maart 2011 17:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dan spreek ik hem vast nog welquote:
ja ik heb ook overal slippers slingerenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ohja ballerina's, die heb ik ook nog een paarEn nog slippers, maar die ga ik echt niet tellen
Z'n hoofd was er de hele avond niet bijquote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan spreek ik hem vast nog wel.
Alhoewel, gisteren hapte hij niet eens toen ik op MSN zei dat koffie 40% duurder wordt... dus volgens mij was hij er met zijn hoofd niet helemaal bij.
waar paintball je?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Omg, om eerlijk te zijn: 1 paar goede schoenen, 1 paar oude, 1 paar sport en 1 paar laarzen voor mijn werk, wil nog een paar kisten hebben voor paintballen en zo
Te veel whisky?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:23 schreef Joysa het volgende:
[..]
Z'n hoofd was er de hele avond niet bij
Paintballersunitquote:Op zondag 27 maart 2011 17:23 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
waar paintball je?![]()
* littledrummergirl heeft n blauwe maandag gespeeld![]()
Heeft ie niet gehad geloof ik, i dont know why.quote:
ken je de mannen van fubarquote:Op zondag 27 maart 2011 17:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Paintballersunit, ik doe het ook pas net
quote:Op zondag 27 maart 2011 17:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ken je de mannen van fubar?
ze zaten toen ik nog af en toe met ze mee ging raggen nog bij de top van nlquote:Op zondag 27 maart 2011 17:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
nope, wel eens van het team gehoord maar van wat team genoten gehoord dat ze niet zo netjes zijn.
Een aantal van mijn team zijn met ze mee geweest naar een Biggame in Duitsland en daar speelde ze volgens hun niet eerlijk en er waren hun bonnen belooft maar die hebben ze niet gekregenquote:Op zondag 27 maart 2011 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ze zaten toen ik nog af en toe met ze mee ging raggen nog bij de top van nl. Niet netjes heb ik nooit zo gemerkt, maar dat bespreken ze onderling natuurlijk ook niet echt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |