abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94753004
Owh Mrien! Daar ga ik wel van rammelen hoor O+!

Hoe krijg je dat spuugdoekje zo mooi netjes, symmetrisch en dat het blijft zitten enzo, als je hem op je rug doet?
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_94753237
quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 10:42 schreef Twinkly het volgende:
Owh Mrien! Daar ga ik wel van rammelen hoor O+!

Hoe krijg je dat spuugdoekje zo mooi netjes, symmetrisch en dat het blijft zitten enzo, als je hem op je rug doet?
Ik had hem eerst op de buik, toen losgemaakt en mn buurvrouw heeft hem toen met doek en doekje en al zo op mn rug gelegd volgens instructies ;)
Het is trouwens een moltondoekje, vind ik steviger zitten en blijft ook beter zitten dan een spuugdoekje.

Met de supermantoss kun je bv het doekje al goed in de nek rollen voor je gaat "zwaaien"
pi_94753545
Mrien doe es niet!!! O+ O+ omg die foto van je mannetje in Viola O+ O+
pi_94753915
Waarom zit die spuugdoektip eigenlijk niet standaard bij de instructies?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94759869
Bij naturebabies in de winkel, oefenen met de bondolino en T. op mn rug
(normaal heeft ie stekkeltjes maar ik moest hem snel uit bed plukken) ;)

pi_94760284
Leuke foto! Wat vonden jullie ervan?
pi_94760614
Wat een leuke foto! En de Sand vind ik toch ook wel erg mooi!
pi_94760944
ik heb uiteindelijk de zwart/zand genomen.

Thuis dacht ik gelijk, omg waar ben ik aan begonnen.
Gekocht omdat J. zoveel huilt.
Zat.avond ff naar de speeltuin en J. erin gehad, ik voelde me er wat ongemakkelijk bij.
Zondag naar een groot speelding in de buurt geweest maar T. ging daar lekker zelf rond en om dan extra de duowagen ff mee te nemen vond ik nogal werk dus de bondolino mee gehad.
J. heeft eerst in de maxi cosi gelegen maar werd na een tijdje wakker, huilend en dus in de bondolino gedaan, dat gezichtje, dat drukte hij een beetje in mn decoletee zeg maar, is dat normaal?
Later deed ie m opzij, moet wel ff wat voor de speen verzinnen want die kun je zo makkelijk verliezen merk ik.
Qua omdoen vond ik het super makkelijker.
Ik voelde me er ook minder ongemakkelijk bij en toen de vrienden druk waren met hun eigen kinders en man al naar huis was, was ik er blij mee.
Kon ik met J. in de bondolino achter T. aanrennen ;)
Zonder een wandelwagen mee te hoeven slepen of hem alleen achter te laten, vind ik ook niks.
Ik moet er denk ik nog ff aan wennen.

Gister T.op de rug er weer in gedaan met koken, heb vlgs mij alleen een spier verrekt met achterop hijsen ofzo haha, het is wat gevoelig maar daar krijg ik vast snel meer handigheid in.
pi_94761062
Draag je voor het eerst? Want dan kan het heel goed dat je lichaam er nog een beetje aan moet wennen, het gewicht enzo :) Soms zeggen mensen hier: jemig! 9 kilo al, wordt dat niet zwaar? Maar ik draag Leia al vanaf dag 1, dus ik heb er geleidelijk aan kunnen wennen ;)

En qua speen, spenenkoord kopen ;) bij de Hema hebben ze die (betaalbaar) of ergens bestellen met naam erop :P

En Leia plante haar gezicht ook altijd in mijn decolleté :P (maar daar kun je hier ook niet echt omheen :P)
pi_94761336
haha, nou mijn decollete is niet meer wat het was zeg maar maar ja, ik heb er weinig verstand van verder, t ziet er zo opgeknoffeld uit maar hij sliep wel dus het zal wel lekker hebben gelegen haha.

Ja ik heb altijd geroepen dat ik niet met een doek ging lopen, ieder zo zn ding hoor en wie het wel doet, helemaal prima maar meer doordat J. zoveel huilt/huilde en ik ook wat met T. wil kunnen doen of in huis toch maar eens rond gekeken.

Denk idd dat het wennen is, dat zei petra ook ja, dan bouw je het langzaam op.
T. weegt een kilo of 12 hehe dus dat zal het zijn en best een kunstig iets om hem vanaf opzij op mn rug te manouvreren ;)
pi_94762072
Daar krijg je vanzelf handigheid in!
pi_94762946
Precies dat gaat helemaal goed komen :D

Ik haalde laatst V. in een lunchroom van mijn rug af.
Ik draag natuurlijk ook al ruim1,5 jaar op mijn rug met X dus ik swiep hem zo van mijn rug af onder mijn arm door richting heup..
De blikken die ik kreeg gingen ongeveer zo :o :? :o _O_ *O* en dan opgelucht zijn dat alles goed ging.
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2011 @ 18:14:07 #103
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_94769906
Zo'n neusje in je decolletee is normaal. Baby's snuiven daar de geur op van het hormoon oxytocine. Daar worden ze rustig en vredig van. Bovendien regelt het hormoon de aanmaak van borstvoeding, dus voelen baby's het ook nog eens als een geruststelling dat het eten in de buurt is ;)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_94773102
Haha pvoes,ik ging gister t op.mn rug doen met de bank erachter haha .maar t zag en voelde wat spastisch maar viel me mee hoe redelijk hij al zat terwijl ik alleen in de winkel onder begeleiding had gedaan.

Het eten is voor j.wel iets verder uit de buurt ;-)
pi_94777364
Dan nog dan ruilk je heel heel erg vertrouwd en dat vinden ze heerlijk :D
Ik vind het al goed zat dat je het zo even doet dat knopen :D
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:00:32 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94779082
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef Pvoesss het volgende:
Precies dat gaat helemaal goed komen :D

Ik haalde laatst V. in een lunchroom van mijn rug af.
Ik draag natuurlijk ook al ruim1,5 jaar op mijn rug met X dus ik swiep hem zo van mijn rug af onder mijn arm door richting heup..
De blikken die ik kreeg gingen ongeveer zo :o :? :o _O_ *O* en dan opgelucht zijn dat alles goed ging.
Ik vind dat nog steeds fantastisch!
Heb je al eens gekeken naar de blikken als je je kind er weer op slingert ;)

het-is-mij, het is even wennen maar komt helemaal goed hoor! En een rugzakje van 12 kilo is niet licht! ;)
pi_94779783
Iedereen die mij aangeboden heeft een doek te lenen bedankt, maar ik heb er een van sugarsnap overgenomen en die komt als het goed is morgen. Ik hoop dat deze manier van dragen mij en vooral Sarah bevalt. Ik zal mijn ervaringen hier komen delen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_94779909
Wat voor een is het dan geworden?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94780510
Tricotslen.. Als het bevalt kan ik altijd nog andere aanschaffen, dit is een mooie manier om het te gaan proberen!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:42:33 #110
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94782053
MamaPurk, ik zal inderdaad hier je ervaringen volgen, want ik wil Jorja ook graag weer gaan dragen, hopelijk wordt ze een beetje jaloers als nummer 2 gedragen wordt en wil ze bij papa in de Mei-Tai of desnoods op de heup.... (en Jorja en Jaël zijn ongeveer even oud, vandaar)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94782283
Maar ik ga Sarah dragen hè niet Jael, tenminste in de eerste instantie niet, misschien als het bevalt uiteindelijk ook wel, maar mij Jael is een zwaargewicht en ze kan heel goed lopen!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:49:10 #112
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94782514
Jaël in tricotslen lijkt me ook echt zwaar worden hoor!
Maar hoe haar reactie erop is bedoel ik ook eigenlijk.....
Ik heb voor Jorja de Mei Tai zou ze willen.... Maar die is nog geen echt heul zwaargewicht (nog geen 10kg) en wil niet altijd even ver lopen, dus hopelijk kan ik haar wat triggeren....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94783078
Ow zo, ja ik ben ook benieuwd naar Jael haar reactie, Jael is al 14kilo das me echt net even teveel. Mag haar sowieso nog niet tillen, nog twee weekjes te gaan... Maar tot nu toe reageert ze eigenlijk overal wel erg goed op... Is echt een grote zus en vind dat Sarah dingen moet kunnen die zij ook kan, haha. Zegt gewoon doodleuk tegen mij dat Sarah bijvoorbeeld naast haar moet zitten in de kinderstoel, echt onmogelijk maar wel heul lief :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:20:03 #114
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_94797555
Vraagje:
Hoe lang moet een doek zijn om hem om te laten bouwen tot een mei tai?

Ik heb girasol mokka 4,2m. Ik vind hem niet lekker knopen, maar kan er ook geen afscheid van nemen. Is het lang genoeg voor een MT?
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_94847723
:D
uit de oude doos, B. en zn paps

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94847834
Wat tof!! :D O+ en wat gaaf om zo'n foto te hebben!! :Y
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:39:51 #117
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94847916
ik heb 2 doeken en 2 RS's te koop staan in V&A ;) denk meld het ff hier :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94848004
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Orea het volgende:
Wat tof!! :D O+ en wat gaaf om zo'n foto te hebben!! :Y
ja :Y
ik kende de foto al maar we hebben em nu ook digitaal, wel erg leuk!

Ik zou t eens moeten vragen aan B.'s oma of zij nog foto's heeft, ze heeft al haar kinderen en kleinkinderen in een selendang gedragen. Met de hoeveelheid (klein)kinderen móet er haast wel een foto van zijn :D
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94853346
Oh wat leuk huup! Helemaal tof dat B gewoon een draagpapa heeft :D Ben ook heeeeeeel benieuwd naar de selendangfoto's!
pi_94854453
Ik ook! En wat een leuke foto :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')