abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94762072
Daar krijg je vanzelf handigheid in!
pi_94762946
Precies dat gaat helemaal goed komen :D

Ik haalde laatst V. in een lunchroom van mijn rug af.
Ik draag natuurlijk ook al ruim1,5 jaar op mijn rug met X dus ik swiep hem zo van mijn rug af onder mijn arm door richting heup..
De blikken die ik kreeg gingen ongeveer zo :o :? :o _O_ *O* en dan opgelucht zijn dat alles goed ging.
  † In Memoriam † dinsdag 29 maart 2011 @ 18:14:07 #103
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_94769906
Zo'n neusje in je decolletee is normaal. Baby's snuiven daar de geur op van het hormoon oxytocine. Daar worden ze rustig en vredig van. Bovendien regelt het hormoon de aanmaak van borstvoeding, dus voelen baby's het ook nog eens als een geruststelling dat het eten in de buurt is ;)
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
pi_94773102
Haha pvoes,ik ging gister t op.mn rug doen met de bank erachter haha .maar t zag en voelde wat spastisch maar viel me mee hoe redelijk hij al zat terwijl ik alleen in de winkel onder begeleiding had gedaan.

Het eten is voor j.wel iets verder uit de buurt ;-)
pi_94777364
Dan nog dan ruilk je heel heel erg vertrouwd en dat vinden ze heerlijk :D
Ik vind het al goed zat dat je het zo even doet dat knopen :D
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:00:32 #106
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_94779082
quote:
2s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 15:15 schreef Pvoesss het volgende:
Precies dat gaat helemaal goed komen :D

Ik haalde laatst V. in een lunchroom van mijn rug af.
Ik draag natuurlijk ook al ruim1,5 jaar op mijn rug met X dus ik swiep hem zo van mijn rug af onder mijn arm door richting heup..
De blikken die ik kreeg gingen ongeveer zo :o :? :o _O_ *O* en dan opgelucht zijn dat alles goed ging.
Ik vind dat nog steeds fantastisch!
Heb je al eens gekeken naar de blikken als je je kind er weer op slingert ;)

het-is-mij, het is even wennen maar komt helemaal goed hoor! En een rugzakje van 12 kilo is niet licht! ;)
pi_94779783
Iedereen die mij aangeboden heeft een doek te lenen bedankt, maar ik heb er een van sugarsnap overgenomen en die komt als het goed is morgen. Ik hoop dat deze manier van dragen mij en vooral Sarah bevalt. Ik zal mijn ervaringen hier komen delen :)
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_94779909
Wat voor een is het dan geworden?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94780510
Tricotslen.. Als het bevalt kan ik altijd nog andere aanschaffen, dit is een mooie manier om het te gaan proberen!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:42:33 #110
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94782053
MamaPurk, ik zal inderdaad hier je ervaringen volgen, want ik wil Jorja ook graag weer gaan dragen, hopelijk wordt ze een beetje jaloers als nummer 2 gedragen wordt en wil ze bij papa in de Mei-Tai of desnoods op de heup.... (en Jorja en Jaël zijn ongeveer even oud, vandaar)
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94782283
Maar ik ga Sarah dragen hè niet Jael, tenminste in de eerste instantie niet, misschien als het bevalt uiteindelijk ook wel, maar mij Jael is een zwaargewicht en ze kan heel goed lopen!
  dinsdag 29 maart 2011 @ 21:49:10 #112
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_94782514
Jaël in tricotslen lijkt me ook echt zwaar worden hoor!
Maar hoe haar reactie erop is bedoel ik ook eigenlijk.....
Ik heb voor Jorja de Mei Tai zou ze willen.... Maar die is nog geen echt heul zwaargewicht (nog geen 10kg) en wil niet altijd even ver lopen, dus hopelijk kan ik haar wat triggeren....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_94783078
Ow zo, ja ik ben ook benieuwd naar Jael haar reactie, Jael is al 14kilo das me echt net even teveel. Mag haar sowieso nog niet tillen, nog twee weekjes te gaan... Maar tot nu toe reageert ze eigenlijk overal wel erg goed op... Is echt een grote zus en vind dat Sarah dingen moet kunnen die zij ook kan, haha. Zegt gewoon doodleuk tegen mij dat Sarah bijvoorbeeld naast haar moet zitten in de kinderstoel, echt onmogelijk maar wel heul lief :)
  woensdag 30 maart 2011 @ 09:20:03 #114
165040 PhysicsRules
Mr. DaviniaHR
pi_94797555
Vraagje:
Hoe lang moet een doek zijn om hem om te laten bouwen tot een mei tai?

Ik heb girasol mokka 4,2m. Ik vind hem niet lekker knopen, maar kan er ook geen afscheid van nemen. Is het lang genoeg voor een MT?
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bron
Mjin eerste AKQ: Algemene Kennis Quiz Deel 547
pi_94847723
:D
uit de oude doos, B. en zn paps

Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94847834
Wat tof!! :D O+ en wat gaaf om zo'n foto te hebben!! :Y
  donderdag 31 maart 2011 @ 11:39:51 #117
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_94847916
ik heb 2 doeken en 2 RS's te koop staan in V&A ;) denk meld het ff hier :D
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_94848004
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 11:37 schreef Orea het volgende:
Wat tof!! :D O+ en wat gaaf om zo'n foto te hebben!! :Y
ja :Y
ik kende de foto al maar we hebben em nu ook digitaal, wel erg leuk!

Ik zou t eens moeten vragen aan B.'s oma of zij nog foto's heeft, ze heeft al haar kinderen en kleinkinderen in een selendang gedragen. Met de hoeveelheid (klein)kinderen móet er haast wel een foto van zijn :D
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94853346
Oh wat leuk huup! Helemaal tof dat B gewoon een draagpapa heeft :D Ben ook heeeeeeel benieuwd naar de selendangfoto's!
pi_94854453
Ik ook! En wat een leuke foto :D
pi_94854565
Haha Huup, wat tof! :D

Ik ben nog steeds een erg tevreden drager van de Didymos Indio.
Ik vraag me alleen af of dat ook een goede doek is voor in de zomer. Is die niet te warm?
pi_94854644
Je hebt dunne en dikke indio's :) Ik heb juist een (paar O-) ) indio('s) voor de zomer gekocht.
pi_94854724
quote:
1s.gif Op donderdag 31 maart 2011 14:37 schreef WupWup het volgende:
Je hebt dunne en dikke indio's :) Ik heb juist een (paar O-) ) indio('s) voor de zomer gekocht.
_O-
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94855156
Owh LOL, zoveel verstand heb ik er dus van _O-

Ik heb de black-white:

Staat bij dat het 100% organisch katoen is. Klinkt luchtig, maar ik heb echt geen idee of dat ook echt zo is :')
pi_94855724
Ik zou 'm tot een graad of 25 wel kunnen gebruiken, misschien nog wel langer, maar ik heb niet snel last van de warmte. Kwestie van ervaren denk ik. Linnen zou nog een optie kunnen zijn voor de zomer of een dunnere indio zoals purpur-elfenbein of april.
pi_94855894
Ik zou wel gewoon een flinke linnen lap willen kopen voor weinig (lapjesmarkt O+) om daar iets luchtigs van te laten brouwen voor als het echt warm wordt deze zomer, maar linnen rekt natuurlijk wel enorm elke keer dat het uit de was komt. Is dat een beetje op te vangen met hupsen (jaja, ik leer) en opnieuw knopen of dondert je kind dan in een onbewaakt moment uit de doek?

Het mooie zou zijn dat we er dan allebei een kunnen hebben die een beetje de goeie lengte heeft.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94856005
In het reistopic gaat het even over te los knopen. Is te strak knopen überhaupt mogelijk eigenlijk? Ik vind het soms zo zielig uitzien dat Dottir als ze uit de doek komt van die vouwen en kreukels in haar benen heeft staan (FWCC). Zou er nou nooit iets teveel afknellen bij zo'n kind?
pi_94856055
Het is een normale dikte deze doek, niet bijzonder dun of dik.. Wat wupwup verder zegt.
En wupwup niets mis met een paar indio's (of pfau's)

pi_94856063
Linnen is nog een goeie ja :Y
Ik ga op zoek. Thanks *O*
pi_94856145
Linnen zou ik niet niet zo snel op de stoffenmarkt kopen.
Zeker linnen is niet fijn te knopen en moet secuur en voor de rek en alles zou ik voor een echte draagdoek gaan. Ze zijn er in alle prijsklasses wel. :)
pi_94856223
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:11 schreef Pvoesss het volgende:
Het is een normale dikte deze doek, niet bijzonder dun of dik.. Wat wupwup verder zegt.
En wupwup niets mis met een paar indio's (of pfau's)

[ afbeelding ]
Nee toch? Maar ik weet wie me uitlacht. Zij kan nog niet eens een fatsoenlijke DH knopen :6
pi_94856318
Ik belde gister mijn mama en zei: Jij als former hippie weet de kwaliteiten wel van hennep he. :+
Doe mij maar een hennep doek *O* Nu belt X steeds naar mijn moeder en vraagt ga je nog doek kopen. Ze is zo standvastig dat mijn moeder er 1 moet kopen dat ik mijn moeder er nog voor aan zie ook _O-
pi_94856487
Oh Pvoess, al je Pfauen! O+
Ik ben verliefd! O+
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_94856661
Het zijn deze

Petrol 2010
Zwart 2010
Ecru linnen 2011
Granat linnen 2011
Violet/ white 2007
pi_94856904
Die 2011 pfauen kan ik alleen nog maar op de webkim manier zien _O- (topic pfauen, niet te vertrouwen bij de buren)
pi_94857067
Daar heb ik gelukkig geen last van :D
  donderdag 31 maart 2011 @ 15:41:21 #137
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_94857380
Ik vind het nog steeds geweldig en verbazingwekkend dat jullie zoveel geld uitgeven aan draagdoeken :o
Ik heb nog steeds dezelfde hopp en een linnen voor erbij in de zomer. Rugdragen ben ik nog niet aan gewend en al lang niet meer geprobeerd (ik vind het écht veel en veel zwaarder dan op de buik). Elyas is nu 15 maanden en ik draag hem nog met gemak twee tot drie keer per dag op mijn buik en twee van de drie keer slaapt hij ruim een uur. Is het bij het groter worden ook nog vol te houden op de buik of zal ik toch een keer moeten gaan zwichten voor de rug?
pi_94857948
Pvoesss _O_ wat mooi zo bij elkaar O+
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94858766
quote:
12s.gif Op donderdag 31 maart 2011 15:16 schreef WupWup het volgende:

[..]

Nee toch? Maar ik weet wie me uitlacht. Zij kan nog niet eens een fatsoenlijke DH knopen :6
o|O

@tan ik heb ook maar 1 doek, is genoeg voor hier. Ik probeer graag wat nieuws maar ik denk niet dat ik er ooit nog 1 bij zal kopen. Dure hobby!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94859042
Ik vind dat zo knap. Dat je dat niet mist.
Ik heb echt voor elke toepassing een andere doek.
Zo draag ik bij lange afstander in FWCC het liefst met mijn nautilus of gecko
En vind ik een rucksack echt alleen heel fijn met CGW
En DH met mijn pfauen.

En voor korte afstanden draag ik waar mijn hoofd naar staat.
pi_94859246
Ik kies mijn doeken inderdaad ook altijd op situatie uit.
Korte stukjes met eenmalig knopen = ruck = maat 3 of 4
Korte stukjes met in-uit-in-uit doek = fcc = maat 5
Lang stuk = fwcc of dh = maat 6

En dan weer afhankelijk van waar we precies heen gaan welke doek van die maat ik moet hebben. En dan moet er natuurlijk ook altijd een doek in de auto liggen voor-het-geval-dat. (Momenteel liggen er 4 geloof ik :') )
pi_94859410
quote:
2s.gif Op donderdag 31 maart 2011 16:20 schreef Pvoesss het volgende:
Ik vind dat zo knap. Dat je dat niet mist.
Ik heb echt voor elke toepassing een andere doek.
Zo draag ik bij lange afstander in FWCC het liefst met mijn nautilus of gecko
En vind ik een rucksack echt alleen heel fijn met CGW
En DH met mijn pfauen.

En voor korte afstanden draag ik waar mijn hoofd naar staat.
oh ja hoor ik zie het nut ook wel van meer doeken en meer lengtes maar ik heb er 1 waarmee ik in alle seizoenen goed uit de voeten kan, die doeken zijn niet goedkoop (en ik vind ook niet alles even mooi), dus ik vind voor hier, voor mij (en voor mijn budget) 1 doek voldoende.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_94859961
Oh vergeten te reageren op die foto van B in de drager bij papa O+!!
Ik ben heel benieuwd naar de kleinkindjes in de sling bij oma.

Ik wil alleen nog een zomerdoek en misschien nog een andere ipv mijn girasol en dan ben ik blij :)
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_94860275
Bij mij is het meer koopziekte :') er mogen er nu ook wel flink wat gaan, want ik draag maar met een paar steeds. En vind het zonde dat de rest maar werkloos ligt te liggen :)

Wel heb ik net een nieuwe tas gekocht!

De SlingyRoo Jungle!! *O*
  donderdag 31 maart 2011 @ 16:49:25 #145
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_94860294
Oh ik heb ook nog één linnen indio wegens scheur omgebouwd tot twee korte doeken die ik gebruik als ringsling en een aantal draagdoeken uit indonesië die ik kan gebruiken als ringsling (maar die waren nog geen drie euro per stuk, is zo goedkoop daar en heb ik gekregen). Maarik gebruik in de praktijk nooit de ringsling, misschien straks in de zomer weer.
pi_94860418
Een ringsling vond ik nooit echt wat, maar inmiddels nu Leia wat groter is vind ik hem echt héél erg handig! Als we gaan fietsen gaat ie mee in de fietstas, en dan in het dorp hup, kind erin en shoppen maar!
pi_94860643
Mooie tas Orea. Ik vind die dragers van dat merk zooo mooi O+!!
pi_94861230
Ik ben er super blij mee :D S&T heeft vandaag een kortingsactie omdat ze 2 jaar bestaan :P dus gelijk gebruik van gemaakt :D
pi_94861256
Ook nog maar even hier:

kan ik nog iemand blij maken met een Mei Tai van Mamamerel? Een stoere in zwart met blauw

Pm even bij interesse, moet morgen werken en zie het dan niet meteen. Ik dacht zelf aan 50 euro. Hij is speciaal gemaakt voor mij in deze kleurstelling. We roken niet en het ding ligt hier in de lade van de box, dus er kan geen konijn bij.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_94871754
Niels in Asy's amazonas :D! let niet op mijn haar enzo en Niels heeft gekleurd met aquarelpotloden :Y)

Moet je bij de SHBC eigenlijk perse eerst het 'onder de oksel door" en dan het "over de schouder deel" doen? Ik doe het altijd net andersom. En ik doe bij dat "over de schouder deel" de doek onder zijn beentje door ipv eroverheen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')