quote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee... toen ze ontdekte dat ik jurist ben, wilde ze ook meteen even gebruikmaken van juridisch advies.
Kan geregeld worden.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Vrouwen moeten mooie lange haren en gelakte nagels hebben, torenhoge hakken en geile lingerie dragen.
quote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Vrouwen moeten mooie lange haren en gelakte nagels hebben, torenhoge hakken en geile lingerie dragen.
meer onderhandelen, denk ikquote:
Hmm...wat gek dat zij nog geen vriendje heeftquote:Nou, het mocht, als het maar geen lange, donkere haren zijn... ik heb donker haar.
Hij moest een uur vooruit, dus nu moet je hem 2 uur lang vooruit draaien.quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb net de klok een uur lang teruggedraaid. Klopt het dat het nu 03:14 uur in de nacht is?
Knuffel zequote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef LovelyLady het volgende:
Binkie is weer thuis dus ga hem even platknuffelen
Nee, het is 20:00 's avonds, let eens op johquote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef pgrferrari het volgende:
Ik heb net de klok een uur lang teruggedraaid. Klopt het dat het nu 03:14 uur in de nacht is?
Onderhandelen? Waarover?quote:Op zondag 27 maart 2011 16:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
meer onderhandelen, denk ik![]()
[..]
Hmm...wat gek dat zij nog geen vriendje heeft
Oh gelukkigquote:Op zondag 27 maart 2011 17:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, het is 20:00 's avonds, let eens op joh
Zegt een treinengekquote:Op zondag 27 maart 2011 16:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Over wat je waar mag laten zittenquote:
O, ik mag niet alles houden?quote:Op zondag 27 maart 2011 17:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Over wat je waar mag laten zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |